Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر اجرایی سابق باشگاه نفت مسجدسلیمان با گلایه از مسئولان این باشگاه گفت که حتی از جیب خود برای این تیم هزینه کرده، اما الان کسی طلب او را نمی‌دهد.

سروش صالحی‌پور در گفت‌وگو با میزان، به طلبش از باشگاه نفت مسجدسلیمان اشاره کرد و اظهار داشت: بیش از دو ماه از فصل قبل می‌گذرد ولی مسئولان باشگاه نفت مسجدسلیمان به بدهی‌های من از این باشگاه هیچ ترتیب اثری ندادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با وجود این که مسئولان در جریان موضوع هستند ولی متاسفانه بدهی من را در هیچ اولویتی قرار ندادند و پولی که اخیرا به باشگاه تزریق شد را در جا‌های دیگری خرج کردند. در حالی که از بهمن ماه سال قبل همه هزینه‌های باشگاه را من انجام دادم، ولی متاسفانه اهمیت نمی‌دهند و حتی تلفن من را هم جواب نمی‌دهند.

وی ادامه داد: ۱۵ میلیون از این هزینه‌ها را از جیب خودم خرج کردم و بخش دیگری را با چک هزینه کردم، ولی اصلا به من هیچ پولی ندادند. در حالی که می‌توانستند حداقل بخش کوچکی از بدهی من را هم بدهند تا من نیز از زیر فشار خارج شوم. با رفتار‌هایی که از دوستان در این باشگاه می‌بینم به نظر می‌رسد لجبازی می‌کنند. با آبروی چندین ساله من بازی شده است و هیچ‌کسی جوابگو نیست. ابوذر شجاعی و پیمان مولایی که در راس کار هستند از دوستان و همکاران من هستند ولی هر طور از آنها خواش می‌کنم همکاری نمی‌کنند.

مدیر اجرایی سابق باشگاه نفت مسجدسلیمان با اعتراض به رفتار مسئولان این باشگاه تاکید کرد: من به خاطر تیم از پس اندازم هزینه کردم. من به خاطر این تیم چک دادم و از موعد چکم گذشته است. قرار بود مولایی و شجاعی در اولین دریافتی‌شان بخشی از بدهی من را بدهند، ولی متاسفانه به وعده‌شان عمل نکردند و یک ریال به من ندادند.

صالحی پور ادامه داد: نمی‌دانم چرا اینچنین برخورد می‌کنند. همه هزینه را با کمترین ضرر برای تیم انجام دادم، ولی به نظر می‌رسد دو دستگی به وجود آمده است. من که نگفتم به خاطر تلاش این چند ماهه از ما تقدیر کنید. حتی قرارداد سفید با باشگاه امضا کردیم. حسنوند مدیر رسانه‌ای و بهمنی سرپرست هم شرایط مشابه دارند و هر کدام ۲۰۰ میلیون و ۱۰۰ میلیون برای این تیم هزینه کردند، ولی حداقل توقع ما این است که بخشی از طلب‌مان را فعلا بدهند. طلبکاران پولشان را می‌خواهند. من که همه طلبم را نمی‌خواهم، ولی یک بخشی را بدهند تا حداقل آبرویم نرود.

وی با گلایه از شرایط موجود خاطرنشان کرد: وقتی ما آمدیم هیچ پولی نبود. نصیریان‌دوست از من خواست حالا که ورناصری ابتدای کارش است و نمی‌تواند به این سرعت کاری انجام دهد کاری کنم که سر و صدایی به وجود نیاید و آرامش تیم به‌هم نریزد. ما هم هر کاری می‌توانستیم انجام دادیم، ولی متاسفاته هیچ‌کسی جوابگوی ما نیست. انتظار داشتم دوستانم در این باشگاه و ورناصری من را درک کنند. متاسفانه به ما می‌گویند چه کسی به شما گفته است هزینه کنید؟ چرا هزینه کردید؟ باید اجازه می‌دادید سرو صدا می‌شد. همان که گفته هزینه کنید بیاید پول بدهکار‌ها را بدهد. نمی‌دانم چه کنم واقعا تحت فشار هستم.

بیشتر بخوانید: توقف فولاد مقابل نفت مسجدسلیمان

انتهای پیام/

برچسب ها: سروش صالحی پور نفت مسجد سلیمان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: نفت مسجدسلیمان نفت مسجد سلیمان باشگاه نفت مسجدسلیمان صالحی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۸۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توماج صالحی حتما اعدام نمی‌شود

به دنبال انتشار خبر صدور حکم اعدام توماج صالحی، روز گذشته قوه قضائیه اعلام کرد که حکم اعدام توماج صالحی خواننده ایرانی که در حوداث سال ۱۴۰۱ دستگیر شده بود، بدوی و قابل فرجام خواهی در دیوان عالی کشور است.

در این راستا، عبدالله گنجی فعال رسانه‌ای اصولگرا در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

توماج صالحی حتما اعدام نمی‌شود، اما ظاهرا جمهوری اسلامی باید هزینه اعدام را پرداخت کند.

حکم اعدام هاشم آغاجری یادتان هست؟ او هنوز استاد دانشگاه تربیت مدرس است. اما خرداد ۱۳۸۲ بیش از صد مجروح در زد و خورد‌های درون دانشگاهی داشتیم.

منبع: خبر آنلاین

tags # توماج صالحی سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • صعود مسجدسلیمان و حفاری به فینال لیگ برتر گلف
  • خرید تجهیزات پزشکی برای بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان
  • استوری هادی چوپان برای توماج صالحی و درخواست از رهبری
  • استوری هادی چوپان برای توماج صالحی؛ درخواست از رهبری (+عکس)
  • عبدالله گنجی: توماج صالحی حتما اعدام نمی‌شود
  • (عکس) استوری هادی چوپان برای توماج صالحی؛ درخواست از رهبری
  • توماج صالحی حتما اعدام نمی‌شود
  • آخرین وضیعت پرونده توماج صالحی
  • آخرین جزئیات از وضیعت پرونده توماج صالحی
  • برگزاری دیدار استقلال ملاثانی - سپاهان در مسجدسلیمان