Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@03:25:15 GMT

بهروان: هنوز هیچ باشگاهی مجوز حرفه‌ای نگرفته است

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۷۸۲۰۲

بهروان: هنوز هیچ باشگاهی مجوز حرفه‌ای نگرفته است

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، غلامرضا بهروان در خصوص برگزاری شرایط لیگ دسته‌اول اظهار داشت: تمام تلاش ما این است که در این شرایط با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مسابقات را برگزار کنیم. برای اینکه حیات باشگاه‌ها و فوتبال به این است که مسابقات برگزار شود. خواهشمان از تیم‌ها این است که هم به استانداردسازی بپردازند و هم پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنهاباید بدانند به شرطی می‌توانند به لیگ برتر بیایند که دارای امکانات و زیرساخت‌های لازم باشند. صرف اینکه از جدول بالا بیایند نیست. ورزشگاه‌ها باید دارای استاندارد لیگ باشند. وضعیت منابع مالی و نیروی انسانی هم مهم است، چون ما در اعطای مجوز حرفه‌ای همه اینها را درنظر می‌گیریم. 

مشاور سازمان لیگ گفت: این موارد در آئین‌نامه هم وجود دارد. یکسری ضوابط را باشگاه‌ها باید داشته باشند تا بتوانند به لیگ برتر بیایند. از سوی دیگر باید وضعیت مالی و مدیریتی شفاف باشد در غیر این صورت نمی‌توانند به لیگ برتر بیایند. به عنوان کسی که مسئولیت دارم این موارد را می‌گویم، الان فوتبال فقط این نیست که شما بازی کنید، باید باشگاه‌ها، بنگاه‌های اقتصادی و تجاری باشند و دنبال وضعیتی بروند که مانند برخی از آنها بدهی و زیان انباشته نداشته باشند.

وی در مورد اینکه با توجه به این صحبت‌ها آیا چهار باشگاهی که نماینده ایران در آسیا هستند توانسته‌اند مجوز حرفه‌ای را بگیرند یا خیر، عنوان کرد: تاکنون هیچ‌کدام از باشگاه‌ها مجوز حرفه‌ای نگرفته‌اند چون وضعیت آنها در حال بررسی است. هنوز برخی مدارک را باید برای AFC بفرستند و آنها تأئید کنند. اگر کسی بگوید که مجوز دریافت کرده است، فقط گمانه‌زنی است. 

بهروان در مورد اینکه آیا این مسائل می‌تواند مشکل‌ساز باشد یا خیر، گفت: باشگاه‌ها تلاش زیادی کردند و بخش زیادی از بدهی‌ها را تسویه کرده‌اند و مطمئن باشید دوستانی که در کمیته صدور مجوز حرفه‌ای حضور دارند مصرّ هستند که همه موارد منطبق بر قانون باشد تا مجوز حرفه‌ای صادر شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: ورزشی فوتبال لیگ دسته اول بهروان مجوز حرفه ای باشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۸۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مکاتبه فدراسیون فوتبال با AFC و حل مشکل مالکیت سرخابی‌ها

رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال اعلام کرد مشکل مالکیت استقلال و پرسپولیس با خصوصی‌سازی حل شده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مصطفی زارعی رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای اعلام کرد پس از نهایی شدن واگذاری مالکیت استقلال و پرسپولیس، طی مکاتبه‌ای با AFC به این کنفدراسیون اعلام کرده که مشکل مالکیت مشترک سرخابی‌ها برطرف شده است.

مصطفی زارعی در این مورد اظهار داشت: «اسنادی که داشتیم را به AFC ارسال کردیم و با آنها چک کردیم و مشکل حل شده است. دیگر حرف و حدیثی در این خصوص باقی نمانده است».

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • پایان بارگذاری: پرسپوليس در انتظار خبر مهم
  • ای‌اف‌سی واگذاری استقلال و پرسپولیس را تأیید کرد
  • زارعی: واگذاری سرخابی‌ها از سوی AFC تایید شد
  • مکاتبه فدراسیون فوتبال با AFC و حل مشکل مالکیت سرخابی‌ها
  • مدارک مالی پرسپولیس از سوی کمیته صدور مجوز حرفه‌ای تایید شد
  • استقلال به لیگ قهرمانان نزدیک شد/ معرفی مالک جدید به کنفدراسیون فوتبال آسیا
  • امید آلومینیوم به ارسال تأییدیه یوئل برای مجوز حرفه‌ای
  • خبر خوش آسیایی برای هواداران پرسپولیس
  • مهر تأیید مجوز حرفه ای روی تسویه مالی پرسپولیس
  • مهر تایید مجوز حرفه ای روی تسویه مالی پرسپولیس