Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور در حکمی رحمانی فضلی وزیر کشور را به عنوان «فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا» منصوب کرد و از وی خواست اقدامات قرارگاه را با توجه به وظایف و اولویت‌های هشتگانه، برنامه‌ریزی و اجرا نموده و نتایج آن را مستمرا گزارش کند.

متن حکم روحانی به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر رحمانی فضلی

وزیر محترم کشور

پیرو فرمایشات و توصیه‌های مقام معظم رهبری(مدظله العالی)در جلسه مورخ 1399.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

08.03 ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر تشکیل قرارگاه عملیاتی و لزوم مشارکت و همکاری حداکثری در کنترل، پیشگیری و درمان بیماران کرونایی و تقلیل میزان فراگیری این ویروس و استمرار آگاه‌سازی و ‌آموزش همگانی در نحوه مراقبت و مقابله با این بیماری، به موجب این حکم جناب‌عالی را به عنوان «فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا» منصوب می‌نمایم.

ضروری است اقدامات قرارگاه را با توجه به وظایف و اولویت‌های ذیل برنامه‌ریزی و اجرا نموده و نتایج آن مستمراً به اینجانب گزارش شود.

1- تسهیل و پیگیری مستمر اجرای دقیق و به موقع مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا و رفع موانع احتمالی.

2- تدوین دستورالعمل اجرایی برای عملیاتی شدن مصوبات ستاد ملی با توجه بر واقعیت‌های میدانی با هماهنگی دستگاه‌های ذیربط.

3- استفاده از ظرفیت‌های مردمی از جمله مساجد، بسیج، خیرین و سمن‌ها و سایر سرمایه‌های عمومی برای حمایت از اجرای مصوبات و کمک به تامین معیشت اقشار آسیب‌پذیر.

4- ایجاد تفاهم میان نیروهای اجتماعی، تقویت روحیه همکاری و تحکیم مسئولیت‌های عمومی در مواجهه با شرایط پیچیده کنونی.

5- ارتقاء فضای هم‌افزایی، همکاری و همدلی میان بخش‌های دولتی و خصوصی و قوای کشوری و لشکری.

6- افزایش حضور محسوس ضابطین و ناظرین پروتکل‌های مصوب و ترغیب اقشار مردم به رعایت الزامات بهداشتی.

7- آموزش و فرهنگ‌سازی به منظور ایجاد اعتماد و انگیزه اجتماعی نسبت به اجرای مصوبات ستاد ملی.

8- ایجاد هماهنگی بین کمیته‌های مختلف ستاد و نظارت بر حسن اجرای وظایف هر یک از آنها.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: رحمانی فضلی حسن روحانی وزیر کشور رئیس جمهور ستاد ملی مبارزه با کرونا قرارگاه عملیاتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۸۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبارزه با فرار مالیاتی به دلالان پتروشیمی رسید

سرپرست مرکز بازرسی، مبارزه با فرار مالیاتی و پولشویی سازمان امور مالیاتی کشور از شناسایی فرار مالیاتی ۸۶۰ میلیارد تومانی از یک دلال پتروشیمی در استان فارس خبر داد. - اخبار اقتصادی -

 به گزارش  خبرگزاری تسنیم، شاهین مستوفی سرپرست مرکز بازرسی، مبارزه با فرار مالیاتی و پولشویی سازمان امور مالیاتی کشور با علام شناسایی فرار مالیاتی در اداره کل امور مالیاتی استان فارس گفت: در راستای رسیدگی به اسناد و مدارک به¬دست آمده از اجرای بازرسی مالیاتی موضوع ماده (181) قانون مالیات¬های مستقیم یک شرکت فعال در زمینه تولید فوم ساختمانی، فردی به عنوان دلال مواد اولیه پتروشیمی شناسایی شده است که با توجه به اجرای بازرسی های صورت گرفته از محل فعالیت شخص نامبرده، مشخص شد در بازه زمانی سال‌های  1397 لغایت 1401 فروشی بالغ بر 860  میلیارد تومان فروش مواد اولیه پتروشیمی خارج از شبکه رسمی کشور داشته است.

مستوفی افزود: شخص مذکور مطابق اطلاعات موجود در سامانه‌های ‌مالیاتی، صرفا مبلغ 100 میلیارد تومان فروش در اظهارنامه مالیاتی سال 1401 ابراز نموده است که در همین راستا اقدامات قانونی مبنی بر تنظیم گزارش مالیاتی و مطالبه مالیات و جرائم متعلقه در منابع مالیات بر درآمد و مالیات بر ارزش افزوده از مودی در موعد مقرر قانونی، در حال انجام می¬باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز ثبت ‌نام سربازان برای دریافت مشوق‌های مهارت‌آموزی از امروز
  • عوامل پشتیبانی گروهک جیش الظلم در راسک بازداشت شدند
  • لزوم همکاری همه دستگاه‌ها در اجرای پروژه استراتژیک جاده جلفا-کلاله
  • آغاز ثبت‌ نام سربازان برای دریافت مشوق‌ های مهارت‌ آموزی از شنبه
  • شرکت در انتخابات هم حق است هم وظیفه
  • مبارزه با فرار مالیاتی به دلالان پتروشیمی رسید
  • اعضای شبکه اجرای قانون اساسی در استان بوشهر، منصوب و معرفی شدند
  • معرفی اعضای شبکه اجرای قانون اساسی در استان بوشهر
  • سومین یادواره ۳۵۷ شهید گتوند برگزار گردید
  • اجرای بخشی از مصوبات سفر رئیس جمهور به استان کرمانشاه