Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

در پی حمایت مجدد رئیس جمهور فرانسه از کاریکاتور‌های موهن علیه پیامبر گرامی اسلام (صلی الله علیه و آله و سلم) آیت‌الله احمد جنتی رئیس مجلس خبرگان رهبری با صدور بیانیه‌ای این اقدام نابخردانه امانوئل ماکرون را محکوم کرد.

متن بیانیه آیت الله جنتی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جسارت اهانت آمیز ماکرون رئیس جمهور فرانسه به ساحت پاک پیامبر مکرم اسلام (ص) و حمایت مجدد او از کاریکاتور‌های موهن علیه حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (صلی الله علیه و آله و سلم) به بهانه حمایت از آزادی بیان بار دیگر انزجار و تنفر مسلمانان و تمام آزادگان جهان را برانگیخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چگونه است که مدعیان فرهنگ و تمدن غربی و حامیان لیبرال دموکراسی که از حقوق بشر دم می‌زنند در چنین حوادثی خود را به خواب خرگوشی زده و از کنار حرمت شکنی و اهانت به پیامبری که «رحمة للعالمین» و «منادی اخلاق انسانی» است و نژاد و قوم و قبیله در نزدش اهمیتی ندارد و قریب دو میلیارد انسان در سر تا سر گیتی از ایشان پیروی می‌کنند و پیروان حقیقی ادیان آسمانی وی را مورد تکریم و احترام می‌دانند به راحتی می‌گذرند؟ به راستی این مدعیان یاوه گو از کدام حقوق بشر دم می‌زنند؟

چگونه است که در این کشور، رسانه‌های گروهی و دستگاه‌های تبلیغاتی برای اسلام ستیزی و اسلام هراسی، مجاز و بلکه با وقاحت تمام، مورد حمایت هستند، اما اگر فرد یا رسانه‌ای بخواهد از جنایات رژیم صهیونیستی سخنی بگوید یا انتقادی کند مورد شدیدترین برخورد‌ها قرار می‌گیرد؟ این چه نوع آزادی بیانی است که اینان مدعی اش هستند؟

مجلس خبرگان رهبری، ضمن محکوم نمودن این اقدام سخیف رئیس‌جمهور فرانسه از سران کشور‌های اسلامی، عموم مسلمانان و پیروان راستین ادیان ابراهیمی می‌خواهد با اعلام انزجار نسبت به حرکت نابخردانه امانوئل ماکرون با اتحاد و انسجام در مقابل این قبیل جسارت‌ها به ساحت مقدس قرآن کریم و پیامبر عظیم الشأن اسلام سکوت نکرده و آرام نگیرند تا دیگر شاهد چنین اعمال وقیحانه‌ای نباشیم.

ان‌شاءالله

(و سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مَنقَلَبٍ ینقَلِبونَ)

احمد جنتی

رئیس مجلس خبرگان رهبری

و دبیر شورای نگهبان

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: رئیس جمهور فرانسه مجلس خبرگان رهبری مجلس خبرگان رهبری اهانت به پیامبر ص رئیس جمهور فرانسه آیت الله احمد جنتی امانوئل ماکرون مجلس خبرگان رهبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۸۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۱۰۰ نماینده مجلس بیانیه حمایت از طرح «نور» را امضا نکردند

روز گذشته یک عضو هیأت رئیسه مجلس از امضای بیانیه‌ای در حمایت از بازگشت طرح گشت ارشاد خبر داد.

به گزارش انتخاب، علی کریمی فیروزجائی در نشست علنی یکشنبه، ۹ اردیبهشت ماه مجلس شورای اسلامی بیانیه بیش از ۱۶۰ تن از نمایندگان با موضوع تقدیر و تشکر از فرماندهی محترم فراجا و مردم عزیز ایران اسلامی در همراهی با اجرای طرح عفاف و حجاب را قرائت کرد.

با این اوصاف، به نظر می‌رسد بیش از ۱۰۰ تن از نمایندگان مجلس حاضر به حمایت از طرح «نور» نشده اند.

دیگر خبرها

  • خشونت بی‌منطق علیه حق‌طلبی دانشجویان آمریکا دردی از ظالمان دوا نمی‌کند
  • افزایش ۳۰۰ نفری سهمیه بیمه کارگران ساختمانی در کردستان
  • خیر انسان در حرکت در مسیر الهی است
  • عملیات جدید مقاومت اسلامی لبنان علیه مواضع صهیونیست‌ها
  • ۱۰۰ نماینده مجلس بیانیه حمایت از «طرح نور» را امضا نکردند؟
  • بیش از ۱۰۰ نماینده مجلس بیانیه حمایت از طرح «نور» را امضا نکردند
  • ناشر هندی بابت اقدام وهن‌آمیز به امام خمینی(ره) عذرخواهی کرد
  • آغاز مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری از اوایل خرداد
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری اوایل خرداد آغاز می‌شوند
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری دراوایل خرداد آغاز می‌شوند