Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@02:21:38 GMT

هوای ۶ شهر پاک شد/ هوای تهران و مشهد ناسالم

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۷۸۷۱۴

هوای ۶ شهر پاک شد/ هوای تهران و مشهد ناسالم

رئیس گروه پایش آلودگی هوا و صوت سازمان حفاظت محیط‌ زیست اعلام کرد هوای شهرهای مشهد و تهران در ۲۴ ساعت گذشته در شرایط "ناسالم" قرار داشته است. - اخبار اجتماعی -

شهرام سپهرنیا در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه محیط زیست خبرگزاری تسنیم با اشاره به شاخص آلودگی هوای شهرهای کشور در 24 ساعت آینده اظهار کرد: در این مدت هوای شهرهای بیرجند با شاخص 26، گرگان 28، یاسوج 32، جاجرم 34، سمنان 46 و بندر خمیر 50، پاک بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

وی افزود: در این مدت هوای شهرهای مشهد با شاخص 103 و تهران 115 در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار داشته است.

رئیس گروه پایش آلودگی هوا و صوت سازمان حفاظت محیط‌ زیست تأکید کرد: در 24 ساعت گذشته، هوای شهرهای شیراز و اهواز به ترتیب با شاخص 160 و 172 در شرایط ناسالم برای همه گروه‌ها قرار داشته است.

سپهرنیا تصریح کرد: همچنین هوای شهرهای اردبیل و ایلام با شاخص 53، سنندج و یزد 57، قم 61، قزوین 64، شهرکرد 68، کرمان و کرمانشاه 71، همدان 77 ، شیراز 80، کرج 86، زابل 87، خرم‌آباد 88، گناوه 89، ارومیه 95 و مشهد 99 در شرایط قابل قبول قرار دارد.

رئیس گروه پایش آلودگی هوا و صوت سازمان حفاظت محیط‌ زیست خاطرنشان کرد: در شبانه‌روز گذشته، هوای شهرهای تبریز، اراک و اصفهان به ترتیب با شاخص‌های، 108، 120، 128، ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.

جزئیات آلودگی هوای تهران در تابستان امسالجلسات ویژه بررسی راهکارهای مقابله با همزمانی آلودگی هوا و کرونا/ امسال وارونگی هوا بیشتر استنامه محیط زیست به دولت درباره همزمانی کرونا و آلودگی هوا

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آلودگی هوا آلودگی هوای تهران سازمان محیط زیست آلودگی هوا آلودگی هوای تهران سازمان محیط زیست آلودگی هوا هوای شهرهای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۸۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت آلودگی هوای تهران امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳+ شاخص به تفکیک مناطق

کیفیت هوا در کلانشهر تهران امروز با قرار گرفتن روی شاخص ۵۴ در وضعیت هوای سالم (زرد) قرار دارد

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سنجش کیفیت هوا امروز _جمعه چهاردهم اردیبهشت_ در دستگاه سنجش کیفیت هوای ایستگاه اسلام‌شهر با شاخص ۱۰۹، رباط کریم با شاخص ۱۰۷ و قرچک با شاخص ۱۱۵ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) قرار دارد.

بر این اساس سنجش کیفیت هوا امروز در ایستگاه‌های امام خمینی با شاخص ۵۱، باغستان شهریار با شاخص ۹۱، پارک رازی با شاخص ۵۸، پاسداران با شاخص ۷۳، پاکدشت با شاخص ۵۷، پیروزی منطقه ۱۳ با شاخص ۵۹، پیشوا با شاخص ۶۲، تهران پارک شکوفه با شاخص ۶۸، چشمه با شاخص ۵۹، دانشگاه تهران با شاخص ۶۶، سلامت با شاخص ۸۸، شادآباد منطقه ۱۸ با شاخص ۶۵، شهرری منطقه ۲۰ با شاخص ۵۶، شهرداری منطقه چهار با شاخص ۵۱، در وضعیت هوای سالم (زرد) قرار دارد.

همچنین ایستگاه‌های شهرداری منطقه ۱۱ با شاخص ۵۳، شهرداری منطقه ۱۹ با شاخص ۶۰، شهریار با شاخص ۶۱، فرمانداری شهرری با شاخص ۷۳، لواسانات با شاخص ۵۵، ملارد با شاخص ۷۹، منطقه ۱۵ با شاخص ۸۲، میدان فتح منطقه ۹ با شاخص ۶۰، ورامین با شاخص ۶۷ وردآورد منطقه ۲۲ با شاخص ۷۲ در موقعیت هوای سالم (زرد) ثبت شدند.

به این ترتیب ایستگاه ۳۹، آتی ساز با شاخص ۳۵، اتوبان محلاتی منطقه ۱۴ با شاخص ۳۵، پردیس با شاخص ۳۹، پونک با شاخص ۴۶، دانشگاه شهید بهشتی با شاخص ۴۰، دماوند با شاخص ۲۶، ژئوفیزیک با شاخص ۴۳، ستاد بحران منطقه هفت با شاخص ۳۹، سرخه حصار با شاخص ۲۴، شهرداری منطقه دو با شاخص ۴۹، شهرداری منطقه ۲۲ با شاخص ۳۸، علم و صنعت با شاخص ۲۰، مسعودیه منطقه ۱۵ با شاخص ۳۶، در موقعیت هوای پاک (سبز) قرار دارد.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک (سبز)، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم (زرد)، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی)، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم (قرمز)، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم (بنفش) و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک (قهوه‌ای) است.

کد خبر 750245

دیگر خبرها

  • اهواز رکورددار آلودگی هوا / شاخص کیفی ۲۱ شهر سالم و پاک است
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳+ شاخص به تفکیک مناطق
  • جزئیات آلودگی هوا در شهرهای خوزستان
  • مشهد رکورددار هوای ناسالم است/ پاک‌ترین هوا سهم ارومیه شد
  • هوای مشهد برای گروه‌های حساس ناسالم شد
  • هوای مشهد ناسالم شد
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳+ شاخص به تفکیک مناطق
  • هوای تهران در شرایط قابل قبول
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳+ شاخص به تفکیک مناطق