Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-05-03@16:45:56 GMT

حمله به مزار شهید ابومهدی المهندس تکذیب شد

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۷۸۷۵۱

به گزارش جام نیوز به نقل از العالم، سازمان الحشد الشعبی عراق در بیانیه‌ای شایعات درباره هدف قرار گفتن مزار شهید «ابومهدی المهندس» نایب رئیس سابق این سازمان را تکذیب کرد.

سازمان الحشد الشعبی، امروز (سه‌‌شنبه)، بیانیه‌ای در ارتباط با حمله به مزار شهید «ابومهدی المهندس» نایب رئیس سابق این سازمان صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرگزاری رسمی عراق (واع)، در ابتدای بیانیه یادشده اشاره شده است در فضای مجازی پیشنهاد یکی از نمایندگان مبنی بر انتقال پیکر شهید ابومهدی المهندس از مقبره «وادی السلام»‌ به ضریح امام علی (ع) دست به دست شده است.

الحشد الشعبی در ادامه با تکذیب خبر حمله به مزار شهید المهندس، اعلام کرد مقبره ایشان در مرکز وادی السلام و در جوار مرقد امیر المؤمنین امام علی -علیه السلام-، واقع شده است و روزانه و طی هفته هزاران نفر برای زیارت به آنجا می‌روند.

الحشد الشعبی در ادامه توضیح داد که شهید المهندس وصیت کرده، مزار ایشان نباید متفاوت از مزار بقیه شهدا باشد.

سازمان الحشد الشعبی عراق، پیشتر، از کشف دَه چاشنی انفجاری خمپاره در اطراف مزار نایب‌رئیس شهید این سازمان در شهر نجف اشرف خبر داده و در عین حال اعلام کرده بود در حال تحقیق در این خصوص است.

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: ابومهدی المهندس مزار تکذیب حمله ابومهدی المهندس الحشد الشعبی مزار شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۸۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب خبر فوت پزشک طرحی در جاسک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس؛ غلامعلی جاودان گفت: این خبر که این روز‌ها در فضای مجازی منتشر شده نادرست است و فوت ایشان در تهران و در زمان مرخصی رخ داده است.

وی افزود: انتشار خبر فوت این پزشک طرحی، موجب ایجاد شایعات و نگرانی‌هایی در بین رسانه‌های رسمی و غیررسمی، مردم و جامعه پزشکی شده است.

بیشتر بخوانید: واکسیناسیون کودکان هرمزگان علیه بیماری پُنوموکوک

دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با تسلیت این ضایعه دردناک به خانواده محترم ایشان و جامعه پزشکی، از رسانه‌ها و سایر افراد جامعه تقاضا کرد اخبار را از منابع موثق و معتبر دریافت کنند و از انتشار خبر‌های نادرست و شایعات خودداری کنند.

دیگر خبرها

  • پیکر شهید دفاع مقدس پس از ۴۰ سال وارد بوشهر شد
  • ورود پیکر شهید دفاع مقدس به بوشهر پس از ۴۰ سال
  • عطر افشانی مزار شهدا درپلدشت
  • فوت پزشک طرحی در جاسک تکذیب شد
  • ادعای ارتباط رامین یکتاپرست با سپاه تکذیب شد
  • تکذیب خبر فوت پزشک طرحی در جاسک
  • مزار شهید آیت‌الله مطهری در قم گلباران شد
  • پیکر یک شهید جاویدالاثر پس از ۴۲ سال شناسایی شد
  • راهپیمایی جمعی از بانوان آستارایی در حمایت از طرح نور فراجا
  • ادای احترام معلمان و دانش آموزان قم به شهید آیت‌الله مطهری