Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گیلان فرمانده انتظامی گیلان از دستگیری سارقان ۵۰ میلیارد ریالی در یک ویلای لاکچری در یکی از استان‌های مرکزی کشور خبر داد.

سردار عزیزاله ملکی در جمع خبرنگاران در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل مسکونی در شهرستان رشت، دستگیری سارق یا سارقان در دستورکار کارآگاهان آگاهی استان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه با تحقیقات همه جانبه پلیسی و بررسی سرنخ‌ها، سرانجام کارآگاهان آگاهی سرنخی از سارقان به دست آوردند، افزود: با توجه به غیربومی بودن سارقان، ماموران عملیات ویژه آگاهی ضمن اخذ نیابت قضایی در قالب سه تیم به سه استان کشور اعزام شدند.

وی به دستگیری سه سارق حرفه‌ای ۲۴، ۲۷ و ۳۲ ساله در یک ویلای مجلل در یکی از استان‌های مرکزی اشاره کرد و گفت: دو سارق دیگر این پرونده‌ نیز توسط پلیس آگاهی استان البرز به جرم سرقت دستگیر شده‌اند.

سردار ملکی با بیان اینکه سارقان دستگیر شده سابقه‌دار هستند، تصریح کرد: از مخفیگاه متهمان مقداری طلای سرقتی و ابزار و ادوات سرقت کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه سارقان فقط از یک منزل مسکونی در رشت حدود ۵۰ میلیارد ریال اموال با ارزش سرقت کرده‌اند، بیان کرد: تحقیقات پلیس برای تکمیل جزئیات و تعداد سرقت‌های انجام شده توسط متهمان و همچنین دستگیری متهم متواری این پرونده ادامه دارد.

فرمانده انتظامی استان گیلان با اشاره به تشکیل پرونده برای متهمان، از مردم خواست تا از نگهداری وجه نقد، دلار، اشیای قیمتی، طلا و زیورآلات، اسناد و مداری و اوراق بهادار با ارزش و مهم در منزل خودداری کرده و هنگام ترک منزل وسایل گران‌بهای خود را به صندوق امانات بانک یا افراد مورد اعتماد بسپارند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی دستگیری سارقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۸۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری باند سارقین به عنف در شهر کرمان

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛ سردار ناصر فرشید، عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: این باند با زیرنظر گرفتن افراد سوژه مورد نظر خود را انتخاب کرده و اقدامات بعدی را انجام می‌دادند.   وی با بیان اینکه این سارقان با ترفندهایی چون پرسیدن آدرس مسجد و یا انجام کارهای خیر و خداپسندانه به سوژه نزدیک شده و اعتماد او را جلب می‌کردند، افزود: این سارقان پس از جلب اعتماد این بانوان مسن در فرصت مناسب اقدام به سرقت طلاجات آنها می‌کردند.   فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه اعضا این باند دو نفر مرد و یک زن بوده است افزود: اعضای این باند فرا استانی بوده و تاکنون به ۱۱ مورد سرقت اعتراف کرده اند.   فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اقدام ضربتی و دستگیری این باند سه نفره توسط کارآگاهان پلیس آگاهی استان به شهروندان توصیه کرد: به سادگی به افراد غریبه اعتماد نکنید.

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان ۲۲ دستگاه موتورسیکلت در تاکستان
  • انهدام باند سارقان موتورسیکلت با ۲۲ فقره سرقت در قزوین
  • دستگیری یک سارق با ۲۷ فقره سرقت در سنندج
  • ۵ سارق ۵۰ میلیارد ریال از کاشانی‌ها سرقت کردند
  • دستگیری ۲۲ سارق در طرح مبارزه با سرقت‌ منازل در گیلان
  • دستگیری سارق اماکن خصوصی در اردبیل 
  • دستگیری باند سارقین به عنف در شهر کرمان
  • سرقت همراه با ضرب و جرح در این استان
  • دستگیری سارقان به عنف نیسان
  • دستگیری سارق و اعتراف به ۶ فقره سرقت گوشواره از دختربچه‌ها