Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-26@05:04:51 GMT

مشکلات مالی ناشی از عدم تصویب FATF به روایت ربیعی

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۷۸۸۰۷

ساعت 24-سخنگوی دولت گفت: در برخی نقاط مانند آلمان خواستار بسته شدن حساب ایرانی‌ها شدند. البته ما اینها را غیرقابل قبول می‌دانیم و معتقدیم این رفتارها قابل قبول نیست. معاونت حقوقی به دنبال اقداماتی برای رفع موانع هستند.

علی ربیعی سخنگوی دولت ظهر امروز (سه‌شنبه) درنشست خبری با اصحاب رسانه، در رابطه با مواضع دولت در مورد لوایح مربوط به FATF و اینکه آیا از دستور کار دولت خارج شده است، گفت: ما معتقد هستیم می‌توانستیم و می‌توانیم آن لوایح مذکور را دنبال کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متاسفانه به رغم مشکلات مالی که در صورت عدم تصویب لوایح دادیم هشدار داده بودیم.، امروز همان‌ها بیشترین حمله را می‌کنند. آنها اعلام کردند در مسائل پولشویی نمی‌توانند کمکی به ایران کنند. گفتند حاضر هستند در مقابل تحریم آمریکا بایستیم اما در مورد مسائل پولشویی این امکان نیست.

سخنگوی دولت تصریح کرد: نمونه‌ای شنیدم که در بانک اسپانیا حساب تعدادی از ایرانی‌ها بسته شده است. در برخی نقاط مانند آلمان خواستار بسته شدن حساب ایرانی‌ها شدند. البته ما اینها را غیرقابل قبول می‌دانیم و معتقدیم این رفتارها قابل قبول نیست. معاونت حقوقی به دنبال اقداماتی برای رفع موانع هستند. وارد شدن اسم ایران به لیست سیاه در شرایط فعلی اثرگذار است و ما این موارد را پیش از این گفتیم. امیدواریم با خلاقیت‌هایی که ارائه می‌شود بتوانیم آن سرعت از این لیست خارج شویم.

منبع: خبرآنلاین

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۸۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیچکدام از صحبت‌های آقای قناد را قبول ندارم/ او امانت‌داری را در روایت ماجرا رعایت نکرد

علی فروتن با اشاره به صحبت‌های مجید قناد در برنامه برمودا گفت: هیچکدام از صحبت‌های آقای قناد را قبول ندارم، آقای قناد امانت‌داری را در روایت ماجرا رعایت نکرد، کاش به‌جای اینکه دلش بشکند کار و تولید محتوا می‌کرد.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، علی فروتن یکی از عمو‌های فیتیله‌ای، با اشاره به صحبت‌های مجید قناد در برنامه «برمودا» درباره دلیل اختلافات برنامه فیتیله‌ها گفت:هیچکدام از صحبت‌های آقای قناد را قبول ندارم، آقای قناد امانت‌داری را در روایت ماجرا رعایت نکرد.

وی افزود: آقای قناد در صحبت‌های خود گفتند که آدم حرف خانه‌اش را بیرون نمی‌برد، اما متاسفانه تمام حرف‌هایش را زد. من خیلی دوست داشتم که شفاف‌تر صحبت می‌کردند و‌لی کاش این برنامه‌ای که ایشان را دعوت کرده بود به جای اینکه یک نفر را دعوت کند تا جماعتی را محاکمه کند عملا می‌توانست نظر همه را بپرسد که چرا این اتفاق افتاد.

فروتن ادامه داد: بنده صحبت‌های آقای قناد را اصلا قبول ندارم و با تمام احترامی که برایشان قائل هستم، اما متاسفانه آن امانت داری و واقعیت قضیه را نگفتند.

ولی بیان کرد: ای کاش آقای قناد هم به جای اینکه در برنامه‌ای دیگر دلش بشکند شروع به کار کردن و تولید محتوا می‌کرد همینطور بجای اینکه ساعت شش صبح در خیابان‌ها فریاد بزند بهتر بود که با کسی که مشکل داشت صحبت می‌کرد.

دیگر خبرها

  • واکنش وزارت خارجه به ادعای آمریکا علیه شرکت‌های ایرانی
  • واکنش سخنگوی دولت به افتتاح ابرپروژه سد و نیروگاه ایرانی‎ساز در سریلانکا
  • واکنش وزارت خارجه به ادعای آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی
  • هیچکدام از صحبت‌های آقای قناد را قبول ندارم/ او امانت‌داری را در روایت ماجرا رعایت نکرد
  • تشریح مصوبات جلسه هیات وزیران از زبان سخنگوی دولت
  • کنعانی: آمریکا در سیاست‌های مداخله جویانه بازنگری کند
  • تصویب چند طرح ضد ایرانی در سنای آمریکا / تحریم خریداران نفت و منع صدور فناوری موشکی و پهپادی ایران در چارچوب این بسته
  • سخنگوی دولت: آیین نامه ابلاغ نشده واردات خودرو نداریم
  • اعضای دولت به صورت شبانه‌روزی برای حل مشکلات و توسعه کشور می‌کوشند
  • ۵۰۰میلیون دلار پروژه توسط متخصصان ایرانی در سریلانکا اجرا شده است