Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسانه طرفداری در هجده سکانس و با نگاهی کارشناسی چهره تمامی باشگاه های لیگ یک فوتبال ایران را به تصویر می کشد

استقلال ملاثانی در فصل گذشته موفق شد با هدایت داریوش هرمزی سرمربی کنونی قشقایی شیراز به لیگ یک فوتبال ایران صعود کند تا در کنار استقلال خوزستان زوج آبی پوش خوزستانی لیگ دسته اول را در فصل پیش رو تشکیل دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلالی های ملاثانی که درگیری های مربوط به مباحث مالکیتی آن ها در چند ماه اخیر به اوج خود رسیده بود اما با این حال در هفته های گذشته ابراهیم اشکش یکی از مربیان بومی خود را به عنوان سرمربی جدید این باشگاه معرفی کردند.

تمرینات ملاثانی ها چند هفته ای است که به صورت مرتب پیگیری می شود اما سکوت همیشگی مدیران آن در حالی که بیست روز بیشتر تا آغاز لیگ دسته اول نمانده از این مجموعه باشگاهی ناشناخته در فوتبال ایران ساخته است.

نقطه قوت این باشگاه اما برخورداری از هواداران پر شوری است که البته کماکان و به دلیل شیوع پاندومی کرونا از تماشای دیدارهای رسمی باشگاه مورد علاقه خود محروم می باشند.

استقلالی های شهر ملاثانی بیشتر بازیکنان فصل گذشته خود در لیگ دو را در لیگ یک نیز در کنار خود خواهند داشت و همچنین بازیکنان جدیدی چون:رضا جباری،علی دغاغله،سجاد بازگیر،علی محمدی و...را نیز به جمع خود اضافه کرده اند.

استقلال ملاثانی که با وجود استقلال خوزستان به نوعی استقلال ثانی آبی ترین استان کشور به شمار می رود به ظاهر شاید برای ماندگاری پای به عرصه لیگ یک بگذارد اما در باطن و به واسطه غیر قابل پیش بینی بودن این رشته،بدل شدن به یکی از پدیده های این رقابت ها را قطعا در ذهن می پرورانند.

هدف دشواری که نزد باشگاه های مناطق فوتبال خیز جنوب همواره سهل به نظر می رسد و شاید بهره گیری از این روحیه آن ها را به شگفتی سازان لیگ یک در فصل جدید تبدیل نماید.

 

بیشتر بخوانید:

سکانس نخست؛ مس کرمان | بنویسید مدعی، بخوانید کهکشانی!

سکانس دوم؛ خوشه طلائی ساوه | سهراب در شهر انار چه می خواهد؟

سکانس سه؛ بادران تهران | دایی فرهاد و مرگ تدریجی یک رویا!

سکانس چهار؛ هوادار تهران | فوتبال تهران به هوادارش می نازد

سکانس پنج؛ نود ارومیه | نود را از شبکه ارومیه تماشا کنید!

سکانس شش-گل ریحان البرز | لطفا سکوت را رعایت فرمائید!

سکانس هفت، استقلال خوزستان | بیعت آبی های اهواز با خلیفه برای فتح لیگ برتر

سکانس هشت-فجرسپاسی شیراز | شیراز در هر فصلی تماشائی است،حتی به غلط!

سکانس نه-آرمان گهر سیرجان؛ جهاد نصر دیروز،آرمان گهر امروز!

سکانس یازده-رایکا بابل؛ کودتا در حوالی قلعه جادوگران!

سکانس ده-داماش گیلان؛ این داماش آن داماش نیست!

سکانس دوازده - قشقایی شیراز؛ قشقایی و دریافت تیک آبی در معرفی سرمربی!

سکانس سیزده-ملوان انزلی؛ رنسانس ملوان با پژمان،مازیار و فخرالدین!

سکانس پانزده-شاهین بوشهر؛ شوک بزرگ فراز کمالوند به لیگ یک!

سکانس شانزده-چوکا تالش؛ فَریادِ هَل مِن مُبارِزِ چوکا دَر قَلعِه عُقاب ها!

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیگ یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۸۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بحران استادیوم برای میزبانی استقلال - سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، روز یکشنبه بود که اتفاق عجیبی مقابل استادیوم غدیر اهواز رخ داد. جایی که به دلیل ناهماهنگی های صورت گرفته، اجازه حضور بازیکنان دو تیم فجرسپاسی و استقلال آبی پوش ملاثانی در این ورزشگاه داده نشد تا این بازی برگزار نشود و پرونده آن در اختیار کمیته انضباطی قرار بگیرد.

در واقع به دلیل عدم کسب مجوزات لازم از باشگاه استقلال خوزستان که به عنوان مالک فعلی استادیوم غدیر شناخته می شود، اجازه برگزاری این بازی داده نشد تا انتقادهای شدیدی از سوی افراد مختلف از جمله باشگاه های نفت مسجدسلیمان و چادرملو اردکان را به همراه داشته باشد، تیم هایی که برای صعود به لیگ برتر، با فجرسپاسی رقابت دارند.

حالا تیم سیاوش اکبرپور باید سه روز دیگر و در تاریخ هفتم اردیبهشت در دیداری از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی، از سپاهان میزبانی کند. مدیران استقلال آبی پوش ملاثانی برای جلوگیری از تکرار این اتفاق، نامه نگاری های لازم با دو باشگاه استقلال خوزستان و فولاد خوزستان را به عمل آورده اند تا بتوانند علاوه بر این بازی، سه مسابقه باقیمانده خانگی خود در لیگ دسته اول را نیز در یکی از ورزشگاه های غدیر یا فولاد آره نا برگزار کنند.

اما درخواست اولیه استقلال آبی پوش ملاثانی برای میزبانی از سپاهان و برگزاری سه بازی خانگی باقیمانده از لیگ دسته اول، با مخالفت تیم استقلال خوزستان همراه شده است. امیدعلی نجفی، مدیرعامل استقلال خوزستان در جوابیه ای که به درخواست نماینده ملاثانی ارسال کرده، اعلام کرده که به دلیل برگزاری بازی های تیم های رده بزرگسالان، امید و جوانان در ورزشگاه غدیر، آنها امکان میزبانی از استقلال ملاثانی را ندارند.

در حال حاضر باشگاه فولاد جوابیه ای به درخواست باشگاه استقلال ملاثانی نداده و در صورت مخالفت این باشگاه، آنگاه مکان برگزاری دیدار شاگردان سیاوش اکبرپور و سپاهان به یک معضل عجیب و بزرگ تبدیل خواهد شد.

دیگر خبرها

  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست
  • ابهام در میزبانی استقلال در لیگ دسته اول
  • سپاهانی‌ها در انتظار نامه خوزستانی‌ها به سازمان لیگ
  • محل میزبانی استقلال‌ملاثانی از سپاهان مشخص شد
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی:آماده بازی بودیم ولی به ورزشگاه راهمان ندادند،آیا گناه کردیم؟/ بودجه کل تیم ما به اندازه یک بازیکن فولاد است
  • خط و نشان سیاوش اکبرپور برای سپاهان!
  • بحران استادیوم برای میزبانی استقلال - سپاهان
  • لغو شدن بازی تیم‌های استقلال ملاثانی و فجر سپاسی پیگیری می‌شود
  • تذکر نماینده مردم شوش در مجلس به وزرای اقتصاد و ورزش
  • حمودی: دعوای شخصی آقایان به شخصیت فوتبال خوزستان ضربه زد