Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرج -همزمان با سالروز آغاز امامت و ولایت حضرت مهدی صاحب الزمان (عج)، ۲۴ سری جهیزیه به نوعروسان مددجوی البرزی اهدا شد.

به گزارش قدس آنلاین،مسوول قرارگاه جهاد صاحب الامر (عج) هیات رزمندگان نورالشهدای کرج در این آیین گفت: در پی فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه گروه های مخلص به میدان بیایند، گروه های جهادی اقدام به شناسایی تعدادی از زوج های جوان کم برخوردار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدالله دارایی افزود: این جهیزیه ها با کمک خیرین و به خصوص بنیاد مستضعفان در قالب ۱۴ قلم کالای اساسی همچون اجاق گاز، یخچال، جاروبرقی، فرش و...تهیه شده است.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: جهیزیه البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۹۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰۰ جلد کتاب به کتابخانه سیار بهاباد اهدا شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی نهاد کتابخانه های عمومی استان یزد، محمد محسن رفیعی اعلام کرد: در مرحله نخست ۵۰۰ جلد کتاب از سوی بنیاد بین المللی امام رضا (ع) به کتابخانه سیار شهرستان بهاباد اهدا شد.

وی همچنین از برگزاری نشستی با حجت الاسلام علیزاده نماینده بنیاد بین المللی امام رضا (ع) در راستای رسالت فرهنگی این بنیاد و ترویج فرهنگ رضوی و سیره امام رضا (ع) و ائمه معصومین (س) خبر داد.

مدیر کل کتابخانه های عمومی استان یزد همچنین عنوان کرد: مقرر شد اهدای کتاب به دیگر کتابخانه های مناطق محروم و روستایی استان یزد در دستور کار قرار گیرد.

کد خبر 6097264

دیگر خبرها

  • ۲ هزار مددجوی کمیته امداد از خدمات پزشکی بهره مند شدند
  • بیمار مرگ مغزی به ۴ نفر زندگی دوباره بخشید
  • ۵۰۰ جلد کتاب به کتابخانه سیار بهاباد اهدا شد
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • اهدای ۴۴۰۹ سری جهیزیه به نوعروسان هرمزگانی
  • برگزاری آیین بانوی اهداکننده حیات در استان یزد
  • کمک ۳۴۰ میلیارد ریالی خیرین البرزی در طرح پنجره‌های امید
  • اهداء بیش از ۴ هزار سری جهیزیه به نوعروسان هرمزگانی
  • حق بیمه بیش از ۴ هزار مددجوی کمیته امداد ماهانه پرداخت می‌شود
  • اهدای ۸ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند در هریس