Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، واحد سانسور نظامی رژیم صهیونیستی پس از سه ماه اجازه افشای اطلاعاتی درباره یک خلل امنیتی بزرگ در داخل یکی از پایگاه‌های نظامی ارتش این رژیم در نزدیک مرز با لبنان را داد.

روزنامه «یدیعوت آحارونوت» نوشت، خبرنگار این روزنامه وارد این پایگاه  شده و با گشتی در داخل آن اسناد سری و حساس درباره تحرکات نظامیان و امثال آن و نیز تجهیزات نظامی پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شبکه «المیادین» هم درباره فیلمی که خبرنگار یدیعوت آحارونوت در این باره گرفته، گزارش کرد، این خبرگزار بدون هیچ مانعی از مکان اقامت نظامیان، مراکز نگهبانی و اتاق علمیات فیلم گرفته؛ اماکنی که به نظر می‌رسد به خاطر تهدید حزب‌الله به گرفتن انتقام یکی از اعضای خود، با عجله تخلیه شده‌اند.

در ادامه این گزارش آمده، در این پایگاه اسناد سری و متعددی از زندگی روتین در پایگاه، چگونگی نگهبانی، اطلاعات شخصی افسران، تجهیزات موجود و دوربین‌های مداربسته پیدا شده است.

رژیم صهیونیستی در جولای ۲۰۲۰ با حمله به منطقه‌ای نزدیک دمشق یکی از رزمندگان حزب‌الله به نام «علی محسن کامل» به شهادت رساند؛ حزب‌الله وعده انتقام داد و این رژیم از آن زمان تا کنون در حالت آماده باش است و برخی پایگاه‌های خود در مرز با لبنان را تخلیه کرده است.

انتهای پیام/م

منبع: فارس

کلیدواژه: لبنان رژیم صهیونیستی نظامیان صهیونیست حزب الله مرز لبنان اسناد حزب الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۹۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی حزب الله به یک پایگاه توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی

حزب الله لبنان روز پنجشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد مقر توپخانه‌ای «عین مرگلیوت» در شمال فلسطین اشغالی را با پهپاد تهاجمی هدف قرار داده است.

به گزارش ایسنا، حزب الله لبنان امروز در بیانیه‌ای اعلام کرد که مقر توپخانه رژیم صهیونیستی در عین مارگلیوت را با پهپاد تهاجمی هدف قرار داده و هدف مورد نظر به دقت مورد اصابت قرار گرفته است.

در ادامه بیانیه آمده است: در حمایت از مردم ثابت قدم فلسطین در نوار غزه و در حمایت از مقاومت دلیرانه و شرافتمندانه آنها و در پاسخ به هدف قرار دادن روستاهای جنوب لبنان و منازل غیرنظامیان، مقاومت اسلامی لبنان روز پنجشنبه با استفاده از یک پهپاد تهاجمی، مقر توپخانه عین مارگلیوت را هدف دقیق خود قرار داده است.

حزب‌الله امروز پنج‌شنبه همچنین پادگان زبدین در مزارع اشغالی شبعا لبنان را با سلاح‌های موشکی هدف قرار داد و مستقیماً آن را مورد اصابت قرار داد.

حزب الله لبنان همچنین اعلام کرد: مجاهدین مقاومت اسلامی در حمایت از مردم ثابت قدم فلسطین در نوار غزه و در حمایت از مقاومت دلیرانه و شرافتمندانه آنان، ساعت ۱۵ و ۲۰ دقیقه بعد از ظهر امروز پنجشنبه، محل استقرار نیروهای دشمن در نزدیکی پایگاه الظهیره را با سلاح موشکی هدف قرار دادند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کمین ترکیبی حزب الله لبنان برای کاروان نظامی صهیونیست‌ها در کفرشوبا
  • حمله موشکی مقاومت به پایگاه نظامیان صهیونیست در جنوب لبنان
  • حمله پهپادی حزب الله به یک پایگاه توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی
  • حملات موشکی، راکتی و پهپادی مقاومت لبنان و فلسطین به پایگاه‌های مختلف صهیونیست‌ها
  • تداوم حملات حزب‌الله لبنان به شمال فلسطین اشغالی
  • زخمی‌شدن ۱۱ نظامی صهیونیست در ۲۴ ساعت گذشته
  • حزب‌الله و تعبیر مقاومت هوشمند
  • حمله موشکی و راکتی مقاومت به مواضع نظامیان رژیم صهیونیستی
  • حمله موشکی و راکتی مقاومت به سه پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی
  • حزب الله: مرکز تجمع دشمن صهیونیست را در حرش نطوعه هدف قرار دادیم