Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، به دنبال حضور تعدادی از خبرنگاران در دهستان سیاخ دارنگون در روز گذشته و انعکاس مشکلات مردم محروم آن منطقه به‌ویژه حادثه‌خیز بودن جاده مواصلاتی این دهستان و وقوع تصادفات بسیار، فرمانداری شهرستان شیراز برای رسیدگی به مشکلات مردم این منطقه جلسه فوق‌العاده‌ای تشکیل داد.

فرماندار شیراز در این نشست ضمن اشاره به رشد جمعیت و تغییر سبک زندگی اهالی منطقه، توسعه کشاورزی و وجود انبوه باغ شهری‌ها که منجر به رشد فزاینده ترافیک در محور شیراز به سیاخ دارنگون شده است، اظهار داشت: ایمن سازی محور، رفع نقاط حادثه‌خیز احصاء شده در بازدید های دوره ای، تامین اعتبارات دولتی، چهار بانده کردن و تعریض راه و بهسازی مسیر از مهمترین اولویت هایی است که از سال گذشته در دستور کار فرمانداری شیراز قرار گرفته و تخصیص اعتبارات دولتی شهرستان به مباحث راهداری و آب شرب روستایی با فاصله زیاد نسبت به سایر مباحث شهرستان، خود گواه این مدعاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدرضا امیری، مردم شریف و معتمدین منطقه را به صبوری دعوت کرده و ابراز امیدواری کرد با همراهی و همدلی اهالی منطقه و با همت و پیگیری مسئولین شهر و استان، در آینده نزدیک شاهد بهبود شرایط منطقه و کاهش حوادث ناشی از ناایمنی محور شیراز به سیاخ دارنگون باشیم.

حضور راهور در منطقه سیاخ دارنگون، مطالعه و مسیریابی راه جدید شیراز به سیاخ دارنگون توسط اداره کل راه و شهرسازی و طرح مشارکت نهادهای نظامی مستقر در منطقه، از دیگر مباحث شاخص مطرح شده در این نشست بود.
 

انتهای پیام/ ن

منبع: فارس

کلیدواژه: شیراز رشد جمعیت حل مشکلات منطقه سیاخ دارنگون جاده سیاخ دارنگون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۹۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری طلب میلیاردی مردم از یک شرکت خصوصی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، بیش از ۳۰ هزار نفر از مردم شهرستان‌های اقیلد، خرامه و شیراز از یک شرکت کارآفرین بیش از ۶۰۰ میلیارد تومان اصل پول و همچنین دستمزد کارشان را مطالبه دارند.
از دی ماه پارسال این شرکت با مشکل مواجه شد و بجای طلب بن خرید کالا گرفته اند.
مال باختگان از یک میلیون تا یک میلیارد تومان طلب دارند، اما مدیران این شرکت دست مردم را در حنا گذاشته اند.
خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما این مشکل مردم را از مسئولان دادگستری استان پیگیری کرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


 دادستان اقلید گفت: برای مدیران شرکت امید سرحد پرونده قضایی تشکیل شده است.
انصاری افزود: مدیران این شرکت بیش از ۵ هزار طلبکار دارند و در حال شناسایی اموالشان هستیم.
حجت الاسلام موسوی رییس کل دادگستری فارس با بیان اینکه از مدیران شرکت برای جلوگیری از خروجشان از کشور وثیقه سنگین گرفته شده است گفت: به همه مالباختگان اطمینان خاطر می‌دهم، دستگاه قضا تا حصول نتیجه پی گیر حقوقشان است.
۷ سال پیش دو خانم در شهرستان اقلید با عنوان کار در خانه شرکتی را تاسیس می‌کنند و با دریافت پول از مردم برای تولید صنایع دستی به آنها مواد خام می‌دادند و پس از تولید با دو برابر قیمت از آنها می‌خریدند.
پارسال این شرکت نتوانست پول محصولات تولید شده را پرداخت کند.

دیگر خبرها

  • کاروان خدمت شهرداری کرمانشاه به منطقه ۴ رسید
  • کاروان خدمت شهرداری کرمانشاه به منطقه ۳ رسید
  • هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند
  • اراده کمیته محرومیت‌زدایی شورای اسلامی شیراز برای رفع فقر
  • عوامل درگیری دسته جمعی در تویسرکان دستگیر شدند
  • پاسخگویی به مطالبات مردم، در دستور کار مدیران خراسان جنوبی
  • رفع مشکلات مردم، تکلیف مدیران در دولت سیزدهم است
  • پروژه های مهم عمرانی شهرستان تا پایان دولت تکمیل شود
  • توافقاتی بر سر حرکتی جمعی برای برون رفت از وضعیت کنونی در غزه
  • پیگیری طلب میلیاردی مردم از یک شرکت خصوصی