Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@10:28:44 GMT

واکنش زنگنه به تحریم آمریکا علیه خودش

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۷۹۲۹۴

واکنش زنگنه به تحریم آمریکا علیه خودش

وزیر نفت گفت: تحریم من توسط آمریکایی‌ها هیچ تأثیری ندارد، من سرمایه‌ای در بیرون از ایران ندارم و این اقدام آمریکایی‌ها تنها من و همکارانم را در پیمودن اهدافمان مصمم‌تر کرد.

به گزارش مشرق، بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت در حاشیه نشست امروز کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران در واکنش به تحریم وی توسط دولت آمریکا با لحنی طنزآلود گفت: دستگاه های اطلاعاتی آمریکا با تحریم من به موفق بزرگی دست پیدا کردند! معلوم است که در مدت هفت سال خیلی زحمت کشیده و بزرگ ترین سّر داخل نظام را کشف کردند و متوجه شدند که وزیر نفت با وزارت نفت ارتباط دارد!

وی گفت: دلیل تحریم اخیر، ارتباط بیژن زنگنه به عنوان وزیر نفت با وزارتخانه بوده که این مسئله بسیار سّری بود که آمریکایی‌ها بعد از 7 سال به آن پی بردند؛ واقعا به خاطر این هوشمندی باید به آمریکایی‌ها تبریک گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر نفت گفت: تحریم من توسط آمریکایی ها هیچ تأثیری ندارد، من سرمایه‌ای در بیرون از ایران ندارم و این اقدام آمریکایی‌ها تنها من و همکارانم را در پیمودن اهدافمان مصمم تر کرد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قره باغ زنگنه تحریم ایران نفت وزارت نفت آمریکایی ها وزیر نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۹۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبرگزاری آمریکایی: احتمالاً بایدن تحریم‌های نفتی ایران را اجرا نخواهد کرد

به گزارش جماران؛ خبرگزاری بلومبرگ ادعا کرد: به نظر می‌رسد رئیس جمهور آمریکا دستکم فعلاً علاقه‌ای به اجرایی کردن تحریم‌های نفتی ایران داشته باشد.

قانونی که جو بایدن را برای تشدید تحریم‌ها علیه نفت خام ایران تحت فشار قرار می‌دهد، در این هفته در مسیر تبدیل شدن به قانون  قرار دارد. اما انتظار نداشته باشید که رئیس جمهور به این زودی ها به طور کامل از اختیارات جدید خود استفاده کند.

تحریم‌های نفتی جدید برای ایران در آخر هفته به عنوان پاسخی به حمله به اسرائیل در اوایل ماه جاری توسط مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد. نمایندگان مجلس وعده داده اند که دامنه محدودیت ها بر صادرات نفت خام ایران را با گسترش پوشش به بنادر، کشتی ها و پالایشگاه های خارجی که آگاهانه وارد تجارت می شوند، گسترش دهند. اما به نظر می‌رسد باید قصد ندارد فعلاً با امضای خود آن را به قانون لازم‌الاجرا تبدیل کند.

 

منبع: شفقنا

دیگر خبرها

  • بیانیه ستاد حقوق بشر در واکنش به اقدام متزورانه آمریکا در انتشار گزارش موهوم وضعیت حقوق بشر
  • واکنش هرتزوگ با تحریم گردانی در ارتش رژیم صهیونیستی توسط واشنگتن
  • واکنش ایران به ادعای آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی درباره فعالیت‌های سایبری
  • واکنش آمریکا به ادعای مذاکرات مستقیم با ایران/ اعلام تحریم های جدید آمریکا علیه ایران/ سفر هیات اقتصادی کره شمالی به ایران/ تصویب بسته کمک به اوکراین، اسرائیل و تایوان در سنای آمریکا
  • تحریم های جدید آمریکا علیه ایران؛ ۴ شخص و ۲ شرکت تحریم شدند
  • آمریکا تحریم‌های جدید علیه ایران وضع کرد
  • اعمال تحریم های جدید آمریکا علیه ایران
  • واکنش روسیه به کمک ۶۰ میلیارد دلاری آمریکا به اوکراین | اوکراین ۵۰۰ هزار سرباز از دست داده است
  • خبرگزاری آمریکایی: احتمالاً بایدن تحریم‌های نفتی ایران را اجرا نخواهد کرد
  • وزیر بازرگانی آمریکا: تحریم علیه هوآوی جواب داد