Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور در حکمی علیرضا رئیسی را به‌عنوان «سخنگوی ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا»، منصوب کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا رئیس جمهور در حکمی با انتصاب علیرضا رئیسی به‌عنوان «سخنگوی ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا»، تاکید کرد که از این تاریخ، تنها مرجع موثّق و قابل استناد در مورد اعلام برنامه‌ها و مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا، سخنگوی ستاد خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن حکم حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر علیرضا رئیسی

نظر به اهمیت سلامت و آرامش روانی مردم و لزوم اطلاع‌رسانی شفاف، منسجم، متمرکز و به دور از هرگونه حاشیه و ایجاد دغدغه و هراس بلاجهت در مردم و اینکه صدای واحد نسبت به اخبار، اطلاعات و شیوه مدیریت ویروس کرونا شنیده شود، جناب‌عالی را به‌عنوان «سخنگوی ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا» منصوب می‌نمایم.

انتظار دارد با هماهنگی قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا و ارتباط مستمر با کمیته اطلاع‌رسانی آن ستاد و نیز حضور فعال در رسانه‌ها، شبکه‌های خبری و فضای مجازی اقدامات شایسته به‌عمل آورده و از تشتت اطلاعات و تشویش افکار عمومی جلوگیری نمایید.

بدیهی است از این تاریخ، تنها مرجع موثّق و قابل استناد در مورد اعلام برنامه‌ها و مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا، سخنگوی ستاد خواهد بود.

توفیق شما و سایر اعضای محترم ستاد را در انجام وظایف محوله از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

حسن روحانی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

انتهای پیام/4127

منبع: آنا

کلیدواژه: رئیس جمهور علیرضا رئیسی سخنگوی ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا سخنگوی ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا علیرضا رئیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۹۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی مدارس شهرستان زرند به علت باران

  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان ،به دلیل ناپایداری های جوی کلیه مدارس شهرستان زرند برای روز چهارشنبه تعطیل اعلام شد.

رئیس ستاد بحران شهرستان زرند گفت: به دلیل شرایط نامناسب جوی و احتمال بارندگی شدید امروزچهارشنبه، کلیه مدارس این شهرستان تعطیل می‌باشد.

فرماندار زرند از شهروندان خواست در روز چهارشنبه و پنجشنبه از مسافرت به مناطق کوهستانی و قرار گرفتن در مسیر رودخانه‌ها خودداری نمایند.

رئیس ستاد بحران شهرستان از اعلام آمادگی کلیه دستگاه‌های اجرایی و نهادهای خدمات رسان در شهرستان خبر داد.

دیگر خبرها

  • وزارت بهداشت زیر بار صدور مجوز به سیگارهای الکترونیک نمی‌رود
  • دلسوزی علیرضا دبیر برای فوتبالیست‌ها: طفلکی‌ها!
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیر عمد استان سمنان در سال جدید
  • علیرضا دبیر:زخم زبان چیز خوبی نیست!
  • سخنگوی مجلس نمایندگان آمریکا به دانشگاه کلمبیا رفت
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند به علت باران
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • انتخاب رئیس جدید هیئت کارگری استان اصفهان