Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-06@03:47:14 GMT

برگزاری ۲۵۴ برنامه در هفته بسیج دانش‌آموزی

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۸۰۶۴۱

برگزاری ۲۵۴ برنامه در هفته بسیج دانش‌آموزی

قربانی از برگزاری ۲۵۴ برنامه در هفته بسیج دانش‌آموزی در خوزستان خبر داد و عنوان کرد: برنامه‌های شاخص امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «غلامرضا قربانی» عصر امروز (سه‌شنبه 6 آبان) در جمع خبرنگاران، ضمن تبریک فرا رسیدن هفته بسیج دانش‌آموزی، به بیان برنامه‌های این هفته پرداخت و اظهار کرد: هشت آبان یادآور حماسه‌های دلاورمردان کوچکی است که در دوران دفاع مقدس افتخارات بزرگی را به ازمغال اوردند و می‌توانند الگوی نسل دانش‌آموز باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده بسیج دانش‌آموزی خوزستان افزود: امسال شهادت سید شهدیا مدافع خرم خون تازه‌ای در رگ‌های غیرت نسل نوجوان امروزی جوشانده است، لذا تبلور نوجوان امروزی و پیکار بیش از پیش زا می‌توان در نسل امروز مشاهده کرد.

 

وی شعار هفته بسیج دانش‌آموزی را «دانش‌آموز انقلابی، مقاومت و استکبارستیزی» دانست و اضافه کرد: امسال دانش‌آموز انقلابی همان دانش‌آموزی است که بداند چرا باید مرگ بر آمریکا بگوید و بداند این شعار در چه جنبه‌هایی از زندگی او ظهور و بروز داشته است و این اهداف با همت مربیان بسیجی و تربیتی بسیج دانش‌آموزی در سازمان‌ها و حوزه‌های بسیج دانش‌آموزی بیان می‌شود.

 

قربانی تصریح کرد: امسال باید بسیج دانش‌آموزی باشکوه‌تر و عظیم‌تر و با هدف بینش بیشتر نسبت به انزجاز از آمریکا و معرفی جنایت‌‌های آمریکا در حق مردم مظلوم و مستضعف به خصوص جهان اسلامی برگزار شود.

 

وی از برگزاری 254 برنامه در هفته بسیج دانش‌آموزی در خوزستان خبر داد و عنوان کرد: برنامه‌های شاخص امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی برگزار می‌شود.

 

فرمانده بسیج دانش‌آموزی خوزستان ابراز کرد: پویش «آمریکا باید از منطقه برود» یکی از این برنامه‌هاست که نزدیک به 20 نوع برنامه شامل نقاشی، نماهنگ، اینفوگرافی، همصدا با حاج قاسم سلیمانی، پیام به سربازان آمریکایی و ... را شامل می‌شود.

 

وی پویش «همه با هم مرگ بر آمریکا» برنامه هماهنگ سردادن شعار مرگ بر آمریکا را از دیگر برنامه‌ها دانست و بیان کرد: امضای طومار مجازی دانش‌آموزان با شعار «آمریکای جنایتکار باید از منطقه برود» بر بستر فضای مجازی با همکاری 58 فرماندهی حوزه دانش‌آموزی و سه‌هزار و 475 واحد دانش‌آموزی از دیگر برنامه‌ها است.

 

قربانی ایجاد کانال‌های استانی راهیان نور مجازی جهت معرفی مناطق جنگی، خاطرات شهدا، روایتگری و ...، افتتاحیه و معرفی مسابقات سرود نغمه عشق در خصوص سرودهای متناسب با این هفته، بیانیه محکومیت جنایان آمریکا با تکیه بر جنایات آمریکا و رژیم صهیونیست، تولید محتوا در کانال شاد بسیج دانش‌آموزی، اهدای نشان‌های بسیج دانش‌آموزی با تمثال قاسم سلیمانی و ... از دیگر برنامه‌های این هفته است.

 

وی ادامه داد: غبارروبی مزار شهدا، یادبود شهدای شاخص دانش‌آموز، اختتامیه لیگ علمی پایا، تجلیل از رتبه‌های زیر 100 کنکور سراسر در استان، طرح همیاران سلامت، حضور گروه‌های جهادی در مناطق محروم جهت تعمیر منارل، گندزدایی مدارس، معابر و محلات، تهیه جهیزیه و بسته‌های معیشتی و بهداشتی به نیازمندان و نوشت‌افزار به دانش‌آموزان بی‌بضاعت، پویش «همکلاسی مهربان»، راه‌اندازی کاروان شادی، مجفل انس با قرآن و ... از جمله برنامه‌هایی است که در هفته بسیج دانش‌آموزی برگزار می‌شود.

 

پایان پیام/72

منبع: شبستان

کلیدواژه: غلامرضا قربانی هفته بسیج دانش آموزی خوزستان هفته بسیج دانش آموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۰۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت‌رسانی در سیستان و بلوچستان

مدیر سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: سیزدهم و چهاردهم اردیبهشت‌، ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت‌رسانی در سطح استان، اعزام شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از روابط عمومی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان، غلامرضا ملایی اظهار کرد: بسیج سازندگی همواره برای رفع مشکلات مردم در زمینه‌های سازندگی، محرومیت زدایی، مسکن، فرهنگی و در همه بحران‌ها و شرایط در کنار مردم است.

وی ضمن گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی سپاه و بسیج و نیز هفته بزرگداشت بسیج سازندگی افزود: اهم برنامه‌های این هفته در دو سطح استانی و شهرستانی، برنامه‌ریزی شده است.

مدیر سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان، گفت: دیدار با امام جمعه، اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت رسانی و همچنین غبارروبی مزار شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدای جهادگر، حضور جهادگران و بسیجیان در نماز جمعه و همچنین برپایی میز خدمت از ویژه برنامه‌های استانی در روزهای ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت امسال بود.

وی ادامه داد: ۱۵ اردیبهشت نیز به مناسبت شهادت امام جعفر صادق (ع) در سطح استان موکب عزاداری نیز برپا می‌شود.

ملایی از سایر اقدامات این هفته به اهدای فرش سجاده‌ای به مساجد مناطق محروم منطقه سیستان در ۱۵ اردیبهشت ماه اشاره و خاطرنشان کرد: توزیع پانزده هزار بسته معیشتی و تهیه و توزیع ۲۰ سری اقلام و اثاث به منزل محرومان در ۱۶ اردیبهشت در سطح استانی انجام می‌شود.

مدیر سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان، عیادت از بیماران خاص در ۱۶ اردیبهشت ماه را یکی از برنامه‌های ویژه شهرستان زاهدان اعلام کرد و افزود: اجرای طرح «هر گروه جهادی، یک خدمت بی‌منت» و اهدای خون توسط جهادگران در ۱۷ اردیبهشت گامی دیگر در راستای خدمت‌رسانی به هم نوعان در استان است.

وی ادامه داد: افتتاح ۹۰۹ کارگاه اشتغالزایی، اهدای ۳۱۳ سری جهیزیه به نوعروسان، برگزاری دوره‌های آموزشی و همچنین افتتاح ۱۵ صندوق قرض‌الحسنه اشتغال‌زایی و مردمیار در سطح استانی و نیز برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در سطح شهرستان زاهدان در ۱۸ اردیبهشت برنامه‌ریزی شده است.

ملایی از سایر فعالیت‌های سازمان بسیج سازندگی در ۱۹ اردیبهشت در سطح استانی به افتتاح ۲۵۰ پروژه محرومیت زدایی شامل ۱۰۰ باب احداث و مرمت مسکن محرومان، ۳۰ مورد گازکشی منازل، ۱۲۰ مورد احداث چشمه سرویس بهداشتی اشاره کرد و گفت: برگزاری کارگاه توانمندسازی جهادگران، تجلیل از جهادگران برتر در ۲۰ اردیبهشت از برنامه‌های مهم و پایانی این هفته است که در شهرستان زاهدان برگزار می‌شود.

کد خبر 750423

دیگر خبرها

  • اجرای ۱۸۰ برنامه شاخص هفته بسیج در شاهرود پیش‌بینی شد
  • اجرای ۲۵ برنامه طی هفته بسیج در شهرستان تربت جام
  • طرح ملی سواد آبی در یزد ۳ ساله شد
  • رقابت دانش‌آموزی «کیدکد» با حمایت روبیکا برگزار شد
  • تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان
  • گروه‌های جهادی ۱۸۰ برنامه در شاهرود اجرا می‌کنند
  • رقابت‌های قرآنی دانش‌آموزی استان مرکزی
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزی استان مرکزی
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت رسانی
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت‌رسانی در سیستان و بلوچستان