Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری مهر، فیس‌بوک، توئیتر، گوگل، اپل، مایکروسافت، آمازون و برخی شرکت‌های فناوری بزرگ آمریکایی دیگر از اتحادیه اروپا خواستند تا برای حذف محتوای غیرقانونی و حاوی مطالب نژادپرستانه و نفرت پراکن از شرکت‌های یادشده حمایت کند.

انجمن ادیما که شرکت‌های فناوری مذکور همگی در آن عضویت دارند، تصریح کرده که حمایت اتحادیه اروپا از شرکت‌های فناوری کیفیت کنترل و بررسی محتوای تولید شده توسط کاربران را افزایش می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتحادیه اروپا بارها از مدیران شبکه‌های اجتماعی خواسته تا به محض علامت گذاری محتوای نامناسب و نفرت پراکن توسط کاربران آنها را حذف کنند. اما شرکت‌های یادشده می‌گویند چنین کاری به سرعت ممکن نیست و مقامات اروپایی باید برای شناسایی و بررسی محتوای علامت گذاری شده به آنها فرصت داده و این شرکت‌ها را یاری کنند.

در عین حال شرکت‌های فناوری آمریکایی می‌گویند باید میان رعایت آزادی بیان و مقابله با محتوای نفرت پراکن و نامناسب در اینترنت تناسب برقرار شود و مبارزه با محتوای مذکور به حذف غیرضروری و شتاب زده محتوای سالم منجر نشود.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: آمریکا فیسبوک توئیتر گوگل مایکروسافت آمازون شرکت های فناوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۰۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتصاب در بزرگترین فرودگاه انگلیس

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از لندن، کارکنان معترض فرودگاه هیثرو می‌گویند اعتصاب خود را از ۱۸ اردیبهشت آغاز خواهند کرد. پیش از آنان نیز کارکنان بخش سوخت گیری فرودگاه اعلام کردند به مدت ۷۲ ساعت دست از کار خواهند کشید.
اتحادیه کارکنان فرودگاه هیثرو مقامات این فرودگاه را به بی توجهی به خواست کارکنان متهم و اعلام کردند در حالی که مدیران از پاداش‌های کلان بهره می‌برند حاضر نیستند به حد اقل نیاز‌ها و خواسته‌های کارکنان توجه کنند.
این چندمین بار در دو سال اخیر است که کارکنان هیثرو، بزرگترین فرودگاه اروپا در اعتراض به آنچه که بی توجهی به خواست کارکنان خواندند دست به اعتصاب می‌زنند.
بحران هزینه‌های زندگی در انگلیس به ویژه پس از خروج این کشور از اتحادیه اروپا موسوم به برگزیت با سرعت بیشتری رو به افزایش گذاشته است.

 

دیگر خبرها

  • ادامه کمک های اتحادیه اروپا به افغانستان
  • مقررات جدید اروپا برای مبارزه با پولشویی
  • رئیس‌جمهور آمریکا لایحه فروش یا ممنوعیت «تیک‌تاک» را امضا کرد
  • تردز حالا ۱۵۰ میلیون کاربر ماهانه دارد
  • ببینید | دفاع جانانه برخی از نمایندگان اتحادیه اروپا از ایران
  • نوآوری‌های ادامه‌دار با کمک هوش مصنوعی / ساخت دوربین و سمعک پردازشگر صدا و تصویر
  • اعتصاب در بزرگترین فرودگاه انگلیس
  • اروپا درصدد اعمال تحریم علیه ۱۰ شرکت مرتبط با روسیه
  • اتحادیه اروپا ال‌ان‌جی روسیه را هم تحریم می کند
  • اتحادیه اروپا ال‌ان‌جی روسیه را هم تحریم می‌کند