Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@23:27:11 GMT

بازیکن سابق رئال: اول سرخیو راموس خطا کرد

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۸۱۱۴۸

بازیکن سابق رئال: اول سرخیو راموس خطا کرد

اولی اشتیلیکه، بازیکن سال های قبل رئال مادرید می گوید که فناوری VAR باعث خراب شدن فوتبال می‌شود.

به گزارش "ورزش سه"،بازی روز شنبه دو تیم بارسلونا و رئال مادرید مانند اکثر الکلاسیکو های قبلی با برخی حواشی نیز همراه بود. هنگامی که مسابقه با تساوی 1-1 دنبال می‌شود رئال مادرید روی خطای هند سرجینیو دست به یک ضربه آزاد در سمت چپ زمین دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بعد از اعلام خطا مطابق انتظار تونی‌کروس پشت توپ ایستاد و توپ را روی دروازه ارسال کرد اما ضربه او راهی اوت شد؛ با این حال کاپیتان رئال مادرید یعنی سرخیو راموس در یک کش و قوس درون محوطه جریمه بارسا روی زمین افتاد و معتقد بود که کلمنت لنگله پیراهن او را کشیده است.

 

 

 

 

بعد از این اعتراض داور مسابقه تصمیم گرفت که با VAR مشورت کند؛ اتفاقی که رخ داد و مارتینز مونوئرا پس از آمدن به کنار زمین و بازبینی صحنه خطای پنالتی تشخیص داد تا راموس گل دوم رئال مادرید را به ثمر رساند.

 

اولی اشتیلیکه، ستاره سابق رئال مادرید حالا به انتقاد از فناوری VAR پرداخته و می گوید: " من فکر نمی‌کنم که این خطای پنالتی درست بوده باشد چرا که در ابتدا سرخیو راموس مرتکب خطا شده بود. اگر ما در چنین صحنه هایی بخواهیم دو دقیقه بازی را متوقف کنیم، در واقع فوتبال را خراب کرده ایم. من VAR را دوست ندارم و فکر می‌کنم که اگر قرار است از آن استفاده شود این اتفاق باید در بازی‌های خاص رخ دهد."

کره جنوبی اولی اشتیلیکه (سرمربی) رئال مادرید سرخیو راموس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کره جنوبی رئال مادرید سرخیو راموس رئال مادرید سرخیو راموس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۱۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موافقت کریستیانو رونالدو با رودیگر؛ 5 بازیکن برتر تاریخ رئال مادرید! / عکس

ستاره آلمانی 5 بازیکن برتر تاریخ رئال مادرید را انتخاب کرده و با واکنش مثبت CR7 نیز مواجه شده‌است.

طرفداری | آنتونیو رودیگر 5 بازیکن تاریخ رئال مادرید را انتخاب کرده که با واکنش مثبت کریستیانو رونالدو همراه شده‌است.

به تازگی ویدیویی از آنتونیو رودیگر در شبکه‌های اجتماعی فراگیر شده که در جریان آن 5 بازیکن برتر تاریخ رئال مادرید را انتخاب می‌کند. ستاره آلمانی به ترتیب نام کریستیانو رونالدو، زین الدین زیدان، رائول، سرخیو راموس و رونالدو نازاریو را بر زبان می‌آورد، یعنی به اعتقاد رودیگر، اسطوره پرتغالی بهترین بازیکن تاریخ لوس‌بلانکوس است. 

زیر پست اینستاگرامی یکی از صفحاتی که ویدیوی آنتونیو رودیگر را منتشر کرده، کامنت کریستیانو رونالدو دیده می‌شود که به نوعی نشان می‌دهد با انتخاب‌های رودیگر موافق است. رونالدو بهترین گلزن و دومین پاسور برتر تاریخ باشگاه رئال مادرید به شمار می‌رود که موفق به کسب 4 توپ طلا و 4 لیگ قهرمانان اروپا در طی 9 سال حضور در سانتیاگو برنابئو شد.

کامنت کریستیانو رونالدو و تشویق رودیگر به خاطر انتخاب‌های او

 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • جای ال‌کاپیتانو خالی؛ سرخیو راموس قهرمانی رئال مادرید را تبریک گفت + عکس
  • خانه‌ای به قیمت 15 آپارتمان در تهران! امباپه عمارت مجلل راموس را در مادرید خرید (+عکس)
  • امباپه بالاخره قصر ۱۲۰۰ میلیاردی راموس را خرید ! | فیلم و عکس
  • ریوالدو: وینیسیوس با قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا می‌تواند برنده توپ طلا می‌شود
  • گل ها و مهارت های فرانکو ماستانتونو، پدیده 16 ساله آرژانتینی و بازیکن مورد نظر رئال مادرید برای فصل آینده / فیلم
  • وینی با قهرمانی چمپیونزلیگ به توپ طلا می‌رسد
  • امباپه در آستانه خرید خانه راموس در مادرید
  • گام بعدی امباپه به سوی رئال: خرید خانه کاپیتان در مادرید
  • موافقت کریستیانو رونالدو با رودیگر؛ 5 بازیکن برتر تاریخ رئال مادرید! / عکس
  • رئال مادرید 2-6 بارسلونا؛ 15 سال از تحقیر خانگی لوس‌ بلانکوس گذشت / عکس