Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش الف، نیویورک تایمز افزود: با آغاز انتخابات زودهنگام در برخی ایالت های دیگر نظیر نیویورک، انتظار می رود مشارکت مردمی پیش از  روز رای گیری در سوم نوامبر بیشتر نیز بشود.

آریزونا، فلوریدا، جورجیا، میشیگان، مینه سوتا، نورث کارولینا، پنسیلوانیا و ویسکانسین  ایالات موسوم به عرصه رقابت هستند که هر نامزد از حزب جمهوری خواه یا دمکرات، در آن بازنده  یا برنده خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایالات پررقابت، در هر دوره از انتخابات، ممکن است تغییر کنند و عوامل  مختلف در این امر دخیل هستند.

 

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۱۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل ۱۰۰ فقره پرونده تخلفات انتخاباتی دور اول در مازندران

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی موسوی ظهر دوشنبه در ویژه برنامه رادیویی با موضوع انتخابات در شبکه طبرستان با تقدیر از مشارکت خوب مردم استان در دور اول انتخابات اظهار کرد: حدود ۱۰۰ فقره پرونده در دوره مرحله اول انتخابات در استان تشکیل شد و بیشتر مربوط به تبلیغات زودهنگام بوده است.

وی با اظهار اینکه همچنین گزارش‌هایی را مبنی بر دخالت برخی افراد اعلام شده بود، گفت: با این حال سعی کردیم با بهره گیری از ظرفیت دستگاه قضائی، تخلفات را به حداقل برسانیم.

وی شرکت پرشور در انتخابات را مساله مهمی برشمرد وگفت: برای در دور دوم انتخابات شعبات و قاضی کشیک به طور شبانه روزی فعالیت می‌کنند تا از آرای مردم صیانت شود و آنچه توقع است که امانت دار مردم باشیم.

حجت الاسلام موسوی تصریح کرد: در انتخابات پیروز واقعی مردم هستند و در مرحله اول در حوزه انتخابیه قائمشهر، مشارکت مردم بیش از ۴۱ درصد بوده است،

وی با بیان اینکه طبق فرمایش مقام معظم رهبری باید فضا را برای برپایی و مشارکت در انتخابات فراهم کنند، گفت: حفظ نظام از همه موضوعات برای ما اهمیت بیشتری دارد.

کد خبر 6098141

دیگر خبرها

  • «نیویورک تایمز» و «واشینگتن پست» برندگان پولیتزر/ خبرنگاران جان‌باخته در غزه تجلیل شدند
  • عملیات وعده صادق اهمیت مشارکت در انتخاباتِ دور دوم را تشدید کرد
  • نیویورک تایمز: پاسخ حماس به توافق آتش‌بس جدی بود
  • تشکیل ۱۰۰ فقره پرونده تخلفات انتخاباتی دور اول در مازندران
  • سایه سنگین جنبش دانشجویی حامی فلسطین بر سر انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا
  • چاپ ۷.۵ میلیون تعرفه برای مرحله دوم انتخابات
  • چاپ ۷.۵ میلیون تعرفه برای مرحله دوم انتخابات مجلس
  • چاپ هفت و نیم میلیون تعرفه برای مرحله دوم انتخابات
  • گزارش جدید وزارت خارجه روسیه از وضعیت دردناک حقوق بشر آمریکایی
  • نقشه نتانیاهو برای غزه پس از جنگ فاش شد/ نیویورک تایمز: طرح نخست وزیر اسرائیل به احتمال زیاد از سوی کشورهای عربی رد خواهد شد