Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-26@12:50:50 GMT

نزدیک به ۴ میلیون نفر در اسپانیا بیکار هستند

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۸۱۷۹۸

نزدیک به ۴ میلیون نفر در اسپانیا بیکار هستند

آخرین آمار وزارت اقتصاد و دارائی اسپانیا نشان می دهد که در سه ماهه سوم سال ۲۰۲۰ میلادی، نرخ بیکاری در این کشور با افزایش قابل ملاحظه‌ای به ۱۶.۲۶ درصد رسیده است. این در حالی است که در سه ماهه فصل بهار، این نرخ ۱۵.۳ درصد بود.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا، آخرین آمار وزارت اقتصاد و دارائی اسپانیا نشان می دهد که در سه ماهه سوم سال ۲۰۲۰ میلادی، نرخ بیکاری در این کشور با افزایش قابل ملاحظه ای به ۱۶.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲۶ درصد رسیده است. این در حالی است که در سه ماهه فصل بهار، این نرخ ۱۵.۳ درصد بود.

کارشناسان دلیل اصلی افزایش بی سابقه نرخ بیکاری را بحران اقتصادی ناشی از شیوع ویروس کرونا می دانند. این آمار نشان می دهد در سه ماه فصل تابستان ۳۵۵ هزار نفر کارشان را از دست داده اند و آمار بیکاران در این کشور از ۳.۷ میلیون نفر گذشته است.

این به جز مستمری بگیرانی است که در پی شیوع ویروس کرونا موقتاً بیکار شده اند. تعداد بیکاران موقت از ۶۵۰ هزار نفر هم بالاتر رفته است. اسپانیا کشوری است که پایه های اصلی اقتصاد آن روی صنعت گردشگری استوار است و قرنطینه های طولانی و عدم ورود گردشگران، این کشوررا با بحران بی سابقه اقتصادی روبرو کرده است. به گفته دولت سوسیالیست بیش از یک میلیون شغل و حرفه با شیوع ویروس کرونا از بین رفته اند.

دولت اسپانیا می گوید تا پایان سال ۲۰۲۰ میلادی، بیش از دو ماه دیگر، نرخ بیکاری از ۱۷ درصد فراتر خواهد رفت. ویروس کرونا در این کشور جان بیش از ۳۵ هزار نفر را گرفته و آمار مبتلایان به ویروس از یک میلیون نفر نیز عبورکرده است. پیش بینی ها نشان می دهند که رکود اقتصادی در این کشور بالاترین در اروپا خواهد بود و نرخ تولید ناخالص داخلی را با ۱۲.۸ درصد کاهش مواجه خواهد کرد.

انتهای پیام/

منبع: آنا

کلیدواژه: بیکاری اسپانیا اروپا شیوع کرونا سه ماهه ویروس کرونا نرخ بیکاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۱۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت نقره و فلزات گران‌بها امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

نقره جزو فلزات گرانبها و صنعتی در جهان محسوب می‌شود کاربرد صنعتی این فلز از تمام فلزات دیگر بیشتر است دلیل اصلی صنعتی شدن نقره ویژگی رسانایی بالای آن است. گفتنی است بیشترین تقاضا و خرید برای نقره از طرف صنایع مهم مانند صنایع مرتبط با پنل‌های خورشیدی، پزشکی، سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی و… انجام می‌گیرد.

تفاوت قیمت نقره ۹۹۹ با ۹۲۵

به طور کلی آلیاژ نقره ۹۲۵ به این معنا است که ۹۲٫۵ درصد آن فلز خالص و ۷٫۵ درصد مابقی آن فلزات دیگر می‌باشد، این ناخالصی برای استحکام و جلوگیری از باقی ماندن لکه بر روی نقره جات بکار می‌رود. ۷٫۵ درصد ناخالص را فلزاتی مانند مس، ژرمانیوم، روی، پلاتین، سیلیکون و بور تشکیل می‌دهند.

قیمت اونس نقره

قیمت لحظه‌ای: ۲۷.۳۴۶۵ دلار

بیشترین: ۲۷.۴۸۵۵ دلار

کمترین: ۲۷.۱۶۰۵ دلار

تغییر روزانه: ۰.۰۹۴ دلار

تغییر هفتگی: ۳.۲۸ درصد کاهش

تغییر ماهانه: ۱۰.۸۶ درصد کاهش

تغییر سه ماهه: ۱۹.۵۱ درصد کاهش

تغییر شش ماهه: ۱۹.۶۸ درصد کاهش

تغییر یکساله: ۱۰.۲۶ درصد کاهش

قیمت اونس پلاتین

قیمت لحظه‌ای: ۹۲۴.۵۵ دلار

بیشترین: ۹۲۵.۸۵ دلار

کمترین: ۹۱۹.۱ دلار

تغییر روزانه: ۱۱ دلار

تغییر هفتگی: ۳.۰۳ درصد کاهش

تغییر ماهانه: ۰.۹۲ درصد کاهش

تغییر سه ماهه: ۲.۹۹ درصد کاهش

تغییر شش ماهه: ۱.۲۶ درصد کاهش

تغییر یکساله: ۱۶. درصد کاهش

قیمت اونس پالادیوم

قیمت لحظه‌ای: ۱,۰۳۶.۷۸ دلار

بیشترین: ۱,۰۳۷.۰۳ دلار

کمترین: ۱,۰۲۳.۷۷ دلار

تغییر روزانه: ۱۰.۲۵ دلار

تغییر هفتگی: ۰.۰۲ درصد افزایش

تغییر ماهانه: ۲.۳۴ درصد افزایش

تغییر سه ماهه: ۹.۶۷ درصد افزایش

تغییر شش ماهه: ۸.۴۱ درصد افزایش

تغییر یکساله: ۲۹.۹۸ درصد افزایش

منبع: سیلوا

tags # قیمت طلا سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • قیمت بیت کوین تا ۶۳ هزار دلار کاهش یافت
  • کاهش قیمت بیت کوین تا ۶۳ هزار دلار
  • سود شرکت ایلان ماسک نصف شد​
  • طرح پیشنهادی آمریکا و ۱۷ کشور دیگر به حماس | قطر و مصر هم ضمانت کردند؛ پایان جنگ نزدیک است؟
  • سود شرکت ایلان ماسک نصف شد
  • آخرین آمار توزیع کارت کنکور
  • آخرین آمار توزیع کارت کنکور اعلام شد
  • فولاد چین در تجارت جهانی پررنگ شد
  • قیمت نقره و فلزات گران‌بها امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • کمک دولت اسپانیا به رئال مادرید برای خرید امباپه