Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران، سعید یوسف زاده مدیرعامل شرکت لینا در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ضررهای زیادی را برای برند سازی متحمل شده است گفت: توجه با سلامت محصول و زاعقه مشتری از اولویتهای مجموعه ماست.

وی تاکید کرد :شرکت لینا موفق شده برای اولین بار در ایران اسنک ذرت با رنگ طبیعی و با روغن بدون ترانس و برای اولین بار در جهان اسنک ذرت با خواص پروبیوتیک (پرولینا) را تولید و به بازار عرضه نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کارآفرین با اشاره به اینکه کارخانه لینا در زمینه به مساحت165 هزار متر احداث شده است گفت : محصولات ما در مجموعه سالن  های 35 هزار متری تولید می شود و قصد داریم 38 متر دیگر برای توسعه محصولات خود احداث کنیم که تا 3 ماه آینده تکمیل و آماده تولید می شود.

مدیر مجموعه لینا به اشتغال زایی این مجموعه اشاره کرد و گفت: حدود 1400 نفر بطور مستقیم در کاخانه مشغول به کار هستند و ما در دوران کرونا هیچ تعدیل نیرویی نداشته ایم. شرکت لینا 19 شعبه و 40 نمایندگی دارد که امیدواریم عدد آن به 200 برسد.

یوسف زاده ادامه داد: ما برای تولید نیازهای اولیه اقدام به تولید مواد اولیه خود نیز کردیم که خوشبختانه علاوه بر نیاز خود مازاد آن را به دیگر شرکت های بزرگ می فروشیم.و همچنین خیلی از ملزمات بسته بندی استاندارد و چاپ آن را نیز خود مجموعه ما عهده دار است

مدیر شرکت لینا به فرصت هایی که در دوران تحریم به وجود امده گفت: ما به دلیل اینکه بعضی از قطعات ماشین آلات مان را به دلیل تحریم و گرانی ارز به سختی تهیه می کردیم از مهندسین ایرانی بهره گرفتیم و نیاز خود را برطرف کردیم .بطوری که در شروع این کار قطعات ساخته شده در ایران بسیار گرانتر در می آمد ولی به مرور زمان هزینه ساخت آنها بسیار پایین تر شد .

وی با بیان اینکه لینا محصولاتی با کیفت و استاندارد جهانی تولید می کند گفت : در هر ماه حدود 5 کانتینر از محصولات این شرکت به اروپا و کشور های حوزه خلیج فارس صادر می شود.

یوسف زاده اشاره کرد: ما در حال ساخت کارخانه ای در امارات و عراق هستیم که خیلی از ملزمات آن از ایران تامین می شود.

یوسف زاده در پایان تاکید کرد : در دوران تحریم اتفاقات خوبی برای تولید محصول و قطع وابستگی آن به خارج اتفاق افتاده است و توفیقی اجباری که نتایج آن به مرور مشخص می شود و سال های آینده خوبی را برای ایران  شاهد خواهیم  بود.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: لینا سعید یوسف زاده کار آفرین تحریم صادرات برند شرکت لینا یوسف زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۱۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی نخستین «موتور ۶ سیلندر بنزینی» ایران‌ساخت

به گزارش «تابناک» به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، روح الله دهقانی در مراسم رونمایی از موتور ۶ سیلندر بنزینی در پژوهشگاه شهید رضایی دانشگاه صنعتی شریف، با اشاره به توانمندی دانش‌بنیان‌ها در طراحی، تولید و بهینه‌سازی قوای محرکه عنوان کرد: قوای محرکه در حجم بالا با سوخت بنزین، یکی از انواع قوای محرکه است که در بسیاری انواع خودروها، متناسب با نیاز صنایع راهبردی کشور کاربرد دارد. این یک نیاز کاملاً راهبردی است که کشور اهمیت آن را دریافته و شرکت‌های مختلف در مسیر بومی سازی و تولید آن گام برداشته‌اند.

وی افزود: یک شرکت دانش‌بنیان توانمند متشکل از چند متخصص و عضو هیات علمی برترین دانشگاه‌های ایران و سراسر جهان در مسیر بومی سازی این موتور گام برداشته و امروز به موفقیتی چشمگیر دست یافته‌اند. بالغ بر ۴۰ نفر از برجسته‌ترین دانشگاهیان مطرح در عرصه ملی و بین‌المللی، با طرح‌ریزی یک برنامه عمیق چهار ساله در مسیر اکتساب فناوری‌های یکی از شناخته‌شده‌ترین و پرکاربردترین موتورهای ۶ سیلندر گام برداشته و موفق شدند نمونه بومی‌سازی شده این موتور را با کیفیتی بالا و منطبق با روزآمدترین استانداردها، طراحی، تولید و آزمون کنند.

دهقانی مهم‌ترین دستاورد شرکت‌های دانش‌بنیان را اثبات توانمندی کشور در توسعه فناوری ساخت انواع قوای محرکه متناسب با نیاز کشور و امکان توسعه و بهینه‌سازی آن‌ها دانست و افزود: امروز توانمندی تولید موتور ۶ سیلندر بنزینی خورجینی با حجم ۴ هزار سی‌سی که موتوری راهبردی بوده و دارای کاربری‌های متنوع صنعتی، تفریحی و نظامی است، در این مجموعه دانش‌بنیان به اثبات رسید. این جریان قوی که در این شرکت و سایر شرکت‌های دانش‌بنیان به راه‌ افتاده، باید با قوت ادامه پیدا کند و به زودی تولید انبوه و استفاده از این تولیدات را در کاربری‌های خاص خود نظاره‌گر باشیم.

رئیس بنیاد ملی نخبگان با اشاره به این‌که فناوری‌های موتور، جزو راهبردی‌ترین و کلیدی‌ترین دانش‌ها و فناوری‌ها جای دارند و سرریز این فناوری‌ها می‌تواند به توسعه و ساخت محصولات دیگری منجر شود، ادامه داد: وقتی یک شرکت از توانمندی طراحی، ساخت و ارتقای قوای محرکه‌ای با این حجم، کیفیت و سطح استاندارد برخوردار است، در واقع به سرمایه ارزشمند دانش فنی دست یافته که به مراتب از خود محصول یادشده ارزشمندتر است و قابلیت تسری به دیگر بخش‌های صنعت خودروسازی را دارد و می‌تواند زمینه‌ساز تولید و توسعه محصولات ارزشمند دیگری شود.

دهقانی به حمایت جدی معاونت علمی از کسب دانش فنی و تولید محصولات فناورانه حوزه حمل و نقل و به طور خاص ساخت انواع قوای محرکه، اشاره کرد و ادامه داد: معاونت علمی به عنوان پشتوانه اصلی این شرکت، سرمایه‌گذاری در تحقیق و توسعه را بر عهده گرفته و در دیگر حمایت‌ها که از جنس دانشی است مانند دسترسی به فناوری‌های خاص دنیا، همراه این مجموعه دانش‌بنیان بوده است.

بر اساس این خبر، پژوهشکده فناوری‌های راهبردی شهید رضایی دانشگاه صنعتی شریف که در زمینه پژوهش‌ها و کسب دانش فنی، ارتباط میان صنعت و دانشگاه و بومی‌سازی فناوری‌های کلیدی و راهبردی فعالیت دارد، طراحی و تولید موتور ۶ سیلندر بنزینی را با توجه به نیاز صنایع کشور آغاز کرد.

به طور میانگین نیاز بخش دفاعی کشور به این قوای محرکه حدود ۱۰ هزار خودرو ‌است و با در نظر گرفتن نیاز سایر حوزه‌ها این ظرفیت به ۳۰ هزار عدد نیز می‌رسد و پژوهشگاه شهید رضایی با ورود به توسعه دانش فنی بومی قوای محرکه، مطالعه و کار بر روی خودروهای تاکتیکی و آفرود را آغاز کرد.

در این پروژه، ضمن الگوبرداری از بیش از ۱۳۰ موتور بنزینی، دستاورد ۱۳ سازنده نامی موتور در سطح جهانی بررسی و مطالعه و در نهایت موتور مبنای ۴ هزار سی‌سی ۶ سیلندر، برای بومی سازی انتخاب و پس از یک کار تحقیقاتی و فناورانه چهار ساله، نخستین نمونه از این موتور با رویکرد اثبات توانمندی تولید داخل طراحی و ساخته شد.

متخصصان در این پروژه موفق شدند به ۴۵ درصد دانش فنی بومی ساخت موتور دست پیدا کنند و ۱۰ بخش اصلی موتور با موفقیت کامل مهندسی معکوس شد. از اقدامات صورت گرفته توسط تیم تحقیقاتی و فناور پروژه موتور ۶ سیلندر بنزینی خورجینی می‌توان به طراحی و ساخت قطعات با دقت ۹ میکرون، شبیه سازی، طراحی سیستم راهگاهی و قالب های بلوک چدنی، طراحی ساخت محور بلوک موتور، ساخت بلوک آلومینیومی موتور خورجینی برای اولین بار در کشور، ساخت میل لنگ موتور خورجینی با استحکام تسلیم ۸۰۰ مگاپاسکال، ساخت میل بادامک موتور خورجینی و ساخت شاتون موتور خورجینی با یکی از بهترین انواع مواد اولیه و مبتنی بر دانش روزآمد متالورژی اشاره کرد.

دیگر خبرها

  • استاندارد اجباری پوشاک در مسیر اجرا
  • رونمایی نخستین «موتور ۶ سیلندر بنزینی» ایران‌ساخت
  • رسولی: به اندازه فوتسالیست‌ها به ورزش‌های دیگر که پرچم ایران را بالا می‌برند توجه شود +فیلم
  • ۹۰ درصد نیرو‌های پتروشیمی ایلام بومی هستند
  • ابرپروژه‌های صنعت گاز برای سرمایه‌گذاری معرفی شدند
  • چه دلایلی ایران رادیاتور را در رادیاتور محبوب کرد؟
  • جورچین صنعت گاز برای ادامه مسیر گاز ایران
  • تولید سالانه بیش از یک هزار تن قارچ دکمه‌ای در بستان آباد
  • جورچین صنعت گاز برای ادامه مسیر پرافتخار گاز ایران
  • افزایش تولید در مناطق کمتر برخوردار با کودهای نانویی «ایران ساخت»