Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا می‌گوید از حرف‌هایی که پس از شکست تیمش در ال‌کلاسیکو درباره قضاوت آن بازی زده است، تأسف نمی‌خورد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رونالد کومان سرمربی تیم فوتبال بارسلونا در نشست خبری پیش از بازی امشب (چهارشنبه) تیمش مقابل یوونتوس در هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا، گفت بابت اظهارات تندش درباره داور و کمک داور ویدئویی پس از شکست 3 بر یک روز شنبه بارسا مقابل رئال مادرید پشیمان نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کومان پس از آن بازی که قضاوت VAR جنجال‌آفرین شد، گفت نمی‌داند که چرا کمک داور ویدئویی فقط به ضرر بارسلونا کار می‌کند. اکنون گفته می‌شود که به خاطر این اظهارات شاید مجازاتی همچون چهار جلسه محرومیت برای کومان در نظر گرفته شود. با این حال سرمربی هلندی بارسلونا از حرف‌هایش پشیمان نیست.

کومان در نشست خبری‌‌اش در تورین گفت: حرف‌هایم پس از ال‌کلاسیکو همان چیزهایی بود که شنیدید و من بابت گفتن آنها به هیچ وجه پشیمان نیستم. اینکه مرا به خاطر گفتن آن حرف‌ها محروم می‌کنند یا نه را نمی‌دانم و این دست من نیست، اما من الان نمی‌خواهم حرف‌هایی که زدم را تکرار کنم. دیگر تمایلی ندارم درباره این موضوع صحبت کنم. بازی با یوونتوس و ارائه عملکرد خوب و کسب نتیجه در آن الان برایم مهمترین چیز است.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

سرمربی هلندی بارسلونا سپس به وضعیت و ناکامی کاتالان‌ها برای کسب پیروزی در سه بازی اخیرشان در لالیگا اشاره داشت و گفت: زمانی که با بارسلونا برای قبول هدایت این تیم وارد مذاکره شدم، می‌دانستم که مسئولیت آسانی را قبول نکرده‌ام. اول به خاطر تغییراتی که می‌خواستیم در تیم اعمال کنیم و دوم به خاطر کرونا. این یک چالش بزرگ است و به همین دلیل من فقط خواهان آرامش و صبر هستم، چون ما داریم کل چیزها را تغییر می‌دهیم. در بازی مقابل رئال مادرید ما 60 دقیقه بازی بسیار خوبی داشتیم. من به نظراتی که درباره عملکرد ما بعد از خوردن گل دوم ارائه شده است، احترام می‌گذارم. من هم فکر می‌کنم که بعد از آن بازی ما بدتر شد، اما در یک ساعت اول ما موقعیت‌هایی داشتیم که می‌توانستیم پیش بیفتیم. بازی بعدی‌مان هم یک بازی میان دو تیم بزرگ است که می‌خواهند تا مراحل پایانی صعود کنند و به همین دلیل خیلی مهم است که در این بازی نتیجه بگیریم. ما باید فوتبالی که دوست داریم را ارائه کنیم و بهترین عملکرد‌مان را به نمایش بگذاریم. می‌خواهم تا جای ممکن موقعیت گلزنی بسازیم. به نظرم یک بازی سطح بالا را شاهد خواهیم بود. این بازی برای همه مهم است. یوونتوس یکی از باشگاه‌های طراز اول اروپاست که بازیکنان باتجربه‌ای در خط دفاعی‌اش دارد و با وجود در اختیار نداشتن تعدادی از بازیکنان مهمش برای بازی فردا باز هم تیم سرسختی است.

رونالدو آخرین امیدش برای رویارویی با مسی را از دست داد/ تست کرونای کریس باز هم مثبت شد

 

کریستیانو رونالدو به دلیل ابتلا به کرونا نمی‌تواند مقابل بارسلونا بازی کند و به این ترتیب شانس رویارویی با لیونل مسی را از دست داد. برای رونالد کومان اما این موضوع خیلی مهم نیست.

او گفت: رونالدو بازیکن فوق‌العاده‌ای است و من نمی‌دانم که او بازی می‌کند یا نه، اما این مشکل من نیست. من برای او احترام زیادی قائلم و اگر بازی کند هم خوشحال می‌شوم. ما اما تمام تلاش‌مان را برای هر چه بهتر آماده شدن برای این بازی انجام می‌دهیم.

تیم‌های فوتبال یوونتوس و بارسلونا از ساعت 23:30 امشب (به وقت تهران) در ورزشگاه آلیانتس تورین به مصاف هم می‌روند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ال کلاسیکو رونالد کومان بارسلونا ال کلاسیکو رونالد کومان بارسلونا پشیمان نیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۱۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار: در دفاع مشکل داشتیم نه حمله

به گزارش ورزش سه، دیدار آلومینیوم و پرسپولیس در وقت‌های قانونی و وقت اضافه با تساوی به پایان رسید و در ضربات پنالتی، آلومینیوم به پیروزی رسید تا سرخپوشان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از دور رقابت‌ها کنار برود. اوسمار ویه‌را پس از این مسابقه در نشست خبری حاضر شد و در خصوص این دیدار صحبت کرد.

صحبت‌های ابتدایی؟
بازی هم از نظر احساسی و هم از نظر فیزیکی برایمان سنگین شد. ما نتوانستیم بازی‌ای را همیشه انجام دادیم، انجام بدهیم. آلومینیوم توانست یک ریتم ثابت را بازی کند‌. ما باید سعی کنیم اشتباهاتی را که مرتکب شدیم، جبران کنیم، چون لیگ را در پیش داریم و بازی‌ها سخت هستند.

* تعویض‌ها و خروج ستاره‌ها از زمین؟
گاهی اوقات باید تعویض‌هایی انجام بدهیم که بازیکنانی که وارد زمین می‌شوند، حس رقابت بیشتری داشته باشند. ما با همین بازیکنان تعویضی توانستیم در وقت‌های اضافه دو گل بزنیم و جلو بیفتیم. امروز مشکل ما در بخش هجومی نبود، بلکه در بخش دفاعی مشکل داشتیم. در بازی حذفی نمی‌توانیم یک گل در دقیقه ۹۵ و یک گل در دقیقه ۱۲۰ بخوریم.

* چهار شکست پرسپولیس در اراک در پنج بازی؟
در بازی قبل هم که ۱-۰ باختیم گفتم بازی با آلومینیوم در اراک خیلی سخت است. ما در این بازی متفاوت‌تر از لیگ بودیم. این بازی برای ما متفاوت بود‌. فرق این بازی با بازی قبلی این بود که بود می‌دانستیم چه کار می‌کنیم و استراتژی داشتیم. ما بعد از اینکه گل دوم را خوردیم، عیسی و دانیال شانس دو به یک داشتند که می‌توانستند گل سوم را بزنند و بازی را تمام کنند. اگر می‌توانستیم این کار را انجام بدهیم، شاید بازی تمام شده بود. آمار نشان می‌دهند که چرا چند بازی اینطور شده است.‌ ما باید بیشتر تلاش کنیم تا بتوانیم‌ مشکلات را حل کنیم، چون سال‌های دیگر هم اینجا بازی خواهیم داشت.

ادامه دارد

دیگر خبرها

  • اوسمار: در دفاع مشکل داشتیم نه حمله
  • واکنش اوسمار به حذف؛ خوردن ۴ گل ناراحتم می‌کند!
  • بازی همیشگی‌مان را مقابل آلومینیوم انجام ندادیم
  • ستاره بارسا مسی را حذف کرد و به سیتی پیام داد!‏
  • اولین گل ماسکرانو برای بارسلونا پس از 7 سال و انجام 319 بازی (لالیگا - 26 آوریل، 2017) / فیلم
  • تیم رویایی پنج نفره ژائو کانسلو؛ رونالدو هست، مسی نیست + عکس
  • قصه یک عشق در تمرین استقلال
  • مردی با دو چهره: دشمن بزرگان در عربستان کباب شد!‏
  • خط و نشان سیاوش اکبرپور برای سپاهان!
  • حیدری: تیم نکونام شخصیت قهرمانی دارد