Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی لرستان از تعطیلی آموزشگاه های رانندگی تا اطلاع ثانوی در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ سرهنگ "مرتضی چغلوند با اعلام این خبر،اظهار کرد: این تصمیم بنا بر مصوبات  ستاد ملی مقابله با کرونا و به منظور پیشگیری از شیوع بیشتر آن اتخاذ شده است واز ششم آبان  آموزشگاه های رانندگی از ارایه آموزش های گروهی مانند کلاس های آموزشی آیین نامه ها به صورت تئوری و عملی خودداری می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: همچنین برگزاری آزمون های آئین نامه و عملی گواهینامه نیز لغو و تا اطلاع بعدی هیچگونه آزمونی به عمل نخواهد آمد.

رئیس پلیس راهور استان لرستان یاد آور شد: موارد یاد شده شامل آموزشگاه های شهرستانهای الیگودرز ،دورود،کوهدشت ،پلدختر برای اعطای گواهینامه پایه یک، 2 و 3، موتورسیکلت، تراکتور و دیگر انواع گواهینامه می شود.

او در پایان گفت: هم اکنون 58 آموزشگاه رانندگی در استان فعالیت می کنند که از این تعداد 16 آموزشگاه در شهر خرم آباد  می باشد.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پلیس آموزش رانندگی کرونا در ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۱۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۵ هزار لیتر سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان کشف شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ ایرج کاکاوند اظهار کرد: در راستای طرح مقابله با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی، مأموران پلیس امنیت اقتصادی در راستای اجرای طرح مقابله با قاچاق سوخت با انجام اقدامات میدانی از نگهداری سوخت قاچاق در یکی از شرکت‌های این شهرستان مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به این محل اعزام و در بازرسی انجام شده از این شرکت موفق شدند ۳۵ هزار لیتر نفت سفید که به صورت غیر قانونی و خارج از شبکه قانونی توزیع در انبار این شرکت نگهداری می‌شد را کشف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان با بیان اینکه کارشناسان مربوطه ارزش سوخت قاچاق مکشوفه را ۹ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند تصریح کرد: در این رابطه یک فرد متخلف شناسایی و ضمن تشکیل پرونده برای انجام قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

کد خبر 6098159

دیگر خبرها

  • گواهینامه رانندگی با چند نمره منفی ضبط و باطل می‌شود؟
  • ۳۵ هزار لیتر سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان کشف شد
  • ماجرای فروش گواهینامه‌های رانندگی و دردسر‌های بعدش!
  • یک افسر روسی، مسئول آموزش رانندگان در تهران قدیم!
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • هشدار به دارندگان گواهینامه رانندگی؛ خرید و فروش نکنید!
  • ماجرای فروش گواهینامه‌های رانندگی؛ جرم قتل عمد در کمین متخلفان
  • ماجرای فروش گواهینامه‌؛ جرم قتل عمد در کمین متخلفان
  • جزئیات دریافت گواهینامه یک‌روزه موتور
  • ماجرای فروش گواهینامه‌های رانندگی/ جرم قتل عمد در کمین متخلفان