Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدمهدی ترابیان، مدیر دوره استان کردستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: اندیشکده مدیریت انقلابی با همکاری پژوهشکده چشم‌انداز و آینده‌پژوهی مجمع تشخیص مصلحت نظام بمنظور ترویج و تبیین گفتمان انقلاب اسلامی در بدنه مدیران آتی نظام و انتقال تجربه به نسل‌های سوم و چهارم کشور و تجهیز آنان به توانمندی‌های تصمیم‌گیری، سیاست‌گذاری بر اساس شاخص‌های کلان نظام، ایجاد و آموزش تفکرات و نگاه‌های راهبردی و تحول آفرین و نهادینه کردن آن در نسل‌های جوان کشور که سکان داران آینده انقلاب هستند، دوره‌ای علمی و حرفه‌ای را تحت عنوان تربیت مدیران راهبردی-انقلابی (در قالب دوره MBA) که برخوردار از دو شاخص اعتقادی - عملی باشند، با ظرفیت محدود برگزار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این دوره در سه سطح نظری، کارگاهی و عملی برگزار می‌شود و علاوه بر تشریح تئوریک مولفه‌های حکمرانی، مدل‌ها و سرمشق‌های موجود توسط افراد آکادمیک شناخته شده و مدیران ارشد صلاحیت‌دار کشور تبیین، تطبیق و نقد می‌شود تا با تجمیع آنها یک الگوی بومی راهبردی، انقلابی و جهادی متناسب با آرمان ها و اهداف نظام در عرصه مدیریت و کشورداری تدوین شود.

ترابیان تصریح داشت: انتقال تجربه، آشنایی با گروه‌های موجود در سازمان‌ها و چالش‌های مدیران بخش‌های خصوصی و دولتی، بازدید از دستاوردهای علمی و اجرایی در سطوح مختلف به منظور شناخت هرچه بیشتر نقاط ضعف و قوت کشور، از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که طی سفرها و بازدیدهای متعدد و جلسات با مسئولان ذیربط پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به اینکه شرکت‌کنندگان در دوره موظف به تحویل رساله‌ای متناسب با سیاست‌گذاری‌های دوره و بصورت گروهی هستند، اظهار داشت: برای آن دسته از داوطلبانی که موفق به کسب نمره قبولی شوند مدارک دوره عمومی MBA رسمی مورد تائید وزارت علوم و تحقیقات و فن آوری و قابل ترجمه وزارت امور خارجه ارائه می‌شود.

مدیر دوره استان کردستان با بیان اینکه این دوره آموزشی با همکاری و مشارکت پژوهشکده چشم‌انداز و آینده‌پژوهی مجمع تشخیص مصلحت نظام و دانشگاه جامع امام حسین(ع) و ظرفیت‌های آنان در تأمین اساتید در یک دوره شش‌ماهه برگزار می‌شود، گفت: دوره اول مدیریت جهادی در دانشکده مدیریت دانشگاه امام حسین (ع) با حضور ۳۵ نفر از عزیزان برگزار شد که به دانش‌پذیران گواهینامه دوره آموزشی MBA با تائید دانشگاه امام حسین (ع) اعطا شد.

وی افزود: این دوره بعنوان دومین دوره مدیریت جهادی است که هم‌زمان در سطح ۶ استان برگزار می‌شود و در هر استان نیز به نام یکی از شهدای سرافراز این سرزمین عنوان دوره مزین خواهد شد و شرکت‌کنندگان در دوره مدیران شاغل در مشاغل دولتی و عمومی و فعالین فرهنگی، اجتماعی و سیاسی بوده که دارای حداقل مدرک کارشناسی هستند و در طی دوره با سبک مدیریت جهادی و تجربیات مدیران ارشد جمهوری اسلامی ایران و گروه‌های مقاومت در منطقه آشنا خواهند شد تا ضمن افزایش تجربه از اهداف انقلاب اسلامی و تبیین اندیشه‌های گام دوم انقلاب اسلامی بهره‌مند شوند.

وی در خصوص ثبت نام افزود: اطلاعات تکمیلی هفته آینده اعلام و اطلاع‌رسانی می‌شود.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۰

منبع: فارس

کلیدواژه: انقلاب اسلامی کردستان مجمع تشخیص مصلحت نظام مدیریت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۱۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعالی آموزش و پرورش بالندگی ایران اسلامی را به همراه دارد

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، مراسم تجلیل از فرزندان و همسران شهدای معلم استان با حضور استاندار یزد برگزار شد.   استاندار یزد در این مراسم، ضمن تبریک هفته بزرگداشت مقام معلم اظهار کرد: این نشست به واسطه حضور معلمین و انتساب آنان به مقام والای شهدا از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.   مهران فاطمی در ادامه با اشاره به سه ثروت شاخص استان یزد گفت: یزد به لحاظ «منابع طبیعی» استان دوم معدنی کشور و استان اول از نظر تنوع مواد معدنی نظیر سوخت هسته‌ای، طلا، مس، کویر دسترس پذیر و... است.   وی «فرهنگ، اصالت و شاهکار‌های معماری و هنری» را ثروت دیگر استان یزد برشمرد و تصریح کرد: فرهنگ یزد در کشور زبانزد خاص و عام بوده و بافت به هم پیوسته و اصیل خشتی همراه با روح زندگی در آن در کشور بی‌نظیر است.   استاندار یزد از «منابع انسانی» به عنوان سومین و بزرگترین ثروت یزد نام برد و گفت: بر اساس آیات قرآن شرافت هر مکانی به انسان‌های مستقر در آن است؛ لذا فرهنگ، اصالت و تاریخ یزد به واسطه وجود زنان و مردان افتخارآفرین این جغرافیا شکل گرفته است.   وی با بیان اینکه یزد؛ تبلور و نماد غلبه اراده انسانی بر محدودیت‌ها است، عنوان کرد: تمامی افراد برجسته یزد بعد از نهاد خانواده در نهاد تعلیم و تربیت رشد کرده‌اند و این دو نهاد به مثابه دو بال برای ایجاد سازندگی، عمران، آبادانی، پیشرفت و بالندگی است.   فاطمی با تاکید بر اینکه متوسط قد توسعه و پیشرفت در هر جامعه به هیچ عنوان ز متوسط قد نظام تعلیم و تربیت آن بزرگتر نیست، یادآور شد: هر اندازه آموزش و پرورش متعالی‌تر باشد، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بالنده‌تر خواهد بود.   وی در پایان با اشاره به مقام والای معلم و همچنین جایگاه ارزشمند نظام تعلیم و تربیت، خاطرنشان کرد: بر این اساس بر تعظیم کل جامعه در برابر زحمات معلمان و فرهنگیان در هفته گرامی‌داشت مقام معلم تاکید شده است.

دیگر خبرها

  • برگزاری آزمون غربالگری شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی
  • تعالی آموزش و پرورش بالندگی ایران اسلامی را به همراه دارد
  • برگزاری دوره تربیت معلم تدبر سوره‌ای قرآن در مشهد
  • برگزاری دوره تربیت مربی کد ۳ هلال‌احمر اصفهان به میزبانی شهرستان نایین
  • دوره آموزشی مدیران دبیرستان‌های شبانه‌روزی غرب کشور در سنندج
  • معلم انقلابی باید در کشور تربیت شود
  • تقدیر استاندار کرمان از اقدام مدیریت شهری رفسنجان/ دهه هشتادی‌ها مدیران فردای جامعه هستند
  • تشکیل شورای راهبردی مدیریت شهری شیراز با چند حوزه خدمات‌رسان
  • کارگاه آموزش حقوقی برای مشاوران املاک در کردستان برگزار شد
  • هنرمند انقلابی در راستای توحید الهی گام برمی دارد