Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-26@06:44:40 GMT

لیورپول ۲-۰ میتیلند؛ بردی که تلخ شد

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۸۲۱۷۷

لیورپول ۲-۰ میتیلند؛ بردی که تلخ شد

لیورپول در دومین دیدارش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان با نتیجه ۲-۰ میتیلند دانمارک را شکست داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، یورگن کلوپ در دیدار امشب هیچ یک از سه ستاره اصلی خط حمله اش را در ترکیب ابتدایی قرار نداد اما در نهایت توانستند مقابل حریف دانمارکی به برتری برسند؛ هرچند این پیروزی تحت تاثیر مصدومیت فابینیو قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم میهمان در دقایق ابتدایی نمایش بهتری داشت و بر بازی مسلط بود اما نتوانست موقعیت خاصی روی دروازه لیورپول ایجاد کند. اما پس از آن قرمزها ابتکار عمل را در دست گرفتند و با حرکات ترنت الکساندر آرنولد از سمت راست، به دنبال ایجاد موقعیت روی دروازه میتیلند بودند اما دفاع فشرده تیم دانمارکی، مانع از ایجاد فرصت می شد.

حملات لیورپولی ها به همین شکل ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 28، فابینیو بدون برخورد به بازیکنان حریف دچار آسیب دیدگی شد و مجبور شد جای خود را به ویلیامز بدهد.

در دقایق پایانی نیمه اول باز هم این بازیکنان لیورپول بودند که حملات بیشتری روی دروازه حریف ترتیب دادند اما در نهایت در این نیمه توپی از خط دروازه ها عبور نکرد و دو تیم با تساوی بدون گل به رختکن رفتند.

نیمه دوم هم با برتری لیورپول آغاز شدند و هرچند بازیکنان این تیم نتوانستند در دقایق ابتدایی فرصت ویژه ای ایجاد کنند اما سرانجام در دقیقه 55 به گل رسیدند. مانند نیمه اول، باز هم لیورپولی ها حرکتی را از سمت راست ترتیب دادند و الکساندر آرنولد بعد از یک و دو با شکیری، توپی را به دهانه دروازه فرستاد که دیوگو ژوتا به راحتی تبدیل به گل کرد.

بعد از این گل بازیکنان میهمان پیش کشیدند و برای دقایقی توپ و میدان را در اختیار داشتند اما نتوانستند تهدیدی روی دروازه لیورپول ایجاد کنند.

حضور صلاح و مانه قدرت تهاجمی لیورپولی ها را افزایش داد و هرچه به دقایق پایانی نزدیک می شدیم، شدت حملات این تیم بیشتر می شد؛ تا اینکه سرانجام در دقیقه 1+90، قرمزها صاحب یک ضربه پنالتی شدند.

صلاح که روی پاس الکساندر آرنولد درون محوطه جریمه صاحب توپ شده بود، توسط پائولینیو سرنگون شد و داور نقطه پنالتی را نشان داد. خود صلاح پشت توپ قرار گرفت و با یک ضربه محکم، توپ را برخلاف جهت حرکت دروازه به سمت راست فرستاد تا لیورپول در این دیدار خانگی به پیروزی 2-0 برسد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: لیگ قهرمانان اروپا فوتبال لیورپول روی دروازه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۲۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم ملی فوتسال ایران نیمی از راه جام جهانی را طی کرد

به گزارش خبرنگار مهر، در یکی از دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال آسیا امروز چهارشنبه از ساعت ۱۲:۳۰ تیم‌های ملی ایران و قرقیزستان به مصاف هم رفتند که نیمه اول این دیدار با برتری ۲ بر یک ایران به پایان رسید.

گل‌های ایران در این نیمه را بهروز عظیمی و سالار آقاپور به ثمر رساندند.

شاگردان وحید شمسایی در این بازی با ترکیب اولیه باقر محمدی، محمدحسین درخشانی، مهدی کریمی، بهروز عظیمی و سالار آقاپور به میدان رفتند. سعید مؤمنی، علی خلیل‌وند، سعید احمد عباسی، علیرضا رفیعی پور، محمدرضا سنگ سفیدی، اصغر حسن زاده‌، مسلم اولادقباد، علی اکرمی و مسعود یوسف هم دیگر نفرات ایران روی نیمکت بودند.‌

نیمه اول

تیم ملی ایران در این دیدار هم همچون دیگر دیدارهای این دوره از مسابقات بازی را تهاجمی آغاز کرد و توپ و میدان را در اختیار داشت و قرقیزستان هم همانطور که پیش‌بینی می‌شد با دفاع فشرده در یک سوم دفاعی تلاش کرد مانع از فرو ریختن دروازه شود و بیشتر چشم به ضدحملات دوخته بود.

تیم ایران در ۵ دقیقه نخست بازی فرصت‌های خوبی روی دروازه حریف ایجاد کرد اما واکنش سریع دروازه بان قرقیزستانی و کمک تیر دروازه مانع از فرو ریختن دروازه قرقیزستان شد.

تلاش‌های شاگردان شمسایی در هشتمین دقیقه بازی به نتیجه رسید و بهروز عظیمی با یک ضربه تماشایی موفق شد قفل دروازه قرقیزستان را باز کند.

اما غفلت مدافعان تیم ملی باعث شد بازیکنان قرقیزستان در نهمین دقیقه بازی به وسیله «آمانبائف» گل تساوی را به ثمر برسانند.

در دقیقه ۱۰ تیم ملی ایران صاحب یک ضربه آزاد از پشت محوطه جریمه قرقیزستان شد و «سالار آقاپور» موفق شد به زیبایی و با یک شوت تماشایی دروازه قرقیزستان را باز کند.

در ادامه هم حملات دو تیم به نتیجه نرسید تا نیمه اول با نتیجه ۲ بر یک به سود ایران به پایان برسد.

کد خبر 6087520

دیگر خبرها

  • منچسترسیتی با بردی پرگل در کورس قهرمانی ماند
  • خلاصه بازی اودینزه ۱ - آاس رم ۲
  • مس به ۱/۴ نهایی صعود کرد
  • تساوی مس و پیکان در ۹۰ دقیقه/ انتخاب پیروز بازی در وقت های اضافه
  • اورتون ۲-۰ لیورپول: کلوپ بدون قهرمانی می‌رود!
  • لیورپولی‌ها همه کار کردند که اورتون گل بزند (عکس)
  • عراق حذف شد؛ صعود میزبان به نیمه نهایی جام ملت های فوتسال با بردی نفس گیر
  • صعود میزبان به نیمه نهایی جام ملت‌های فوتسال با بردی نفس‌گیر
  • تیم ملی فوتسال ایران نیمی از راه جام جهانی را طی کرد
  • ببینید | روایت جالب اوسمار ویرا درباره دروازه‌بان برزیلی باشگاه لیورپول!