Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-06@19:31:46 GMT

نماز جمعه ۹ آبان ماه در تهران برگزار نمی‌شود

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۸۲۲۳۴

نماز جمعه ۹ آبان ماه در تهران برگزار نمی‌شود

سیدباقر پیش‌نمازی ضمن اشاره به برگزاری نماز جمعه در ایام مقابله با بحران کرونا، بیان کرد: به دلیل وضعیت قرمز شهر تهران و برای حفظ سلامت شهروندان نماز جمعه این هفته نهم آبان ماه اقامه نخواهد شد.

رییس ستاد نماز جمعه تهران گفت: در ایام مقابله با کرونا که برای حفظ سلامت شهروندان نماز جمعه با حضور نمازگزاران اقامه نمی‌شود، هر هفته خطبای جمعه سخنرانی خود را که جایگزین خطبه محسوب می‌شود از طریق رسانه ملی (شبکه یک سیما و رادیو تهران) و بدون حضور نمازگزاران به سمع و نظر مردم می‌رسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش‌نمازی در پایان گفت: بر این اساس آیت‌الله محمد امامی کاشانی امام جمعه موقت تهران، جایگزین خطبه‌های نماز این هفته را در برنامه «پیام جمعه» به سمع و نظر مردم می‌رساند.

جمعه گذشته نیز حجت‌الاسلام و المسلمین کاظم صدیقی در برنامه «پیام جمعه» با بیان اینکه این استکبار جهانی به هیچ قانونی پایبند نیست، گفت: استکبار جهانی هیچ تعهدی، هیچ امضائی برایش اعتبار ندارد و هویت این‌ها زورگوئی، گردن کلفتی، باج گیریست و امام این‌ها را خوب می‌شناخت و مردم هم امام را باور کرده بودند، خوب می‌شناختند.

برنامه «پیام جمعه» هر جمعه راس ساعت ۱۸ از شبکه یک سیما پخش می‌شود و خطبا پیام جمعه را در برنامه تلویزیونی به سمع و نظر مردم و نمازگزاران می‌رسانند. علاقه‌مندان می‌توانند از این طریق در جریان مباحث مطرح شده قرار بگیرند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: نماز جمعه تهران کرونا پارسی خبر نماز جمعه پیام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۲۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت سرباز مرزبانی

متن پیام بدین شرح است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین
وَ لا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْواتاً بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ
خبر شهادت مظلومانه مرزبان وظیفه «فرزین بلیان» مدافع و حافظ امنیت و مرزهای ایران اسلامی، در حین انجام وظیفه در حفاظت از مرزهای کشور در شهرستان بانه کردستان، موجب تألم و اندوه فراوان شد.
بی شک برکت، عزت، نظم، امنیت و اقتدار ایران اسلامی مرهون خون پاک شهداست. آنانکه روایتگر حدیث ایثار، رشادت، بصیرت و وفاداری برای دفاع از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی شده اند.
اینجانبان ضمن آرزوی رحمت و رضوان الهی برای شهید"فرزین بلیان" و دعا برای سلامتی همرزمان مجروح ایشان در این حادثه، شهادت این فرزند رشید استان کرمانشاه را به پیشگاه حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله‌العالی)، فرماندهان و پرسنل نیروی انتظامی و مرزبانی استان، خانواده معظم، بازماندگان و مردم شریف و شهید پرور استان تبریک و تسلیت گفته و امیدواریم دستگاه های مسئول، با اقتدار و قاطعیت این حادثه را بررسی و عامل یا عاملان آن را شناسایی و به دست قانون بسپارند.

حبیب الله غفوری
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه

محمدطیب صحرایی
استاندار کرمانشاه

انتهای خبر/

کد خبر: 1229365 برچسب‌ها کرمانشاه ایثار وشهادت مرزبانی پیام تسلیت

دیگر خبرها

  • هفته فرهنگی فریدن برگزار می‌شود
  • ۳۰ عنوان ویژه برنامه هفته هلال احمر در استان سمنان برگزار می‌شود
  • بسیاری از آسیب‌های اجتماعی ناشی از بی‌توجهی به امر نماز است
  • نمایشگاه کتاب به مثابه پارک برای گشت‌وگذار نیست!
  • ماجرای متن حاج صادق آهنگران در نماز جمعه و پیامی که امام خمینی (ره) به او داد؟
  • جنجال شعرخوانی علم الهدی درباره منیژه از تریبون نماز جمعه /مشاوران شما بیت هایی بهتر از شاهنامه را می توانستند پیدا کنند
  • پیام قدردانی از حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام
  • مراسم تجدید میثاق با شهید «مرتضی غلامی» در گناوه برگزار شد
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت سرباز مرزبانی
  • جنتی: نادیده گرفتن تخلفات امام جمعه تهران، دهن کجی به مردم است