Web Analytics Made Easy - Statcounter

 مطابق قانون کار چنانچه کارفرمایان از کودکان در کارهای سخت و یا در کارگاه های زیر زمینی مشغول به کاری کنند و یا در مواردی که مورد وفق مقررات و قوانین کار نباشد و یا دختران کودک در محل های غیر مجاز و غیره به کار گرفته شوند برای بار اول سه ماه، برای  بار دوم شش ماه و برای بار سوم یکسال پروانه فعالیت کارگاه های مذکور لغو می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: کارفرمایان کارفرمایان به کارگیری کودکان به کارگیری کودکان در کارگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۲۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستاورد‌های سپاه نتیجه به‌کارگیری نیرو‌های جوان است

سردار مهدی کبیری‌پور، با بیان دستاورد‌های سپاه در حوزه‌های مختلف گفت: دستاورد‌های موشکی، پهپادی، زیردریایی، موضوعات رزمی دفاعی و امنیتی دستاورد‌هایی هستند که کمتر به آنها پرداخته شده و پیشرفت‌های خوبی را در آن شاهد بودیم.

کبیری پور افزود: سپاه در قالب نیرو‌های سه‌گانه هوافضا، دریایی و زمینی با اعتماد به توان علمی دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی در سطح کشوری باور ما می‌توانیم را به آنها انتقال داد.

جانشین فرمانده سپاه قم در بخش دیگری از سخنان خود گفت: همچنین سپاه پروژه‌ها و نیازمندی‌های خود را در قالب ریزپروژه‌ها تعریف و به تیم‌های دانشجویی واگذار کرد.

کبیری‌پور تصریح کرد: تیم‌های دانشجویی پس از مدتی تبدیل به شرکت‌های دانش‌بنیان شدند که هم نیاز دفاعی کشور را برطرف کردند و هم توانستند پیشرفته‌ترین قطعات با تکنولوژی بالا را که در آن تحریم هستیم را بسازند؛ وارد حوزه‌های صنعتی شوند و قطعات دندان پزشکی و خودرو تولید کنند.

جانشین سپاه امام علی ابن ابیطالب (ع) گفت: ویترینی از این دستاورد‌ها همین موشک‌ها و پهپادهاست که سبب بازدارندگی شده و امنیت مطمئن را ایجاد کرده؛ این دستاورد‌ها نتیجه به کارگیری نیرو‌های جوان و استعداد‌های داخلی بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • سینمای سیار کودک و کارگاه آموزش رایانه در خاش افتتاح شد
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • اختصاص اتوبوس و تاکسی برقی برای کلان شهر اراک
  • اختصاص اتوبوس و تاکسی برقی برای کلان‌شهر اراک
  • همدان استان ممنوعه در به کارگیری کارگران اتباع خارجی
  • بهبود شبکه‌های مخابراتی با مدیریت هوشمند ممکن شد
  • نخستین نشست کارگروه راهبری به‌کارگیری هوش مصنوعی در صنعت نفت
  • نشست کارگروه راهبری به‌کارگیری هوش مصنوعی در صنعت نفت برگزار شد
  • به کارگیری ۵۲۱ نفر از کارجویان ثبت‌نام شده در سامانه جستجوی شغلی توسط مراکز کاریابی
  • دستاورد‌های سپاه نتیجه به‌کارگیری نیرو‌های جوان است