Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردستان گفت: در یک ماه گذشته ۱۶۸ بازرسی از حدود ۵۴۰ مرکز تهیه و توزیع فروش مواد غذایی انجام شده که تعداد ۱۰ مرکز آن پلمب شده است. - اخبار استانها -

حسن ذبیحی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردستان، اظهار داشت: توسط بهداشت حرفه‌ای شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردستان نظارت بر 629 کارگاه و اداره و سازمان در شهرستان اردستان انجام شد که 147 مورد آن سهم ادارات و سازمان‌ها است و مابقی کارگاه‌های بزرگ هستند که در یک ماه مهر از این 147 مورد 205 بار بازرسی انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بعضی از بازرسی‌ها به صورت مشترک با فرمانداری بوده و مجموعا 37 نفر اخطاریه دریافت کردند که در آن سازمان‌ها و ادارات، پلیس به علاوه 10 یک مورد پیشخوان دولت چهار مورد، معاینه فنی و شماره‌گذاری پلاک دو مورد، جایگاه سوخت 11 مورد، صنایع تولیدی بالای 25 نفر 15 مورد و بخش‌های کشاورزی و دامداری دو مورد بوده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردستان گفت:  بازرسی از کارگاه صنایع کوچک زیر 25 نفر که 474 نفر هستند انجام شده است و وضعیت در ادارات و بانک‌ها بهتر شده است و نسبت به قبل بهتر است و اگر قرار است از مردم رفتار خوبی را ببینیم اول باید در مجموعه ادارات آن را اجرا کنیم تا مردم از آن درس بگیرند.

310 واحد صنفی متخلف در چهارمحال و بختیاری پلمب شدصنوف متخلف ‌اردستان تا یک ماه پلمب می‌شوند136 واحد صنفی متخلف در حوزه کرونا در استان قزوین پلمب شد

وی ابراز داشت: پذیرفتنی نیست که یک مورد تخلف در اداره یا سازمانی به وجود بیاید و قانون همه یا هیچ باید انجام شود یعنی همه باید از ماسک استفاده کنند و هیچ کس و هیچ ارباب رجوعی بدون ماسک و بازرسی حق دریافت خدمت ندارد و قبلاً به صورت توصیه بوده و در حال حاضر به صورت قانون درآمده است.

ذبیحی بیان کرد: موضوع گشت سلامت که در شهر زواره، اردستان و مهاباد انجام شد با همکاری بسیج این کار انجام شد که بسیار مثمر ثمر بوده است و موضوع تذکر لسانی به صورت مشترک با بسیج انجام شد که ادامه این بخش می‌تواند کمک خوبی را به مردم کند تا مردم بیشتر موضوع را رعایت کنند و کاهش بیناری را شاهد باشیم.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردستان تاکید کرد: در یک ماه گذشته 168 بازرسی از حدود 540 مرکز تهیه و توزیع فروش مواد غذایی انجام شده که تعداد 10 مرکز آن پلمب شده است و 39 مورد هم اخطاریه دریافت کرده‌اند.

وی تصریح کرد: با توجه به تحلیل‌های صورت گرفته بیش از 58 درصد مردم شهرستان اردستان از ماسک استفاده می‌کنند که این موضوع بسیار کم بوده و باید مردم هر چه سریعتر نسبت به رعایت مسائل بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در سطح شهرستان اردستان اهتمام ویژه‌ای را داشته باشند.

انتهای پیام/802/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردستان انجام شده انجام شد پلمب شد یک ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۲۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید فرماندار سرباز از خسارات بارندگی و سیل از راه‌های روستایی

 روابط عمومی فرمانداری شهرستان سرباز،  دانش فرماندار شهرستان سرباز به همراه بلوچی، معاون فنی و راه روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان از خسارات ناشی از بارندگی و سیل در راه‌های روستایی شهرستان و پروژه‌های نیمه تمام و در حال اجرا بازدید و مشکلات رخ داده در اثر آسیب دیدن زیرساخت‌های مذکور را از نزدیک بررسی کردند.

 دانش با حضور در مناطق کوهستانی روستا‌های شهرستان و مشاهده موارد مختلف رانش در اثر بارندگی و شکستگی خاک دامنه کوه ها، سیل بردگی راه‌های مواصلاتی روستا‌ها بازدید کرد.

 فرماندار شهرستان سرباز در حاشیه بازدید از آسیب‌های وارده به برخی از راه‌های روستایی بر اثر بارش‌های اخیر، تأکید کرد: راه‌های روستایی که بر اثر بارش‌های اخیر تخریب شده اند بایستی مرمت و لکه گیری شده و برخی نقاط نیز روکش آسفالت شوند.

دانش افزود: باید با تعامل و همکاری اداره کل راهداری، دهیاران و اعضای شورا‌های اسلامی روستاها، ایمنی ورودی روستا‌ها مورد توجه قرار گیرد و مسائل موجود در این زمینه برطرف گردد.

 فرماندار تصریح کرد، دهیاران ضمن جمع بندی خسارات، گزارشات خود را در خصوص محور‌های مواصلاتی بصورت کتبی جهت اقدام به ستاد بحران شهرستان اعلام نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • چهارهزار نفر در اردستان مبتلا به دیابت هستند
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی شهرستان چهار باغ  
  • پلمب مرکز غیرمجاز مامایی در اردبیل/متهم به مراجع قضایی معرفی شد
  • پلمب مرکز غیرمحاز مامایی در اردبیل/متهم به مراجع قضایی معرفی شد
  • بارش‌های اخیر اردستان در نیم قرن گذشته بی‌سابقه بود
  • ۱۰ واحد صنعتی اردستان در فهرست صنایع آلاینده قرار گرفت
  • کشف هشت هزار کیلو گرم فرآورده خام دامی غیر بهداشتی در البرز
  • ۲۰ تانکر آب در روستاهای محروم بخش بیارجمند شاهرود توزیع شد
  • طرح تشدید کنترل کیفی آب آشامیدنی اهواز عملیاتی می‌شود
  • بازدید فرماندار سرباز از خسارات بارندگی و سیل از راه‌های روستایی