Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمیدرضا رشیدیشامگاه سه شنبه با اعلام این مطلب به  رسانه ها ضمن اشاره به اینکه بیش از یکهزار بیمار  و افراد مشکوک به ویروس کرونا در بیمارستان‌های استان کرمان بستری هستند و ظرفیت تخت‌های بیمارستانی کرمان رو به اتمام نهاده تاکید کرد : اگر این روند مبتلایان به کرونا متوقف نشود با افزایش تعداد بیماران طی روزهای آینده ارائه خدمات بیمارستانی به برخی از افراد تعلق نخواهد گرفت .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت : گرچه با ظرفیت سازی انجام شده ارایه خدمات درمانی مقابله با کرونا اکنون در بیمارستان های کرمان در حال انجام است ولی با توجه به اینکه نزدیک به ۵۰ درصد تخت های بیمارستان های استان در برخی از شهرستان‌ها برای بیماران مبتلا به کرونا پر شده لذا باید محدودیت‌های شدیدتری را اعمال کنیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: افراد بستری شده در پیک سوم کرونا ۲۰ درصد بیش از پیک دوم بوده اند و بستری‌های روزانه نیز در پیک سوم بیش از ۱۰ درصد نسبت به دور قبل افزایش دارد.

وی با تاکید بر اینکه در شرایط بسیار حساس و جدی قرار داریم گفت: شکست زنجیره انتقال ویروس کرونا تنها با همکاری و همراهی مسئولان و مردم محقق می شود.

رشیدی‌نژاد با اشاره به خطر افزایش برگزاری مراسم ها در باغ و خانه ها عنوان کرد: تالارهای دارای شرایط استاندارد، با یک سوم ظرفیت می‌توانند به فعالیت خود ادامه دهند و هر اقدامی در زمینه تجمع در مراسمات عروسی ممنوع و صرفا سرو غذا در تالارها انجام شود و تالارهای متخلف تعطیل می شوند.

به گفته معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان به نسبت جمعیت، استان کرمان هم اکنون در وضعیت فوق حاد کرونایی قرار دارد  طوری که  سه شهرستان بردسیر، بافت و رفسنجان این استان  در وضعیت فوق قرمز قرار گرفته اند.

سیدوحید احمدی‌طباطبایی با اشاره به روند افزایشی آمار فوتی‌های ناشی از کرونا در استان کرمان طی چند روز اخیر، تصریح کرد: در پیک سوم کرونا در استان کرمان تعداد فوتی‌های روزانه متاسفانه دو رقمی شده و قابل توجه است که این آمار فقط متعلق به افرادی است که تست های تشخیصی PCR آنها مثبت اعلام شده و ممکن است فوتی‌های کرونایی داشته باشیم که تست کرونای آنها منفی شده باشد.

براساس آخرین گزارش های از ستاد ملی استانی کرونا طی ۲۴ساعت گذشته یش از یکصد بیمار کرونایی به جمع بیماران بستری در استان کرمان افزوده شده که در مجموع رقم نهایی بستری شدگان قطعی  به بیماری کرونا به مرز ۶۰۰ نفر رسیده ۱۹نفر نیز طی مدت یاد شده بر اثر ابتلا به کرونا جان باخته اند.

برچسب‌ها کرونا کرمان دانشگاه های علوم پزشکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا کرمان دانشگاه های علوم پزشکی کرونا کرمان دانشگاه های علوم پزشکی اخبار کنکور استان کرمان علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۲۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفاهم‌نامه فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در استان کرمان امضا شد

مدیرکل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمان از انجام مقدمات برای امضای توافقنامه چهارجانبه با دانشگاه علوم پزشکی کرمان، سازمان پزشکان بدون مرز و موسسه کنشگران توسعه درخصوص آغاز فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز سوئیس (MSF) در کرمان خبرداد و گفت:زمینه برای انجام این مهم فراهم آمد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو روح الله خضری پور مدیرکل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمان در نشست مشترک با رییس سازمان پزشکان بدون مرز سوئیس در ایران، پیرامون آغاز به کار سازمان پزشکان بدون مرز (MSF) در کرمان به بحث و تبادل نظر پرداخت.

وی بیان کرد: با توجه به حضور اتباع خارجی در استان کرمان و هزینه‌های بالای درمانی این افراد، پیگیری‌های مکرر از سوی اداره کل امور اتباع استان برای رفع موانع حضور و فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در کرمان با دانشگاه علوم پزشکی و سازمان‌های مرتبط انجام و زمینه فعالیت این سازمان در استان مهیا شد.

خضری‌پور به توافقنامه چهارجانبه بین اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمان، دانشگاه علوم پزشکی، سازمان پزشکان بدون مرز (MSF) و موسسه کنشگران توسعه فردا اشاره و بیان کرد: مقرر شد سازمان مذکور با فراهم‌سازی امکانات و تجهیزات اقدامات لازم را انجام دهد.

دیگر خبرها

  • یک فوتی و یک مصدوم بر اثر انفجار گاز در نیشابور
  • وقوع انفجار گاز در نیشابور با یک کشته و یک مصدوم
  • افزایش ۳۰ درصدی خوابگاه متاهلین دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • مقدمات فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در کرمان
  • تفاهم‌نامه فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در استان کرمان امضا شد
  • واژگونی تانکر حمل سوخت در محور شادمهر به مهنه
  • واژگونی تانکر حمل سوخت در محور شادمهر به مهنه/آتش سوزی موجب مسدود شدن جاده شد
  • افتتاح بزرگترین بیمارستان روانپزشکی جنوب‌شرق کشور در کرمان
  • سازمان مدیریت اعتبار پروژه بیمارستانی کوهدشت را پرداخت نکرده است
  • رایگان شدن خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال