Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکانون فرهنگی هنری مسجد قاسمیه راه شهیدان شهرستان قروه اقدام به برگزاری نشست‌های بصیرتی برای اعضای کانون در قالب طرح تابستانه فهما کرده است.

جواد رضایی مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد قاسمیه راه شهیدان شهرستان قروه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان کردستان اظهار کرد: این کانون فرهنگی هنری در ایام تابستان اقدام به برگزاری کلاس‌های بصیرت‌افزایی برای اعضای کانون کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اینکه در ایام تابستان کلاس‌های آموزشی قرآن کریم، تشکیل گروه سرود و اردوهای آموزشی تفریحی برای اعضای کانون فرهنگی هنری قاسمیه برگزار شد، اعلام کرد:  امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا طرح‌های اوقات فراغت در قالب طرح تابستانه فهما به صورت مجازی پیگیری و اجرا شد.

 

وی خاطر نشان کرد: در ایام شیوع ویروس کرونا سعی براین بود تا با بهره‌گیری از فضای مجازی کلاس‌ها و فعالیت‌های کانون فرهنگی هنری قاسمیه تداوم یابد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد قاسمیه راه شهیدان قروه اعلام کرد: از ابتدای سالجاری تاکنون سه مرحله ضدعفونی معابر عمومی قروه در دستور کار این کانون قرار گرفت و با همت اعضای جوان کانون انجام شد.

 

رضایی به مشکل پیش‌روی این کانون پرداخت و گفت: نبود اعتبار و عدم تخصیص بودجه به کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از مشکلات ماست که امکان برگزاری و اجرای بسیاری از فعالیت‌ها را از کانون‌ها می‌گیرد.

 

وی اضافه کرد: کانون فرهنگی هنری مسجد قاسمیه راه شهیدان قروه سه سال است که راه‌اندازی شده و در حال حاضر ۶۲ نفر عضو دارد.

 

جواد رضایی مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد قاسمیه راه شهیدان شهرستان قروه پنج سال است که در این کانون فرهنگی فعالیت دارد.

 

پایان پیام/713

منبع: شبستان

کلیدواژه: استان کردستان جوانان و نوجوانان کانون فرهنگی هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۲۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل خانه طراحان فیروزه‌ای بر آمده از تلاش جوانان گرافیست است

به گزارش خبرگزاری مهر، احسان قائدی افزود: همزمانی نخستین سالگرد خانه طراحان فیروزه‌ای با ۱۲ اردیبهشت روز معلم را به فال نیک می‌گیریم و از همه اساتید بزرگوار هنر گرافیک و طراحی که کمک حال خانه طراحان حوزه هنری هستند صمیمانه قدردانی می‌کنیم.

وی یاد آور شد: پرورش و شناسایی هنرمندان خوب طراح و گرافیست یکی از جدی ترین اهداف تشکیل خانه طراحان حوزه هنری استان است تا بتواند با پرورش هنرمندان متعهد، با زبان هنر دغدغه مردم را در زمینه‌های مختلف به درستی مطرح کنند.

رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری بر لزوم برگزاری دورهمی های خانه طراحان در دیگر نقاط استان تاکید کرد و افزود: در تلاش هستیم زمینه‌ای فراهم کنیم که نشست‌های ماهانه خانه طراحان حوزه هنری در دیگر شهرستان‌های استان نیز برگزار شود چرا که استان چهارمحال و بختیاری سرشار از هنرمندان نخبه و استعدادهای بسیار هنری است.

مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری نیز درباره این نشست گفت: چهاردهمین نشست خانه طراحان با حضور کریم منزوی، علیرضا رضایی، صادق صدری نژاد و قاسم رشیدی از طراحان و اساتید رشته گرافیک در نگارخانه چراغ جادو همزمان با روز معلم برگزار شد.

احمد رضا باقری افزود: در این نشست که با عنوان مناظره گرافیکی نام گذاری شده بود اساتید این رشته در رابطه با شاکله‌های مهم طراحی گرافیک، افزایش کاربری رشته گرافیک در دانشگاه‌ها، چگونگی گرافیک در حوزه بازار کار و تجارت، ظرفیت‌های استفاده از هوش مصنوعی در گرافیک، بحث و گفتگو کردند.

باقری یاد آور شد نشست‌های خانه طراحان حوزه هنری با هدف ارتقا سطح علمی هنر جویان این رشته و همچنین تولید آثار فاخر هنری به صورت ماهانه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، در چهاردهمین پاتوق فیروزه‌ای خانه طراحان حوزه هنری، جشن روز معلم و سالگرد تشکیل خانه طراحان حوزه هنری با حضور اساتید و هنرمندان گرافیک و تصویر ساز استان برگزار شد.

کد خبر 6095547

دیگر خبرها

  • نشست‌های تبیین و تعالی در ۲۸۰ حوزه و کانون بسیج سیستان و بلوچستان برگزار شد
  • تشکیل خانه طراحان فیروزه‌ای بر آمده از تلاش جوانان گرافیست است
  • برگزیدگان همایش تئاتر بچه‌های مسجد استان قم معرفی شدند
  • البرز رتبه نخست ثبت اعضا در طرح رویداد سامانه بچه های مسجد
  • برپایی کارگاه آموزشی و تربیتی مضمار در رشت
  • بصیرت افزایی بزرگترین ضربه به طرح‌های استکباری دشمنان است
  • استان البرز رتبه نخست ثبت اعضاء را در طرح رویداد سامانه بچه‌های مسجد کسب کرد
  • برپایی کارگاه آموزشی و تربیتی مضمار به معنای «میدان و عرصه» در رشت
  • فعالیت تخصصی کانون‌های مساجد آذربایجان غربی در حوزه جمعیت و جوانی
  • پوستر طرح تربیتی «هزار مشعل» رونمایی شد