Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلام‌رضا پناه شامگاه سه‌شنبه در پایان دیدار از طرح‌های مختلف کوهرنگ، نواحی صنعتی و شهرک تخصصی آب معدنی دیمه تاکید کرد: این شهرستان به ‌لحاظ برخورداری از منابع آب معدنی با کیفیت عالی، فرصت‌های مناسبی برای سرمایه‌گذاری و جذب سرمایه‌گذاران دارد.
وی افزود: چهارمحال و بختیاری و به‌خصوص شهرستان کوهرنگ در حوزه‌های کشاورزی و گردشگری هم از ظرفیت‌ها، قابلیت‌ها، توانمندی‌ها و پتانسیل‌های مطلوبی برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پناه تصریح کرد: ظرفیت گردشگری شهرستان کوهرنگ هنوز در حالت بالقوه قرار دارد ولی فعال  نشده است.
وی یادآور شد: کوهرنگ به‌لحاظ همسایگی با لرستان، اصفهان و خوزستان و نزدیکی به استان‌های جنوبی کشور زمینه‌های سرمایه‌گذاری بسیار مناسبی دارد.
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: مسوولان باید اجرای طرح آمایش سرزمینی در شهرستان کوهرنگ را مورد توجه جدی قرار دهند و برای سرمایه‌گذاری در حوزه‌های گردشگری، کشاورزی و آب معدنی باید سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی را فراخوان کرد.
پناه به ظرفیت و جمعیت بالای روستایی و عشایری در شهرستان کوهرنگ اشاره و تاکید کرد: برای استفاده از این پتانسیل می‌توان طرح‌های سرمایه‌گذاری با بهره‌مندی از تسهیلات روستایی عشایری را اجرایی کرد.
به گزارش ایرنا، معاونان و مدیران عامل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بررسی موانع و مشکلات توسعه چهارمحال و بختیاری و ارایه روش‌های سرمایه‌گذاری با استفاده از منابع و ظرفیت‌های ملی به مدت دو روز در استان حضور دارند.
کوهرنگ در ۹۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

برچسب‌ها کوهرنگ چهارمحال وبختیاری وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کوهرنگ چهارمحال وبختیاری وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی کوهرنگ چهارمحال وبختیاری وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی اخبار کنکور شهرستان کوهرنگ سرمایه گذاری آب معدنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۲۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع موانع تولید در ۱۷ طرح صنعتی چهارمحال و بختیاری

بهنام خسروی در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: بیشترین مشکلات طرح‌های تولیدی و صنعتی با بانک‌ها، شرکت شهرک‌های صنعتی و شرکت آب منطقه‌ای استان بود.

وی افزود: پس از بررسی‌های کارشناسی و تصمیم‌گیری مسوولان چهارمحال و بختیاری زمینه رفع مشکلات این طرح‌ها فراهم و راهکار‌های عملیاتی برای اجرای آن مصوب شد.

بیشتر بخوانید

رفع موانع تولید ۱۵ واحد تولیدی و صنعتی در چهارمحال و بختیاری

خسروی تصریح کرد: در این راستا وضعیت تسهیلات بانکی ۲ طرح تولیدی و صنعتی در چهارمحال و بختیاری تعیین‌تکلیف شد.

وی یادآور شد: همچنین با تصمیم اعضای ستاد تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال بختیاری مشکلات سه طرح تولیدی و صنعتی دیگر رفع شد که باعث تکمیل و بهره‌برداری از این طرح‌ها در آینده‌ای نزدیک می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • بررسی و رفع مشکلات ۱۷ طرح تولیدی و صنعتی چهارمحال و بختیاری
  • پورمختار: مراکز پژوهشی، راهکارهای عملی برای مشارکت مردم در جهش تولید ارائه کنند
  • رفع موانع تولید در ۱۷ طرح صنعتی چهارمحال و بختیاری
  • افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل
  • موانع و مشکلات ۳۰۰ واحد تولیدی در سطح همدان برطرف شد
  • کمک به رفع مشکل واحدهای تولیدی
  • ارائه ۴۳ بسته سرمایه‌گذاری بخش گردشگری لرستان به سرمایه‌گذاران
  • یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال در دشتستان احیا شد
  • ضرورت ورود جدی مسئولان برای رفع اختلاف مالکیت ساکنان تالاب انزلی
  • ارائه تسهیلات ۹۰ درصدی در گمرک قزوین