Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، برگزاری رقابت‌های انتخابی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی در حالی طی هفته‌های اخیر تأیید و لازم الاجرا شد که تا همین یک ماه پیش هیچکدام از اعضای کادر فنی تیم‌های ملی با توجه، به شرایط کنونی، امید و تمایلی به برگزاری این مسابقات نداشتند.

بحث برگزاری رقابت‌های انتخابی تیم ملی، ابتدا در کشتی آزاد در سه وزن مد نظر کادر فنی قرار گرفت، اما بعد از موج انتقادات اهالی کشتی بر اعمال قانون و رعایت عدالت، کادر فنی تیم ملی از فدراسیون کشتی خواست تا این مسابقات در ۷ وزن باقیمانده هم برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر چند کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد توانست بعد از تحمل انتقادات دو هفته‌ای اهالی کشتی با تأیید برگزاری انتخابی به آرامش برسد، اما کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی به رهبری محمد بنا همچنان اصرار بر انتصاب به جای انتخاب داشت. به ویژه آنکه اهالی کشتی فرنگی معتقد بودند حالا که کشتی آزاد با برگزاری رقابت‌های انتخابی در تمامی اوزان، تکلیف خود را روشن کرده، چرا نباید این مسابقات عدالت محور در کشتی فرنگی هم برگزار شود؟

این روند انتقادی همچنان ادامه داشت تا اینکه متولیان فدراسیون کشتی و محمد بنا نیز تصمیم متفاوتی در این خصوص گرفتند و قرار شد رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی در تمامی اوزان و در همان روز انتخابی تیم ملی کشتی آزاد به میزبانی سالن ۱۲ هزار نفری ورزشگاه آزادی برگزار شود. مطمئناً نکته قابل تأمل در برگزاری رقابت‌های انتخابی کشتی فرنگی، تغییر موضع همیشگی محمد بنا بود که سرانجام پس از سال‌ها قبول کرد ترکیب تیم ملی را با توجه به نتایج و عملکرد مدعیان در رقابت‌های انتخابی تشکیل دهد.

به هر حال فدراسیون کشتی که طی چند هفته اخیر با وجود شعار عدالت محوری و شایسته سالاری همچنان زیر فشار منتقدان قرار داشت، توانست با تعیین تکلیف رقابت‌های انتخابی در هر دو رشته آزاد و فرنگی، نفس راحتی بکشد و از ایجاد حواشی بیشتر پیشگیری کند. بدین ترتیب می‌توان در همین گام نخست به فدراسیون کشتی و اعضای کادر فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی نمره قبولی داد. هر چند که باید منتظر ماند و دید که آیا نتایج پیکارهای انتخابی دقیقاً در نحوه ارنج تیم‌های ملی تأثیرگذار خواهد بود یا خیر؟

به گزارش خبرنگار مهر، پیکارهای انتخابی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی برای حضور در رقابت‌های جهانی ۲۰۲۰ صربستان روز ۱۵ آبانماه در سالن ۱۲ هزارنفری ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

کد خبر 5058087 علیرضا هنرمنش

منبع: مهر

کلیدواژه: فدراسیون کشتی انتخابی تیم ملی مسابقات قهرمانی جهان تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران ویروس کرونا شجاع خلیل زاده باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان فوتبال آسیا کشتی آزاد بشار رسن مهدی رسول پناه فدراسیون کشتی انتخابی تیم ملی تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس وزارت ورزش و جوانان برگزاری رقابت های انتخابی انتخابی تیم انتخابی تیم ملی فدراسیون کشتی ملی کشتی آزاد تیم ملی کشتی کادر فنی تیم آزاد و فرنگی تیم های ملی کشتی فرنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۳۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چشم کاروان ایران در المپیک به عملکرد گوش شکسته‌ها

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی کشورمان تاکنون توانسته اند ۱۱ سهمیه از ۱۲ سهمیه کشتی المپیک را کسب کنند.

کشتی آزاد ۵ سهمیه گرفته است که فقط سهمیه وزن ۵۷ کیلوگرم مانده که علیرضا سرلک در مسابقات ترکیه باید آن را به دست بیاورد و در کشتی فرنگی هم هر ۶ سهمیه توسط ملی پوشان کسب شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تجلیل از آقای ورزش ایران در حاشیه کشتی فرنگی جام تختی
  • کشتی فرنگی جام تختی| فینالیست های پنج وزن نخست مشخص شدند
  • کشتی فرنگی جام تختی| فینالیست‌های پنج وزن نخست مشخص شدند
  • محمدی، سهرابی و بداغی فینالیست شدند
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • برگزاری کشتی فرنگی جام تختی بدون مدعیان
  • دبیر: گرفتن یک طلا در المپیک برای ما برد محسوب می‌شود / شکست تیلور روی روحیه ما تاثیر دارد +فیلم
  • جمالپور: حق کشتی فرنگی خوزستان داشتن ۲ مربی در المپیک است
  • چشم کاروان ایران در المپیک به عملکرد گوش شکسته‌ها
  • برگزاری رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی از فردا