Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجمع فرودگاه‌های اروپا هشدار داد ۱۹۳ فرودگاه این منطقه به خاطر کاهش تعداد مسافران تحت تأثیر همه‌گیری ویروس کرونا طی ماه های آینده در خطر ورشکستگی و ۲۷۷ هزار شغل در خطر نابودی قرار دارند. - اخبار اقتصادی -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از راشا تودی، مجمع فرودگاه‌های اروپا هشدار داد اگر رفت و آمد مسافران از شوک همه‌گیری ویروس کرونا خارج نشده و رو به بهبود نرود، 193 فرودگاه این منطقه طی ماه های آینده در خطر ورشکستگی قرار خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید

 این سازمان طی بیانیه‌ای در روز سه‌شنبه اعلام کرد این قطب های هوانوردی 277 هزار شغل را شامل شده و 12.4 میلیارد یورو (14.7 میلیارد دلار) تولید ناخالص داخلی اروپا را تشکیل می‌دهند.

 طبق اطلاعیه شورای بین المللی فرودگاه های اروپا (ACI)، در حالی که این فرودگاه های در معرض ورشکستگی بیشتر قطب‌های کوچکتر منطقه‌ای هستند، ولی بسته شدن آنها تأثیر فلج‌کننده‌ای بر اقتصاد خواهد گذاشت و باعث نابودی بخش قابل توجهی از سیستم حمل و نقل هوایی در اروپا می‌شود.

 فرودگاه‌های بزرگتر هم در برابر تأثیرات همه‌گیری ویروس کرونا ایمن نیستند. این ویروس حمل و نقل مسافران را 73 درصد در سپتامبر کاهش داده است. فرودگاههای اروپا در ماه گذشته میلادی 172.5 میلیون مسافر کمتری داشتند. به این ترتیب، کاهش سالانه مسافران به 1.29 میلیارد نفر می‌رسد.

فرودگاه لندن به دلیل بحران کرونا 35 درصد از کارکنان خود را اخراج می‌کندچراغ سبز اتحادیه اروپا به بوئینگ برای پرواز دوباره هواپیمای مکس 737

 16 میلیارد یورو (18.91 میلیارد دلار) طی بحران کرونا بر بدهی 20 فرودگاه برتر اروپا اضافه شده است که معادل 60 درصد درآمد آنها طی یک سال معمولی است.

 شورای بین المللی فرودگاه های اروپا از دولت ها خواست حمایت بیشتری از این بخش آسیب‌دیده انجام دهند و هشدار داد وضع موقت قرنطینه ها به جای انجام تست کرونا تصمیم خوبی نخواهد بود و تنها باعث ورشکستگی تعداد بیشتری از فرودگاه‌های منطقه می‌شود.

 انتهای پیام/125

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرودگاه های اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۳۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات ۳ شرکت خوزستانی از ورشکستگی

رئیس کل دادگستری استان خوزستان گفت: سال گذشته و با تلاش اداره تصفیه امور و ورشکستگی، سه شرکت استان از ورشکستگی نجات یافت و به چرخه تولید بازگشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا علی دهقانی امروز _شنبه هشتم اردیبهشت در جمع رسانه‌ها اظهار کرد: هدف از راه‌اندازی اداره تصفیه امور و ورشکستگی در دادگستری‌ها، انجام بهتر امور پرونده شرکت‌هایی است که با این مسئله روبرو هستند.

وی افزود: در همین راستا سال گذشته اداره تصفیه امور و ورشکستگی در دادگستری‌ها در استان تشکیل و پس از رسیدگی به پرونده‌های واصله، سه شرکت ورشکسته در شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و دزفول که تولید آن‌ها متوقف شده بود و هزینه‌های زیادی صرف نگهداری تأسیسات آن‌ها می‌شد، با قرارداد اجاره به تولیدکنندگان سپرده و به چرخه تولید در آمدند که با این اقدام، زمینه اشتغال ۸۹ نفر فراهم شد.

رئیس کل دادگستری خوزستان ادامه داد: در این مدت از ۴۵ پرونده وارده، تعداد ۱۴ فقره مختومه شد و سایر پرونده‌ها نیز در دست رسیدگی است. همچنین چهار فقره مزایده نیز برگزار شده است.

کد خبر 748372

دیگر خبرها

  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • بانک آمریکایی «ریپابلیک فرست» اعلام ورشکستگی کرد
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • با فرض استفاده از حدود ۱۰۰ کامیون آواربرداری غزه ۱۴ سال طول می کشد
  • نجات ۳ شرکت خوزستانی از ورشکستگی
  • نقص فنی هواپیمای مشهد به تهران و پرواز با ۵۰۰ دقیقه تاخیر
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • مقام سازمان ملل : آواربرداری در غزه حدود ۱۴ سال طول می‌کشد
  • مقام سازمان ملل: آواربرداری در غزه حدود ۱۴ سال طول می‌کشد
  • بهسازی و آسفالت جاده روستایی تنگ بابا احمد اندیکا+فیلم