Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-06@04:59:11 GMT

ترامپ: پسرم فقط ۱۵ دقیقه به کرونا مبتلا بود

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۸۳۳۴۵

ترامپ: پسرم فقط ۱۵ دقیقه به کرونا مبتلا بود

رئیس جمهور آمریکا در سخنرانی در ایالت پنسیلوانیا در تشریح دوران ابتلای خود و همسرش به ویروس کرونا گفت که پسر کوچکشان تنها ۱۵ دقیقه به ویروس کرونا مبتلا بوده است.

به گزارش مشرق، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا در سخنانی گفت که بارون، پسرش تنها ۱۵ دقیقه به ویروس کرونا مبتلا بوده است.

بیشتر بخوانید: ترامپ: پسرم بدون اینکه من با خبر شوم بهبود یافت

ترامپ که در جمع طرفدارانش در ایالت پنسیلوانیا سخنرانی می‌کرد، درباره جزئیات ابتلای خود و همسرش ملانیا و پسرشان بارون که ۱۴ سال دارد صحبت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترامپ با اشاره به سیستم دفاعی جوان و قدرتمندی که بارون دارد گفت: «پزشک به من گفت که تست کرونای بارون مثبت بوده و تنها بعد از ۱۵ دقیقه خواستم درباره پسرم مطمئن شوم و از پزشک درباره سلامتی وی پرسیم و او گفت که خوب بوده و ویروس از بارون بیرون رفته است.»

رئیس جمهور آمریکا در ادامه سخنان خود با اشاره به بارون گفت که ما باید کودکان را به مدارس بازگردانیم.

این سخن ترامپ در حالی مطرح می‌شود که سازمان‌های بهداشتی و درمانی جهانی اعلام کرده‌اند که کودکان و نوجوانان می‌تواند بدون هیچگونه علامتی به ویروس کرونا مبتلا شده و به عاملی برای انتقال آن به دیگر افراد جامعه تبدیل شوند.

پیش از این نیز ملانیا ترامپ گفته بود که پسرشان پس از ابتلا به کرونا هیچگونه علامتی نداشته است.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قره باغ ترامپ آمریکا سخنرانی کودکان ویروس کرونا آمار مبتلایان به کرونا اخبار کرونا ملانیا ترامپ ایالت پنسیلوانیا مشرق ویروس کرونا کرونا مبتلا ۱۵ دقیقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۳۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاکپو: این ضربه سر تقدیم به پسرم

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول امروز موفق شد تاتنهام را 4-2 ‏شکست دهد. شاگردان کلوپ با ارائه یک بازی برتر می‌توانستند گلهای ‏بیشتری را هم به ثمر برسانند.‏

کودی خاکپو از ستاره‌های لیورپول بود که هم یک پاس گل به محمد ‏صلاح داد و هم گل سوم تیمش را با ضربه سر به ثمر رساند. ‏

خاکپو بعد از بازی در مصاحبه با اسکای گفت:" ما چند هفته ‏ناامیدکننده را گذراندیم که در این مدت نتایج آن چیزی که ‏می‌خواستیم نبود. امروز ولی عالی بودیم و می‌توانستیم بیشتر هم ‏گل بزنیم. روز خیلی خوبی بود".‏

ستاره هلندی در ادامه صحبتهایش گفت:" در هفته‌های قبل هم ‏همه دلشان می‌خواست که بهترین عملکرد را داشته باشند ولی هر ‏چه کردیم نشد. امروز هم‌قسم شدیم که خوب بازی کنیم و لذت ‏ببریم و نتیجه عالی‌ای به دست آمد".‏

خاکپو درباره گلی که با ضربه سر وارد دروازه تاتنهام کرد گفت:" ضربه ‏سر خیلی خوبی بود. این گل را به پسرم تقدیم می‌کنم". ‏

دیگر خبرها

  • خاکپو: این ضربه سر تقدیم به پسرم
  • قابل توجه پان‌ترک‌ها که منکر حضور وهابی‌ها در باکو هستند!
  • آنچه دربارۀ دیکتاتوری گفتم جدی نبود- ترامپ
  • ترامپ، دولت بایدن را با گشتاپو مقایسه کرد
  • حرف‌های جنجالی رابرت دنیرو درباره بازگشت ترامپ به قدرت
  • دورۀ دوم علیه دشمنانم تلافی می‌کنم- ترامپ 
  • دورۀ دوم علیه دشمنانم تلافی می‌کنم- ترامپ
  • تایمز: ترامپ طرح مفصلی برای پایان جنگ اوکراین دارد
  • تایمز: ترام طرح مفصلی برای پایان جنگ اوکراین دارد
  • طرح ترامپ برای حل مساله اوکراین