Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، سید حسین گنجی‌پور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با هدف کمک به تأمین تجهیزات آموزشی دانشجویان دانشگاه پیام نور از تسهیلات 20 میلیون تومانی برخوردار می‌شوند.

رئیس دانشگاه پیام نور دهدشت گفت: توجه به شرایط کرونایی و شرایط بد اقتصادی نیاز مبرم دانشجویان به تجهیزات آموزشی دانشگاه پیام نور کشور با پرداخت وام به دانشجویان موافقت کرده است که در همین راستا دانشگاه پیام نور دهدشت نیز شرایط لازم و هماهنگی با بانک قرض الحسنه مهر در شهرهای دهدشت و چرام نظر را برای خرید تبلت،گوشی و سایر تجهیزات در قالب کالا کارت انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: دانشگاه پیام نور به عنوان بزرگترین دانشگاه دولتی کشور همگام با سایر دانشگاه‌ها و نظام‌های آموزش عالی در جهت ترویج علم دانش و معرفت به فرزندان این مرز و بوم گام برداشته و به دنبال فراهم کردن بستری مطلوب و عادلانه برای تحصیل این عزیزان است.

گنجی‌پور گفت: دانشگاه پیام نور با سرلوحه قرار دادن شعار «آموزش برای همه؛ همه جا و همه وقت»تامین سلامت روانی و جسمی دانشجویان و ایجاد فضای بی‌دغدغه و با امنیت خاطر برای برگزاری امتحانات را در اولویت دارد.

این مسؤول تصریح کرد: دانشگاه پیام نور دهدشت همانند سایر دانشگاه‌های پیام نور کشوری در راستای پروتکل‌های ستاد ملی مقابله با کرونا تلاش می‌کند هماهنگی‌ها را مطابق تقویم آموزشی انجام دهد تا دانشجویان آموزش را به صورت مجازی و در زمان مقرر امتحانات خود را بر اساس ارزشیابی‌های استاد در قالب آزمون الکترونیکی و یا سامانهlms و یا سایر روش های ارزشیابی ادامه دهند.

وی ادامه داد : برای دانشجویان پیام نور دهدشت کانال های اطلاع رسانی در پورتال دانشگاه اعلام شده  و همه اطلاعات در رابطه با دروس و برنامه امتحانی از طریق اساتید مربوطه اطلاع‌رسانی می‌شود.

رئیس دانشگاه پیام نور دهدشت بیان کرد: تمامی اطلاعات آموزشی و فرهنگی دانشجویان در پورتال دانشگاه پیام نور دهدشت به نشانی dh.kb.pnu.ac.ir قرار گرفته است.

انتهای پیام/82016

منبع: فارس

کلیدواژه: دانشجویان دانشگاه آموزش عالی تسهیلات دانشجویان پیام نور دهدشت دانشگاه پیام نور دهدشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۴۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| ساماندهی عرصه‌های آموزشی و پژوهشی دانشگاه آزاد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، علی سروری‌مجد قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در حاشیه جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی کردستان اظهار کرد که این دانشگاه همواره به دنبال ساماندهی عرصه‌های آموزشی و پژوهشی با عنوان سامانه‌های آموزشیار، پژوهشیار و حسابیار است.

وی عنوان کرد که دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان بحمدالله یکی از دانشگاه‌های پیشرو در مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی در کشور است و در پنج سال اخیر در تمامی عرصه‌های علمی و پژوهشی، جذب دانشجو، ارتقای کیفیت، توجه به فناوری‌های نوین و درآمد‌های غیرشهریه‌ای شیب صعودی را طی کرده است.

ادامه صحبت‌‌های سروری‌مجد را در ویدئوی زیر ببینید.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پذیرش۵۳ درصدی استاد محوری دانشجویان دکترای دانشگاه ها
  • روش ثبت نام وام 100 میلیون تومانی بانک آینده به صورت غیرحضوری
  • فیلم| ساماندهی عرصه‌های آموزشی و پژوهشی دانشگاه آزاد
  • جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی برگزار شد
  • آمادگی پیام نور برای پذیرش دانشجویان اخراجی آمریکا
  • سقف ۱۵ میلیارد تومانی تسهیلات برای شرکت‌های دانش‌بنیان صنعت هوانوردی
  • آمادگی پیام نور برای پذیرش دانشجویان اخراجی دانشگاه‌های آمریکایی
  • برگزاری دوره آموزشی آشنایی با مبانی فکری اسلام ناب و انقلاب اسلامی
  • بیشترین بارش در دوگنبدان/یاسوج ۵۷.۸ میلی متر باران بارید
  • درخواست متقاضیان برای آسان سازی شرایط اعطای وام ۳۰۰ میلیونی