Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از خبرگزاری فارس، محمدرضا محمدی، رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: با توجه به این موضوع که شهر اصفهان جزو مناطق قرمز است، ورود به تفرجگاه‌هایی مانند صفه، ناژوان و دیگر تفرجگاه‌ها اکیداً ممنوع شده است. اخیراً دیده شده تعداد زیادی وسایل نقلیه در اطراف این تفرجگاه‌ها یا کنار بزرگراه‌ها توقف می‌کنند که بسیار خطناک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدی افزود: پلیس با اینکه امکانات و تجهیزات کامل برای جریمه رانندگان متخلف را دارد ولی تمایلی به اعمال جریمه رانندگی ندارد و تا حد امکان از برخورد قاطع و قانونی خودداری می‌کند. شهروندان از ورود به تفرجگاه‌ها و توقف در حاشیه بزرگراه‌ها که بسیار خطرآفرین است و از سفرها و ترددهای غیرضروری خودداری کنند، تابع مصوبات ستاد مقابله با کرونا باشند تا زنجیره شیوع این بیماری قطع شود و پلیس را مجبور به اعمال جریمه و برخورد قاطع نکنند.

کد خبر 560759 برچسب‌ها پلیس راهور - شهر استان اصفهان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: پلیس راهور شهر استان اصفهان تفرجگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۴۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه انتقاد از جنایات جنگی در کشور مدعی مهد دموکراسی!

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رسانه های فلسطینی، منابع خبری امروز گزارش دادند که یکی از نمایندگان ارشد پارلمان فرانسه به دلیل انتقاد از جنایات رژیم صهیونیستی از سوی پلیس فرانسه احضار شد.

«ماتیلد پانوت» نماینده ارشد و رئیس یکی از فراکسیون‌های پارلمان فرانسه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که پلیس این کشور او را به علت اعتراضش به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در نوار غزه احضار کرده است.

ماتیلد پانوت افزود: این احضاریه ارعاب و تهدید است؛ هیچ احضاریه و هیچ گونه ارعابی ما را از اعتراض به نسل کشی مداوم علیه مردم فلسطین باز نمی دارد و ما سکوت نخواهیم کرد.

این احضار در شرایطی انجام شده که مقامات فرانسه چند سال پیش انتشار کاریکاتورهای موهن به ساحت پیامبر گرامی اسلام (ص) را تحت عنوان آزادی بیان و رسانه ها توجیه می کردند اما همین مدعیان دموکراسی فریبکارانه جهانی، در برابر کوچک ترین انتقادی از رژیم کودک کش صهیونیستی، تاب و تحمل خود را از دست داده و با منتقدین بدترین نوع از مجازات ها از جمله حبس های طولانی مدت روا می دارند.

کد خبر 6087375 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • برخورد قاطع با کم فروشی نانوایان در مشهد
  • دولت از استاندار جدید لرستان حمایت کند/ لزوم برخورد قاطع با فساد
  • ورود سامانه‌بارش‌زا به جنوب، شرق و شمال استان
  • برخورد قاطع دستگاه قضا با متعرضین اراضی ملی و منابع طبیعی
  • برخورد با متصرفان اراضی ملی و ساحلی جدی و قاطع است
  • جریمه انتقاد از جنایات جنگی در کشور مدعی مهد دموکراسی!
  • برخورد پلیس راهور اصفهان با تغییر وضعیت ظاهری خودرو‌ها
  • کشف ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق در قزوین
  • خبر جدید پلیس درباره نرخ جریمه رانندگی 1403
  • توقیف محموله آرد قاچاق در قزوین