Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@04:58:42 GMT

انصاری فرد رودرروی جیمی واردی و دوستان

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۸۴۷۵۸

انصاری فرد رودرروی جیمی واردی و دوستان

تیم آاک آتن که کریم انصاری فرد مهاجم ملی پوش ایرانی را در خدمت دارد روز پنجشنبه در رقابت های لیگ اروپا به مصاف لستر سیتی می رود.

به گزارش"ورزش سه" آاک آتن فردا دیدار بعدی خود در لیگ اروپا را در ورزشگاه المپیک آتن برگزار و در این مسابقه میزبان لسترسیتی انگلستان خواهد بود. 


در این مسابقه که از گروه G مسابقات برگزار می شود  آاک در حالی به مصاف لستر می رود که اولین مسابقه اش برابر براگا را به نتیجه سه برصفر واگذار کرد است اما لستر که هفته گذشته آرسنال را شکست داد در اولین مسابقه اش زوریا را با سه گل شکست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جدال روز پنجشنبه آاک و لستر اولین دیداری است که این دو تیم باهم برگزار می کنند. آاک در حالی به این مسابقه می آید که در 12 بازی خانگی اخیر خود در رقابت های مهم اروپایی بردی به دست نیاورده است در حالی که لستر در سه ازی اخیر خارج از خانه خود در رقابت های اروپایی  شکست خورده است.

 


با اینحال آاک یکی از پرطرفدارترین و قدیمی ترین و همچنین در کنار المپیاکوس و پاناتینایکوس از موفق ترین تیم های باشگاهی فوتبال یونان است و علاوه بر تاریخ غنی ، تجربه گسترده ای در سطح اروپا و بیش از 30 عنوان در رده های بین المللی دارد.


این تیم برای بازی فردا برابر لسترسیتی تیم رده چهارم لیگ برتر انگلستان که ستاره های مطرحی چون جیمی واردی را در اختیار دارد چشم به درخشش ستاره هایی چون نلسون اولیویرا  و همچنین کریم انصاری فرد مهاجم ایرانی اش دارد. اولیویرا فصل گذشته بهترین گلزن تیم بود و در سوپرلیگ یونان در رده سوم بهترین گلزنان قرار گرفت. او نامی است که هواداران فوتبال انگلستان به خوبی با آن آشنا هستند چرا که او در تیم های سوانزی ، ناتینگهام فارست ، نوریچ سیتی و ردینگ بازی کرده است.


این ملی پوش با تجربه پرتغالی از تکنیک بسیار خوبی برخوردار است  و در طول دوران حرفه ای اش عملکرد خوبی در زدن گل داشته است. او یکی از 5 پرتغالی تیم آاک در کنار هلدر لوپس، پائولینیو، آندره سیموئس ، دیوید سیمائو است.

 


اما آاک در تابستان چند خرید خوب داشت از جمله کریم انصاری فرد مهاجم ایرانی ؛ مردی که مهمترین گل آاک را تا این زمان از فصل را  برابر وولفسبورگ در مرحله پلی آف لیگ اروپا به ثمر رساند.


کریم که در آگوست سال 2020 از تیم السیلیه قطر به آاک پیوست ، سطح تجربه را در خط حمله تیم بالاتربرده و تهدید بیشتری را در خط دفاعی حریف ایجاد می کند. این بازیکن 30 ساله نیز دوره کوتاهی از زندگی حرفه ای اش را در ناتینگهام فارست و فوتبال انگلستان سپری کرده است. تیمی که پس از سه سال حضور در سوپر لیگ یونان و تیم های پانیانیوس و المپیاکوس به آن پیوست.


کریم بازیکنی است که علاوه بر سرعت و تکنیک روی هوا بازیکن موثری است و با تجربه حضور در 9 باشگاه مختلف و بازی در دو جام جهانی یکی از مهره های کلیدی آاک به حساب می آید.

یونان کریم انصاری فرد آ ا ک آتن

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یونان کریم انصاری فرد آ ا ک آتن کریم انصاری فرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۴۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نویدکیا: بازی مقابل صنعت نفت می‌تواند برای ما دردسرساز شود

سرمربی مس رفسنجان گفت: می‌دانیم مسابقه فردا برای صنعت نفت فوق‌العاده حیاتی است و این مسئله می‌تواند دردسرهای زیادی برای ما ایجاد کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محرم نویدکیا در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال مس رفسنجان مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: حس خوبی به شهر آبادان دارم و بازی فوق‌العاده مهمی پیش رو داریم. اگر می‌خواهیم شرایط بهتری در جدول به دست بیاوریم، باید بازی خیلی خوبی ارائه کنیم و امتیازات کامل بازی را بگیریم. می‌دانیم این مسابقه برای صنعت نفت فوق‌العاده حیاتی است و این مسئله می‌تواند دردسرهای زیادی برای ما ایجاد کند.

غیبت ترسوها در تیم منتخب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر

ادامه دارد...

دیگر خبرها

  • این مسابقه در تهران صفرصفر نمی‌شود!
  • مربی شمس‌آذر: بازی تاکتیکی و پرفشار بود
  • نویدکیا: بازی مقابل صنعت نفت می‌تواند برای ما دردسرساز شود
  • آب‌ بسته بندی چه مزیت هایی دارد
  • تحقیر مدافعان و دروازه‌بانان قبل از زدن گل؛ از اوزیل تا واردی / فیلم
  • توخل: بازی رئال مهم است، این بازی را فراموش کردیم
  • انصاری: استکبار قادر به پوشاندن جنایت صهیونیست‌ها نیست
  • رکورد ویژه جلالی در استقلال قطع شد
  • حرف آخر استقلال: هفته پایانی باید با تماشاگر باشد
  • سجده شکر، پاسخ ساسان به حاشیه‌سازان(عکس)