Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-29@15:43:25 GMT

پیشنهاد وسوسه‌انگیز پرسپولیس به ستاره استقلال

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۸۴۷۸۶

پیشنهاد وسوسه‌انگیز پرسپولیس به ستاره استقلال

رویداد۲۴  اعضای هیات مدیره استقلال بعد از مذاکره با محمد نادری مدافع چپ تیم پرسپولیس با وی توافق کرده و در اقدامی عجولانه و پیش از مکاتبه با تیم کورتریک بلژیک، اقدام به عقد قرارداد با وی و رسانه‌ای کردن این قرارداد کردند که این موضوع برای آنها تولید دردسر کرد.

قرارداد آبی‌ها با محمد نادری نه تنها برای خودشان دردسر ایجاد کرد، بلکه باعث شد باشگاه پرسپولیس هم از سوی هوادارانش تحت فشار قرار گیرد و مدیران این باشگاه را بر آن دارد تا در اقدامی مقابله به مثل گونه، به اردوی استقلال پاتک بزنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با اینکه سرخ پوشان هر ۷ سهمیه لیگ برتری خود را جذب کرده‌اند، اما حالا آنها نیم نگاهی به جذب علی کریمی ستاره تیم استقلال دارند که همچنان از تمدید با این تیم خودداری کرده است.

بیشتر بخوانید: مانع تمدید قرارداد علی کریمی با استقلال

در حالی که علی کریمی در دو راهی بین سپاهان و استقلال گیر کرده و هنوز تصمیم نهایی‌اش را نگرفته، پرسپولیس نیز با پیشنهادی وسوسه انگیز این بازیکن را دچار تردید کرده است.

پرسپولیسی‌ها که مثل استقلالی‌ها مدیرعامل ندارند، می‌خواهند با جذب علی کریمی از فشار هواداران خود خارج شده و ضربه محکمی در مقابل از دست دادن نادری، به رقیب دیرینه خود بزنند.

علی کریمی هم که قرار بود روز سه شنبه برای انجام مذاکرات نهایی به باشگاه استقلال برود پس از دریافت این پیشنهاد در چرخشی عجیب‌ترجیح داد فعلاً پاسخ تماس‌های استقلالی‌ها را هم ندهد و منتظر اتفاقات روزهای آینده باشد.

منبع: مهر لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 علی کریمی باشگاه استقلال ویلموتس علی کریمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۴۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت دو ستاره استقلال و پرسپولیس قطعی است

به گزارش "ورزش سه"، پس از محرومیت سیدحسین حسینی و دانیال اسماعیلی فر از دیدارهای حساس این هفته لیگ برتر مقابل تراکتور و سپاهان، اخباری درخصوص اعتراض باشگاه های استقلال و پرسپولیس به این احکام شنیده شد که حالا عضو کمیته استیناف از قطعی بودن این حکم می گوید.

مهدی دادرس در واکنش به خبر اعتراض استقلال نسبت به محرومیت سیدحسین حسینی به آنا گفت: برخی از سر بی اطلاعی خبرسازی هایی می کنند اما اصل قضیه این است که اصلا باشگاه استقلال نمی تواند برای بخشش محرومیت یک جلسه ای حسینی اقدامی کند. وقتی کمیته انضباطی محرومیت تعلیقی را قطعی می کند، دیگر قابل تجدید رای نیست. در حکم کمیته انضباطی هم آمده فقط بخش جریمه مالی قابل اعتراض است که در این زمینه هم من هنوز درخواستی از سوی استقلال ندیدم.

او ادامه داد: رای کمیته انضباطی اسماعیلی فر هم همین طور است و چون یک جلسه محرومیت قطعی است، قابل بررسی مجدد نیست. هرگاه محرومیت بیش از یک جلسه باشد و رای قطعی نباشد، می توانند به کمیته استیناف درخواست بررسی مجدد بدهند. در غیر این صورت، رای محرومیت یک جلسه ای که از تعلیقی به قطعی رسیده باشد، دیگر قابلیت بررسی در استیناف را ندارد.

عضو کمیته استیناف در مورد اینکه آیا درخواستی از پرسپولیس برای اعتراض به رای کمیته انضباطی اتفاقات بازی با ذوب آهن رسیده یا خیر گفت: چنین اعتراضی هنوز به دست ما نرسیده است.

دیگر خبرها

  • جنجال حذف ستاره از لوگوی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس
  • ستاره پرسپولیس در لیست سیاه اوسمار
  • ستاره پرسپولیس ادعایش در تلویزیون را ثابت کند
  • استقلال به ستاره پرسپولیس: با مدرک حرفت را ثابت کن!
  • استقلال از بازیکن پرسپولیس سند و مدرک خواست
  • محرومیت ستاره‌های استقلال و پرسپولیس قطعی است
  • باشگاه استقلال جواب یاسین سلمانی را داد؛ ویس یا سند داری، منتشر کن!
  • نساجی با یک بازیکن جدید برابر ذوب آهن
  • استقلال از بازیکن پرسپولیس سند و مدرک خواست؛ پیامی داری، منتشر کن
  • محرومیت دو ستاره استقلال و پرسپولیس قطعی است