Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

جواد تمدنی مدیر روابط عمومی هفدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت گفت: قصد داریم در آیین اختتامیه، از رسانه‌ها و اصحاب گرانقدر آن که از روزهای آغازین تا پایان جشنواره تئاتر مقاومت همراه و همیار ستاد برگزاری جشنواره بودند و در برپایی هرچه مطلوبتر این رخداد فرهنگی این ستاد را یاری رسانده‌اند، قدردانی به‌ عمل آوریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آنچه در نوع تعاملات حرفه‌ای و رسانه‌ای اصحاب محترم رسانه با جشنواره‌ها حائز اهمیت است، نوع نگاه و منظر دید آنها به این رویدادهای فرهنگی و هنری است. آنچه مسلم است رسانه‌ها می‌توانند با نقد منصفانه و سازنده خود بیش از پیش در مسیر رشد و تعالی جشنواره‌ها مثمرثمر باشند. لذا ضمن تشکر از کلیه شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی، خبرنگاران، عکاسان، صفحات فضای مجازی، دبیران سرویس‌های فرهنگی و هنری و منتقدانی که با هنر، قلم و اندیشه خود ما را در بهبود جریان تئاتر مقاومت در کشور یاری می‌کنند، وظیفه خود دانستیم تا سهم و نقش این قشر فرهیخته و اثربخش را برجسته کنیم. امیدوارم که در روزهای آتی جشنواره شاهد حضور جدی‌تر و موثرتر رسانه‌ها در حوزه تئاتر مقاومت باشیم.

هفدهمین جشنواره تئاتر مقاومت به‌ همت انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح و دبیری حمید نیلی آذرماه سال جاری برگزار خواهد شد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: جشنواره تئاتر مقاومت تئاتر دفاع مقدس تئاتر تئاتر ایران جشنواره تئاتر مقاومت رسانه های ایرانی تئاتر مقاومت رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۵۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری چهل و دومین جشنواره فرهنگی - هنری «امید فردا» در همدان

 معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان همدان گفت: در این مرحله از جشنواره میزبان آثار دانش‌آموزان سراسر استان جهت سنجش آنها در هنر‌های آوایی و نمایشی هستیم.

مجتبی قمری افزود: هنر‌های آوایی شامل تک نوازی، سرود گروهی و ساز‌های مختلف ایرانی و خارجی و هنر‌های نمایشی شامل نمایش عروسکی، نمایش خیابانی، نمایش صحنه‌ای و نمایش نامه‌خوانی و نقالی می‌باشد.

او تصریح کرد: هدف ما ارزیابی و استعدادیابی دانش آموزان در رشته‌های مختلف است و بدین منظور در این مسابقات فرم ارزیابی و شناسایی دانش‌آموزان مستعد به داوران تحویل داده شده است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان همدان گفت: دانش‌آموزان مستعد و علاقمند پس از سنجش به کانون‌های دانش‌آموزی جهت پیشرفت و آموزش بیشتر معرفی می‌شوند. 

مجتبی قمری افزود: برگزیدگان جشنواره استانی به مقطع کشوری راه خواهند یافت و امیدواریم بتوانند در دوره کشوری نیز حائز رتبه برتر شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • برگزاری چهل و دومین جشنواره فرهنگی - هنری «امید فردا» در همدان
  • دو انتصاب جدید در جشنواره اتقان
  • تونس حوزه هنری را نماینده تئاتر ایران می‌داند/مفاهیم مشترک تئاتری
  • مهم‌ترین نکته جشنواره امام رضا(ع) امسال، حضور میدانی است/ جشنواره فیلم رضوان به برکت جشنواره امام رضا(ع) برگزار می‌شود
  • تفاهم تولید آثار نمایشی مشترک و حمایت از نمایشنامه‌های برتر منعقد شد
  • تفاهم ارتش واداره‌کل هنرهای نمایشی درحمایت از نمایشنامه‌های برتر
  • نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان برگزار می‌شود 
  • گروه های جشنواره هنرهای نمایشی مازندران معرفی شدند
  • معرفی گروه‌های راه یافته به مرحله استانی جشنواره هنر‌های نمایشی
  • مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار شد