Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-05@21:59:18 GMT

در تمرینات خوب باشم، فکری حقم را می‌دهد

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۸۵۰۳۷

در تمرینات خوب باشم، فکری حقم را می‌دهد

متین کریم‌زاده بازیکن جدید تیم فوتبال استقلال تهران گفت: از رقابت با هم‌پُستی‌هایم نمی‌ترسم و برای پیشرفت کردن به استقلال آمده‌ام.

به گزارش مشرق، متین کریم‌زاده درباره آخرین وضعیت استقلال در آستانه فصل جدید مسابقات لیگ برتر گفت: خوشبختانه تیم ما وضعیت خوبی دارد و در این مدت تمرینات منظمی را زیر نظر کادر فنی پشت سر گذاشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انجام چند بازی دوستانه هم به هماهنگی تیم کمک کرده و تمام تلاش ما این است که تا شروع لیگ برتر به یک شرایط ایده‌آل برسیم و لیگ را با کسب نتایجی خوب شروع کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا استقلال می‌تواند بعد از چند سال ناکامی در فصل آینده قهرمان شود؟»، تصریح کرد: ما تیم بسیار خوبی داریم و بازیکنان باکیفیتی هم در استقلال حضور دارند. تلاش کادر فنی هم این است که تیم خوبی را برای فصل جدید آماده کند. شک نکنید که استقلال یکی از مدعیان جدی کسب عنوان قهرمانی است. ما تیم یکدستی داریم و تمام تلاش بازیکنان و کادر فنی این است که با قهرمانی در لیگ برتر هواداران را خوشحال کنیم.

بیشتر بخوانید:

دفاعیه جدی زکی‌پور مقابل شایعات و حرف و حدیث‌ها!

کریم‌زاده درباره پیوستن به استقلال تهران خاطرنشان کرد: خیلی خوشحالم که این اتفاق رخ داد. من و پدرم استقلالی متعصب هستیم. پدرم خیلی دوست داشت که پیراهن استقلال را بر تن کنم. خدا را شکر که این اتفاق رخ داد و حالا باید بیشتر تلاش کنم تا به هدف‌های بزرگ‌تری که در فوتبال دارم، دست پیدا کنم.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا با وجود بازیکنانی مثل هروویه میلیچ، محمد نادری و میلاد زکی‌پور نگران نیمکت‌نشینی احتمالی در استقلال نیستی؟»، اظهار داشت: در پرسپولیس و استقلال همیشه بازیکنان باکیفیتی هستند و رقابت هم فشرده است. من از رقابت کردن نمی‌ترسم چون دنبال پیشرفت هستم. من در شاهین بوشهر شاگرد محمود فکری بودم و از این مربی شناخت دارم. من به خوبی می‌دانم که اگر در تمرینات خوب باشم آقای فکری حقم را می‌دهد.

کریم‌زاده درباره اینکه قرار است در پ‍ُست دفاع چپ بازی کند یا وینگر، خاطرنشان کرد: پارسال در پارس جنوبی هم در دفاع چپ بازی کردم و هم وینگر. در تیم المپیک هم دفاع چب بودم، ولی هر جا که سرمربی تیم صلاح بداند بازی خواهم کرد.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قره باغ استقلال متین کریم زاده محمود فکری کریم زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۵۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی استقلال انقدر بد بود که تلویزیون را خاموش کردم | تیم نکونام با این وضعیت به مشکل می خورد

به گزارش همشهری آنلاین اکبر کارگرجم درباره تساوی استقلال مقابل تراکتور در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر، اظهار داشت: بازی جذابیتی نداشت و آنقدر خسته کننده بود که تلویزیون را خاموش کردم. امیدوارم کمی سبک بازی را تغییر دهند، زیرا با این وضعیت ما کارمان در هفته‌های آینده سخت خواهد شد.

وی در این رابطه افزود: نکونام مربی باتجربه‌ای است و زمانی هم که به عنوان بازیکن در زمین حضور داشت تیم رو به جلو بازی می‌کرد؛ از او می‌خواهم که تیمش را هجومی‌تر کند. البته که نکونام در برخی نقاط بازیکن کم دارد و برخی از بازیکنان یا مصدوم هستند یا محروم. بازی خوبی مقابل تراکتور به نمایش نگذاشتیم و شانس آوردیم که هنوز در صدر هستیم.

*بی‌جهت از تراکتور غول ساختیم و محتاط بازی کردیم

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: محمدی در این دیدار خیلی خوب کار کرد و حیف شد که شوت او به تیرک خورد و در چند صحنه دیگر نیز تأثیر خوبی گذاشت. ماشاریپوف خرید خوبی است و به خوبی میانه میدان را مدیریت می‌کند و بازی‌گردانی خوبی دارد، اما حیف که مکمل ندارد. به خالدآبادی تبریک می‌گویم در اولین بازی خود نمایش خوبی برجای گذاشت و هواداران هم از حضور او لذت بردند. او شاید فعلاً در حد و اندازه‌های دروازه‌بان‌های بزرگ نباشد، اما از پس این بازی به خوبی برآمد. حسینی به ناحق محروم شد و امیدوارم که بعد از محرومیت کیفیت خودش را حفظ کند.

کارگرجم در این خصوص تصریح کرد: به نظرم تراکتوری‌ها هم به این نتیجه راضی بودند و بازی را در همان میانه میدان نگه می‌داشتند. کار سختی در تبریز نداشتیم و با احترام به تیم تراکتور آن‌ها حریف قدری برای ما نبودند. ما بی‌جهت از آن‌ها غول ساختیم و محتاط بازی کردیم، البته که تراکتور هم با تغییر و تحولاتی که به تازگی در کادر تیمش داشته روزهای خوبی در پیش خواهند داشت.

*نتایج هفته قبل باید برای استقلال درس عبرت شود

وی در رابطه با دیدار آینده استقلال مقابل ذوب‌آهن در هفته بیست‌وششم لیگ برتر، عنوان کرد: ذوب‌آهن تیم خوبی است و شرایط لیگ در بالای جدول حساس پیش می‌رود. خداراشکر با تساوی پرسپولیس اتفاقی در صدر جدول نیفتاد، اما باید برای ما درس عبرت شود تا به این سادگی امتیاز از دست ندهیم. ذوب‌آهن در ۲ بازی اخیرش نتایج خوبی نداشته و در بازی گذشته نیز شکست خورد و این بازی هم در ورزشگاه آزادی خواهد بود و باید با تمام قوا به استقبال ذوب‌آهن برویم. اکنون که در صدر هستیم زحمت زیادی کشیده شده و زمان زیادی است که در صدر قرار گرفتیم و حیف است که آن را از دست بدهیم. امیدوارم با شکست ذوب آهن یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک شویم.

*استقلال نسبت به پرسپولیس بازی‌های راحت‌تری دارد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره برکناری مسیر و مسیر قهرمانی تا پایان فصل، خاطرنشان کرد: استقلال نسبت به پرسپولیس بازی‌های راحت‌تری دارد و اگر به خوبی آنالیز کنند و برنامه‌ریزی درستی داشته باشند قطعاً می‌توانیم امتیازات لازم را به دست بیاوریم و قهرمان شویم. دلیل برکناری خطیر هرچه که هست امیدوارم به صلاح تیم باشد و کسانی که در آینده استقلال را مدیریت می‌کنند به فکر منافع باشگاه باشند و برای سرافرازی استقلال قدم بردارند. از هواداران عزیزمان تشکر می‌کنیم که در روزهای سخت همراه استقلال بودند و از آن‌ها می‌خواهم که در ادامه هم تیم را حمایت کنند تا به هدفمان برسیم.

کد خبر 849078 برچسب‌ها ویژه ورزشی جواد نکونام باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • پوستکوعلو: مقابل لیورپول بلاخره با سبک همیشگی بازی کردیم
  • نکونام: نگرانیم ولی به داوران اعتماد می‌کنیم
  • تمدید قراردادها رااز هفته آینده شروع می‌کنیم/ درخواست از هواداران
  • برکناری علی خطیر خبر خوبی بود! | هشدار به نکونام
  • فریبا: استقلال دو بازی خطرناک تا قهرمانی دارد
  • تجمع تضمین قهرمانی در تمرین استقلال (عکس)
  • فریبا: استقلال تا پایان لیگ ۲ بازی خطرناک دیگر دارد
  • بازی استقلال انقدر بد بود که تلویزیون را خاموش کردم | تیم نکونام با این وضعیت به مشکل می خورد
  • فریبا: شاهد بازی خوبی از استقلال برابر تراکتور نبودیم
  • جای خالی مهدی‌پور احساس نشد!