Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-06@15:05:59 GMT

جنازه‌ای که در آمبولانس سوخت

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۸۵۰۴۱

جنازه‌ای که در آمبولانس سوخت

«جواد کمال آبادی» رئیس جمعیت هلال احمر اردکان ضمن اعلام این خبر گفت: محل وقوع این حادثه دلخراش ۷۰ کیلومتری محور اردکان - نایین بود که به دنبال این حادثه، عوامل هلال احمر اردکان مستقر در پایگاه امامزاده سیدنورالدین، جنازه سوخته شده‌ی متوفی را از داخل خودرو رهاسازی و خارج کردند.

وی زمان اطلاع به پایگاه امداد اردکان را ۱۷:۲۸ دیروز اعلام کرد و افزود: امدادگران اردکانی طی عملیاتی بعد از اطلاع از سوی ماموران‌ انتظامی عقدا، رهاسازی جسد سوخته از داخل خودرو را انجام دادند که این عملیات تا ساعت ۱۹:۱۰ ادامه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمال آبادی با بیان این که عملیات‌ انتقال راننده آمبولانس مذکور نیز توسط نیروهای اورژانس نایین و اطفای حریق نیز از سوی ماموران آتش نشانی عقدا انجام شد.

به گفته وی، هنوز اطلاعات دقیقی از علت حادثه گزارش نشده است اما با توجه به اظهارات همراهان این خودرو که از اقوام متوفی بودند، جسد مربوطه از اهالی کرمان بوده که برای مداوای بیماری در تهران بستری و بعد از فوت در مسیر تهران به کرمان در ورودی شهرستان اردکان، خودرو حامل جسد دچار حریق‌ می‌شود.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: حادثه حادثه رانندگی آتش سوزی پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۵۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام جمعه شهر بلوک جیرفت بر اثر سانحه تصادف درگذشت

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛ جواد افشارمنش،با بیان اینکه بر اثر یک سانحه رانندگی برخورد خودرو پژو ۴۰۵ با آمبولانس یک فوتی و سه مصدوم برجای گذاشت گفت: متاسفانه سرنشین خودرو پژو حجت الاسلام دهقان امام جمعه شهر بلوک بودند که علیرغم تلاش پرسنل اورژانس برای احیا، در بیمارستان امام فوت کردند.   وی افزود: سه سرنشین آمبولانس شامل دو تکنسین و یک مصدوم داخل کابین از نواحی سر، صورت کتف و گردن آسیب دیدند که توسط آمبولانس‌ های دیگر به مرکز درمانی منتقل شدند.

دیگر خبرها

  • امام جمعه شهر بلوک جیرفت بر اثر سانحه تصادف درگذشت
  • درگذشت یک امام جمعه بر اثر تصادف با آمبولانس
  • درگذشت امام جمعه شهر بلوک جیرفت بر اثر تصادف با آمبولانس
  • تصادف مرگبار در گتوند خوزستان
  • حادثه منجر به فوت برای یک امام جمعه در جیرفت
  • حادثه منجر به فوت برای امام جمعه جیرفت
  • کشف جسد جوان غرق شده پس از ۶ روز در خوزستان
  • امام جمعه بلوک براثر سانحه تصادف درگذشت
  • عملیات جستجوی جنازه جوان غرق شده شوشی ادامه دارد
  • خودرو پژو در جیرفت طعمه حریق شد