Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی به اتمام رساندن پروژه‌های نیمه تمام استان را مهم‌ترین وظیفه استاندار جدید دانست و گفت: آقای معتمدیان باید بتواند این پروژه‌ها را بررسی و اولویت‌بندی کند و آن‌هایی را که تا کنون بیش از حدود ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشتند را به اتمام برساند.

به گزارش قدس آنلاین، احسان ارکانی با اشاره به زمان کوتاهی که تا پایان عمر دولت دوازدهم باقی مانده است، اظهار کرد: طبیعتا از آقای معتمدیان، استاندار جدید خراسان‌رضوی، انتظار نمی‌رود که در چنین مدت زمان کوتاهی، اجرای برنامه‌های بلند مدت و میان مدت و پروژه مختلف را در دستور کار خود داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی به اتمام رساندن پروژه‌های نیمه تمام استان را مهم‌ترین وظیفه استاندار جدید خراسان‌رضوی دانست و تصریح کرد: آقای معتمدیان باید بتواند این پروژه‌ها را بررسی و اولویت‌بندی کند و آن‌هایی را که تا کنون بیش از حدود ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشتند را تمام کند. خصوصا پروژه‌های مربوط به بحث توسعه مثلث اقتصادی که از زمان استانداری آقای رزم‌حسینی مطرح شد، باید هر چه زودتر به اتمام برسند. با بهره‌برداری از این طرح‌ها، ما می‌توانیم شاهد رشد اقتصادی و ایجاد اشتغال در استان باشیم.

نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: همچنین در بین طرح‌های نیمه تمامی که تا کنون پیشرفت فیزیکی بالایی داشتند، طرح‌هایی باید مورد توجه بیشتری قرار گیرند که بیشترین تاثیر را در افزایش تولید و رونق اقتصادی دارند، طبیعتا بر اساس شاخصه‌هایی که معاونت اقتصادی استانداری تعریف کرده است، می‌توان طرح‌هایی با چنین تاثیری را، از سایر طرح‌ها متمایز ساخت.  

ارکانی با اشاره به اینکه تمامی استان‌های کشور با چالش‌هایی روبرو هستند، خاطرنشان کرد: برخی از این چالش‌ها ناشی از کم‌تحرکی دولت است که در کل کشور و در بین تمامی استان‌ها مشترک است؛ مانند اوضاع نابسامانی معیشت مردم، مشکلات مربوط به بیکاری و ازدواج جوانان. اما در مورد مشکلات مختص به استان خودمان، می‌توان به مشکلاتی که کرونا برای خراسان‌رضوی به عنوان یک استان زائرپذیر به وجود آورده است اشاره کنیم.  

رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی با اشاره به حضور سالانه ۴۰ میلیون زائر در مشهد و در سطح استان افزود: عدم حضور این زائران در چندین ماه اخیر در استان به دلیل شیوع کرونا، لطمه سختی به اقتصاد خراسان‌رضوی زده است. امیدواریم آقای معتمدیان با یک مدیریت خوب بتواند این لطمات را جبران و ضرر و زیان‌هایی که به اصناف وارد شده است را برطرف کند.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی احسان ارکانی خراسان رضوی پروژه ها طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۵۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه‌های ناتمام را خاتمه می‌دهیم/ ستاره خلیج فارس بورسی می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی امروز در آئین واگذاری مالکیت استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی اظهار کرد: همکاری و همدلی ملی رمز غلبه کردن بر موانعی است که ظاهراً حل ناشدنی به نظر می‌رسد. اتفاق به طاهر ناشدنی ۲۰ ساله امروز محقق شد.

وی افزود: یادمان نرفته که در رابطه با موضوع واگذاری استقلال و پرسپولیس چه می‌گفتند و واگذاری را امری ناشدنی نشان می‌دادند اما شاهد هستیم که امروز در ۵ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ با یک همدلی جمعی، رسماً این دو باشگاه واگذار شدند.

خاندوزی تصریح کرد: دولت سیزدهم دولت خاتمه دادن به پروژه‌های ناتمام است و امروز در حوزه واگذاری دو باشگاه ریشه دار و مردمی یکی دیگر از پروژه‌های ناتمام به سرانجام رسید.

وزیر اقتصاد با بیان اینکه امروز به اصل مشارکت طلبیدن مردم و بخش غیردولتی اراده جدی داریم، گفت: اینکه در اسفند ۱۴۰۰ موضوع بورسی شدن و افزایش سرمایه این دو باشگاه مطرح شد و به تبع این مشارکت مردم مساله شفافیت در عملکردها و پاسخگویی مدیران و انضباط مالی که باید از تاریکخانه‌ها بیرون می‌آمد و در معرض نظر کارشناسان قرار می‌گرفت، گام اولی بود که رخ داد. در وزارت اقتصاد اصرار داریم مقدمات ورود بخش‌های دیگری که همچنان در بازار سرمایه وارد نشده‌اند را فراهم کنیم.

وی افزود: در حال مذاکره با وزارت نفت هستیم تا پالایشگاه ستاره خلیج فارس را به عنوان یک شرکت بزرگ اقتصاد ایران وارد بورس کنیم. همچنین با وزارت صمت وارد مذاکره شدیم تا بسیاری از پروژه ه ای جذاب معدنی کشور را برای جذب مشارکت مردمی فراخوان کنیم.

تکمیل می‌شود...

کد خبر 6087460 سمیه رسولی

دیگر خبرها

  • احیای بیش از ۳۰۰ کارخانه از ابتدای دولت در خراسان رضوی
  • طی دو سال گذشته، ۳۰۸ کارخانه در خراسان رضوی احیا شده است
  • ساخت هزار و ۵۰۰ مسکن برای خانواده های کم درآمد مشهدی
  • ساخت ۱۵۰۰ واحد مسکن محرومین در حاشیه شهر مشهد
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد در حال ساخت است
  • لزوم بسیج همه دستگاه‌ها و اقشار برای تجلیل و تکریم معلمان
  • تعاونی‌های دانش‌بنیان خراسان شمالی ویژه حمایت می‌شوند
  • مردم و تشکل‌های اجتماعی از «طرح نور» حمایت و پشتیبانی کرده‌اند
  • پروژه‌های ناتمام را خاتمه می‌دهیم/ ستاره خلیج فارس بورسی می‌شود
  • تاکید معاون استاندار خراسان رضوی بر راه اندازی مرکز ملی داده‌های زیارت