Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@20:25:17 GMT

ایران در آستانه نخستین میزبانی آسیایی بیس‌بال

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۸۵۰۹۸

ایران در آستانه نخستین میزبانی آسیایی بیس‌بال

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی انجمن بیس‌بال ایران، بر اساس مکاتبات انجام گرفته با مسئولان کنفدراسیون بیس‌بال آسیا و فدراسیون جهانی این رشته المپیکی، در حالی که کشور هند هم درخواست میزبانی بازی‌های ۲۰۲۱ را که تابستان آینده برگزار خواهد شد به تشکیلات کنفدراسیون بیس‌بال آسیا ارائه کرده و ضمانت صد هزار دلاری حمایت دولتی مسابقات را تامین کرده، فدراسیون انجمن‌های ورزشی و انجمن بیس‌بال ایران صاحب شانس اصلی برای میزبانی این تورنمنت مهم ورزش بیس‌بال در ایران هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسابقاتی که در صورت تثبیت میزبانی ایران، با شرکت ۱۰ تیم زون غرب آسیای بیس‌بال در استادیوم تازه بازسازی و استاندارد شده انقلاب کرج برگزار خواهد شد.

تیم‌های هند، پاکستان، سریلانکا، عراق، افغانستان، فلسطین، کامبوج، بنگلادش و… و ایران ده تیمی هستند که در این تورنمنت برای کسب دو سهمیه مسابقات قهرمانی آسیا سال ۲۰۲۱ در این رقابت‌ها تلاش خواهند کرد.

بنا بر تصمیم کنفدراسیون بیس‌بال آسیا برای انتخاب میزبان نهایی بازی‌های آسیا در آذرماه امسال، عضو هیئت اجرایی و مدیر اجرایی توسعه غرب آسیا و رئیس فدراسیون هند به تهران سفر می‌کنند تا در بازدید از ورزشگاه انقلاب کرج و امکانات میزبانی مسابقات، گزارش نهایی خود را برای تایید میزبانی ایران اعلام کنند.

در صورت تایید میزبانی کرج که صاحب بهترین و مدرن ترین ورزشگاه اختصاصی بیس‌بال غرب آسیاست، ایران نخستین میزبانی تورنمنتی ورزشی خود در آسیا را از سال ۲۰۱۹ بر عهده خواهد داشت.

کد خبر 5058280

منبع: مهر

کلیدواژه: مسابقات بیس بال تیم ملی بیس بال قهرمانی آسیا شهرستان کرج تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران ویروس کرونا شجاع خلیل زاده باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان فوتبال آسیا کشتی آزاد بشار رسن فدراسیون کشتی مهدی رسول پناه انتخابی تیم ملی وزارت ورزش و جوانان تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس بیس بال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۵۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی: میزبانی جام باشگاه‌های آسیا به ایران رسید

به گزارش "ورزش سه"، با دعوت مسئولان باشگاه شهداب یزد، سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال ایران به همراه دکتر مرادی و مهدی اسلامی نایب رئیس و خزنه‌دار فدراسیون والیبال صبح امروز (سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت) با استقبال رسمی مدیران ورزش استان از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید صدوقی (ره) وارد شهر یزد شد.

در این سفر یک روزه مسئولان فدراسیون والیبال از شرایط و امکانات این استان برای میزبانی از بیست و چهارمین دوره رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا بازدید کردند و سپس سید میلاد تقوی در جلسه‌ای با دکتر فاطمی استاندار یزد به بررسی شرایط و موراد مربوط به میزبانی این رقابت‌ها پرداخت.

در این جلسه علاوه بر مرادی و اسلامی، امیر شرافت مدیرعامل باشگاه شهداب با استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان یزد نیز حضور داشتند و در نهایت مقرر شد با توجه به توافقات نهایی فدراسیون والیبال، شهر یزد و باشگاه شهداب به عنوان میزبان رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا به کنفدراسیون والیبال آسیا و والیبال ورلد معرفی شود.

مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا از پنجم شهریور ماه به میزبانی شهر یزد برگزار خواهد شد که بر اساس توافق‌های صورت گرفته تیم فولاد سیرجان ایرانیان به عنوان قهرمان ایران در این مسابقات شرکت می‌کند و شهداب یزد نیز به عنوان میزبان مسابقات، دیگر نماینده ایران در این رقابت‌ها خواهد بود.

دیگر خبرها

  • ایران : تحریم مسابقات مچ اندازی
  • ایران مسابقات مچ اندازی آسیایی ازبکستان را تحریم کرد
  • سلب میزبانی ایران از مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴ | واکنش فوری و متقابل ؛ ایران مسابقات را تحریم کرد
  • ایران مسابقات مچ‌اندازی قهرمانی آسیا را به دلیل میزبانی غیرعادلانه ازبکستان تحریم کرد
  • یزد میزبان والیبال باشگاه‌های مردان آسیا شد
  • میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های آسیا قطعی شد
  • رسمی: میزبانی جام باشگاه‌های آسیا به ایران رسید
  • یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد
  • پایان کار دونده های ایران با دو مدال و کسب نخستین طلای جوانان
  • تائید زیرساخت‌های شیراز برای میزبانی از رویداد آسیایی هندبال