Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-01@13:41:30 GMT

دستگیری پزشک قلابی در ایلام

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۸۵۲۹۸

دستگیری پزشک قلابی در ایلام

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ علی جمشیدپور اظهار کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی به عنوان پزشک طب سنتی اقدام به مداوای مراجعان و تجویز داروهای گیاهی و حیوانی برای آنها به صورت غیرقانونی می‌کند موضوع در دستور کار اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس قرار گرفت.

ماموران با تحقیقات میدانی به سرنخ‌هایی دست یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متهم به شهروندان و مشتریانش این گونه دلگرمی می‌داد که می‌تواند در طول یک تا ۶ ماه کلیه بیماری‌های صعب‌العلاج، جسمی-حرکتی، روحی و حتی نازایی را از طریق ماساژدرمانی، روان‌شناسی و تجویز داروی گیاهی بهبود بخشد. این فرد شیاد با اخذ مبالغ میلیونی از تعداد زیادی از شهروندان ایلامی و سایر استان‌ها برای درمان بیماران مقداری داروی تقلبی تجویز می‌کرد که سبب تشدید بیماری آنها می‌شد.

برای جلوگیری از اقدامات مشابه این فرد در استان، ماموران با شناسایی محل اختفای متهم و کسب دستور مرجع قضایی، وی را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند. در بازرسی از محل فعالیت متهم مقادیر بسیار زیادی داروی تقلبی، سنگ‌ها و دست‌نوشته‌ها و استخوان حیوانات برای رمالی، کشف و این مکان با دستور مرجع قضایی پلمب شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان ایلام با اشاره به اینکه متهم بعد از تشکیل پرونده با هماهنگی مقام قضایی روانه زندان ایلام شد از شهروندان خواست فریب افراد سودجو را نخورند و در صورت نیاز به پزشک حتما از مراکز معتبر پزشکی و درمانی استفاده کنند.

کد خبر 560745 برچسب‌ها پلیس امنیت استان ایلام

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: پلیس امنیت استان ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۵۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متهم جرائم اقتصادی در کرمانشاه دستگیر شد

محمدرضا یاری فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت : پس از درخواست مقامات قضایی از مأموران پلیس درخصوص دستگیری یکی از محکومین جرایم اقتصادی، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با دریافت این گزارش، مأموران انتظامی کرمانشاه تحقیقات همه‌جانبه خود را برای دستگیریگی فرد تحت تعقیب آغاز کرده و موفق به شناسایی مخفیگاه وی در محله شهرک ژاندارمری شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه تصریح کرد: مأموران پلیس پس از شناسایی مخفیگاه فرد تحت تعقیب و هماهنگی با مقام قضایی، وی را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه محکوم علیه، به جزای نقدی بیش از ۱۰۹ میلیارد تومان در محاکم قاضی تهران محکوم و تحت تعقیب قرار داشته، خاطرنشان کرد: این فرد تحویل مراجع قضایی شد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • پایان قدرت نمایی اوباش در رامسر با شلیک پلیس
  • از توقیف بیش از ۶۰۰ کیلو مواد مخدر تا کشف داروی غیرمجاز از مرغ فروشی
  • دستگیری سارقان باغ ویلاها و کابل‌های برق در طرقبه شاندیز
  • متهم جرائم اقتصادی در کرمانشاه دستگیر شد
  • دستگیری سارق مامورنما با ۸ فقره اخاذی در مشهد
  • ۱۲ متهم متواری در فلاورجان دستگیر شدند
  • دستگیری مدیر قلابی کلاهبردار سایت دیوار
  • مردم از جرائم و قانون‌شکنی‌ها فیلمبرداری کنند
  • بازرس قلابی اتوبوسرانی در مشهد دستگیر شد
  • پلیس آگاهی: مردم از قانونشکنی‌ها فیلم بگیرند