Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-04-28@17:41:26 GMT

برای بیرانوند فرش قرمز پهن نکردند!

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۸۵۳۳۴

برای بیرانوند فرش قرمز پهن نکردند!

بعضی‌ها در ایران تصور می‌کنند بازیکنان ایرانی در اروپا راحت بازی می‌کنند.

به گزارش شریان نیوز،علیرضا بیرانوند بی شک یکی از بهترین دروازه بان آسیاست ولی در اروپا و تا این لحظه شانس بازی به دست نیاورده است. البته او خیلی دیر به تمرینات آنتورب اضافه شد. بعد از آن هم مصدومیتی داشت که باعث شد عقب بیفتد. سعید عزت اللهی دوست نزدیک بیرانوند که سابقه بازی در بلژیک را هم دارد، درباره علیرضا و شرایطش می گوید: «انتقال علیرضا بیرانوند به بلژیک نکته مثبتی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من شک ندارم که بیرانوند رفته رفته می‌تواند جایگاهش را به دست بیاورد. قطعا راحت نیست. متاسفانه در فرهنگ فوتبالی ما بعضی چیزها بد باب شده است. اینکه همه فکر می‌کنیم بازی کردن در اروپا خیلی راحت است. فکر می‌کنیم برای ما ایرانی‌ها فرش قرمز پهن کرده اند و تا برسیم می‌خواهند در همه بازی‌ها ما را بازی دهند. فکر می‌کنیم کسی در اروپا حتی به ما نمی‌گوید بالای چشمت ابروست. اینها تفکر اشتباهی است که در ایران وجود دارد. اصلا اینطور نیست. شما وقتی به اروپا می‌آئید باید ریاضت و سختی بکشید. باید دور از خانواده باشید. خیلی شرایط سخت دیگر هم وجود دارد تا بتوانید در فوتبال اروپا به جایگاهی که می خواهید برسید. علیرضا بیرانوند هم در بلژیک تازه اول راه است. مطمئنا با پتانسیلی که دارد می تواند جایگاهش را به دست بیاورد. به زودی خبرهای خوبی از بیرانوند می شنویم. من شک ندارم.»

 

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۵۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطهری یک نفس راحت در تراکتور کشید (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تراکتور در روزی موفق شد ذوب‌آهن را شکست دهد که حمید مطهری برای اولین بار روی نیمکت این تیم حضور داشت و هر نتیجه غیر از برد، می‌توانست موقعیت او را در شروع کار متزلزل کند.

با این حال تراکتور علاوه بر کسب پیروزی که با درخشش پورحمیدی به دست آمد، در طول بازی هم نمایش خوبی داشت و بازیکنان این تیم اگر قدر موقعیت‌ها را می‌دانستند، فرصت این را داشتند که به سادگی در جریان بازی برد را به دست بیاورند.

اما همین پیروزی و صعود به مرحله یک چهارم نهایی نیز شرایط را برای حمید مطهری بهتر کرده و در صورتی که کار یحیی تا بازی استقلال حل نشود نیز او از موقعیت بهتری برای بازی استقلال برخوردار است.

البته باشگاه تراکتور از حمید مطهری به عنوان دستیار اول نام برده و خود او نیز با لباس ورزشی در کنار خط حضور یافت تا نشان دهد برخلاف حدس و گمان سکوها، به پست سرمربیگری چشم ندارد.

تراکتور تا پایان فصل شش بازی حساس در لیگ برتر و شاید سه بازی در جام حذفی داشته باشد که می‌تواند یک جام و یک سهمیه آسیایی را برای این تیم در پی داشته باشد.

عکس از مهرورز احمدی

دیگر خبرها

  • بیرانوند به بازی با سپاهان نمی‌رسد
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد؟
  • بیرانوند به بازی مقابل سپاهان می‌رسد؟
  • بزرگان پرسپولیس برابر آلومینیوم بزرگی نکردند/ خط دفاع هماهنگ نیست
  • مطهری یک نفس راحت در تراکتور کشید (عکس)
  • زننده گل ۴۰متری به بیرانوند نیمکت‌نشین شد
  • بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان در دیدار با سپاهان
  • تمرینات اختصاصی‌ علیرضا بیرانوند پس از مصدومیت | ویدئو
  • استوری علیرضا بیرانوند از تمرینات اختصاصی‌اش پس از مصدومیت (فیلم)
  • بازگشت بیرانوند به قلعه سرخ؛ رونمایی از شماره یک در دیدار با سپاهان!