Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، با حضور نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد، سردار خرمدل فرمانده سپاه فتح، جانشین ستاد عتبات عالیات و دیگر مدعوین از زحمات چند ساله سرهنگ سید فرج‌الله نظرپور قدردانی  و سردار حکمتیان به عنوان رئیس ستاد عتبات عالیات کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.

حکمتیان در ابتدای سخنان خود  از حسن توجهی که به وی شده تشکر و قدردانی کرد و گفت: امیدوارم بتوانم به خوبی از این امانت بزرگ پاسداری کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: برای اتمام پروژه‌ ساخت یکی از درب‌های حرم در سامرای عراق که به استان واگذار شده ۳.۵ میلیارد نیاز است که با استفاده از ظرفیت نماینده ولی‌فقیه، فرمانده سپاه فتح و استاندار بتوانیم این پروژه‌ را به سرانجام برسانیم.

وی عنوان کرد: امیدواریم در این زمینه سربلند بیرون بیاییم و شرمنده شهید سلیمانی نشویم.

سید فرج‌الله نظرپور گفت: در طول چند سال کارهایی انجام شد از صفر شروع کردیم در بحث جمع‌آوری نذورات، راه‌اندازی ستادهای شهرستانی، ماموریت‌های جانبی(سیل، زلزله) مراسم اربعین کارهایی انجام شد و رضای خداوند را سرلوحه قرار دادیم.

رئیس سابق عتبات عالیات کهگیلویه و بویراحمد ضمن حلالیت از همه همکاران خود گفت: امیدوارم شهید سلیمانی شفاعت ما را در دنیا و آخرت کنند.هفته‌ای نیست که ایشان را در خواب نبینم و چیزی به من نگوید.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

منبع: فارس

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد عتبات عالیات شهید عراق کهگیلویه و بویراحمد عتبات عالیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۵۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کهگیلویه و بویراحمد رویشگاه بزرگ لاله های واژگون

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سفر رئیس سازمان اورژانس کشور به کهگیلویه و بویراحمد
  • روستای مهموئی سرآمد کشور در کمک به اعتاب مقدسه
  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏
  • اشتغال ۲۰۰ نفر در کهگیلویه و بویراحمد با بازگشت ۵۰ واحد راکد به چرخه تولید
  • اسلامشهر بیشترین نذورات برای عتبات عالیات در استان تهران را دارد
  • سنگ تمام مردم خراسان جنوبی برای بازسازی عتبات عالیات
  • نحوه مشارکت مردم اسلامشهر در بازسازی عتبات عالیات اطلاع رسانی شود
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • اسلامشهر رتبه برتر مشارکت در بازسازی عتبات عالیات در استان
  • کهگیلویه و بویراحمد رویشگاه بزرگ لاله های واژگون