Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@23:28:41 GMT

مشکلات اقتصادی بازسازی عتبات را متوقف نکرد

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۸۵۵۶۶

مشکلات اقتصادی بازسازی عتبات را متوقف نکرد

ایسنا/لرستان نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به فعالیت توسعه و عمران عتبات عالیات در شرایط کنونی، گفت: مشکلات اقتصادی و شرایط کرونا، مشارکت مردم در توسعه عتبات عالیات را متوقف نکرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی ششم آبان در جلسه مبادله تفاهم‌نامه هزینه ساخت پروژه عظیم صحن حضرت زینب(س) و توسعه حرم امام حسین(ع) در کربلای معلی که در خرم‌آباد برگزار شد، افزود: توسعه و عمران بقاع متبرکه ائمه معصومین(ع) که با کمک مالی عموم مؤمنین و با اجرای ستاد عتبات‌عالیات انجام می‌گیرد در نزد خداوند ثبت و ضبط و توفیقی الهی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: براساس آیاتی از قرآن خداوند اجازه داده است خانه‌هایی محل ذکر خداوند باشند مصداق این خانه‌ها حرم ائمه معصومین(ع) است و این خانه‌ها بر اساس آیات قرآن باید گرامی داشته شوند و گرامی داشتن آن‌ها به ساخت و توسعه و عمران آن‌ها است.

امام جمعه خرم‌آباد ادامه داد: وظیفه همه ما در رابطه‌با ائمه‌اطهار گرامیداشت و احترام است و همچنین توسعه و عمران بیت‌هایی که محل ذکر خداوند هستند این عمران و توسعه بر اساس آیه قرآن توسط افرادی انجام می‌شود که تجارت و مال دنیا آن‌ها را از ذکر، یاد خدا و برپایی شعائر الهی غافل نکرده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان این‌که حُب اهل‌بیت راه موفقیت دنیا و آخرت است، گفت: خوشبختانه مردم استان لرستان به حُب و دوستی با اهل‌بیت(ره) همواره مشهور و علی‌رغم تنگناهای مالی در توسعه و عمران بقاع متبرکه ائمه(ع) پیش‌رو و زبانزد هستند که این امر ناشی از محبت اهل‌بیت(ع) در دل مردم استان است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان تصریح کرد: در هشت سال دفاع مقدس رزمندگان علاوه‌بر دفاع از میهن اسلامی همواره ذکر و مناجات با خدا جزء کارهای روزانه آن‌ها بود و در پشت جبهه‌ها مردم مسلمان هم علاوه‌بر پشتیبانی از رزمندگان، دعا و درخواست کمک و یاری از سوی خداوند جزء امور مهم آنان بود اکنون نیز ویروس منحوس کرونا چه به‌طور طبیعی یا به‌وسیله انسان‌هایی که ضد حقوق بشرند درست شده باشد، باید علاوه‌بر رعایت اصول بهداشتی روحیه معنوی، ارتباط با خدا و توسل به اهل‌بیت(ع) را تقویت کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی نماينده ولي فقيه در استان توسعه و عمران اهل بیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۵۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همدلی نخبگان و مدیران گره‌گشای مشکلات استان است

به گزارش جام جم آنلاین لرستان ابوطالب شفقت در آیین تکریم و معارفه استاندار لرستان که با حضور وزیر کشور برگزار شد، اظهار کرد: اهداف اصلی نظام نباید فراموش شود و در یک جامعه اسلامی و انقلابی هستیم باید مبانی نظری را شناسایی و بر آن اساس حرکت کنیم.
وی گفت: دستیابی به تمدن اسلامی و آماده‌سازی برای ظهور منجی عالم از اهداف ما در نظام اسلامی است و باید رفاه اجتماعی و رفاه فردی در شأن نظام اسلامی و شیعی باشد.
وی افزود: پذیرفتن مسوولیت یعنی نوکری برای مردم و تعامل با مردم نیز باید بر اساس خدمت و نوکری باشد.
شفقت وحدت، همدلی و همراهی مردم و دولت را عامل شکوفایی و اعتلای نظام دانست و گفت: کوچکترین خطا را دشمنان بزرگ شمرده و مسوولان را نالایق جلوه می‌دهد و رسانه‌ها باید در این راستا اقدام کرده و به مردم اطلاع رسانی کنند.

دیگر خبرها

  • تأکید ائمه جمعه اردبیل بر رفع مشکلات معیشتی معلمان و کارگران
  • روستای مهموئی سرآمد کشور در کمک به اعتاب مقدسه
  • اسلامشهر بیشترین نذورات برای عتبات عالیات در استان تهران را دارد
  • سنگ تمام مردم خراسان جنوبی برای بازسازی عتبات عالیات
  • نحوه مشارکت مردم اسلامشهر در بازسازی عتبات عالیات اطلاع رسانی شود
  • ائمه جمعه در حفظ اتحاد و همدلی بین مردم نقش مهمی دارند
  • ترمیم حرم‌ مطهر ائمه تعظیم شعائر اسلامی است
  • اسلامشهر رتبه برتر مشارکت در بازسازی عتبات عالیات در استان
  • ایران امروز کشوری پیشرفته است / تهدیدها و تحریم‌ها ملت ایران را متوقف نکرده است
  • همدلی نخبگان و مدیران گره‌گشای مشکلات استان است