Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، مجتبی یوسفی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی امروز (چهارشنبه 7 آبان) در جلسه علنی مجلس و در جریان بررسی گزارش کمیسیون آئین‌نامه داخلی در مورد طرح اصلاح موادی از آئین‌نامه داخلی مجلس به عنوان نماینده  موافق اظهار داشت: اولویت‌بندی مجلس یازدهم اقتصاد و فرهنگ است و نمایندگان نگران معیشت مردم هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود:‌متاسفانه خروجی 6 ماهه مجلس یازدهم قابل انتظار نبوده است؛ آیا ما به دنبال کمیسیون محوری بوده‌ایم؟ 

نماینده اهواز در مجلس تصریح  کرد:‌نباید طرح‌ها و لوایح در مجلس تصویب شده و چند بار به شورای نگهبان رفت و برگشت داشته باشد. زیرا وقت زیادی می‌برد.

یوسفی گفت: ‌نمایندگان مجلس عصاره ملت هستند و اشکالی ندارد که به کمیسیون رفته و اگر حرفی دارند در آنجا نظرات‌شان را بیان کنند و نبایستی اظهار نظر نمایندگان در صحن علنی فقط محدود در سه تا 5 دقیقه شود. 

وی افزود: ‌یکی از موضوعات کمک کننده به شفافیت در مجلس پخش مباحث و نظرات جلسات کمیسیون‌هاست.

نماینده اهواز در مجلس  گفت‌: در ماده 144 و 149 آئین‌نامه داخلی مجلس اولویت به طرح مذاکرات در کمیسیون‌های اصلی و فرعی است.

یوسفی خاطرنشان کرد: ‌نمایندگان مجلس با دلسوزی تمام در حال ارائه طرح‌های معشیتی برای رفع مشکلات مردم هستند.

وی گفت:‌کمیسیون‌های فرعی نظراتی دارند و نباید فقط نظرات کمیسیون‌های اصلی مطرح شود. و به نظر می‌رسد هم افزایی لازم در مجلس وجود ندارد.

نماینده اهواز در مجلس تاکید کرد:‌خیلی از پیشنهادات مطرح شده در صحن وقت مجلس را می‌گیرد این در حالی است که هزینه‌های میلیاردی برای پارلمان صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: شورای نگهبان اهواز مجلس شورای اسلامی مجلس اهواز در مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۵۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشای دلایل رد صلاحیت حسن روحانی از سوی شورای نگهبان

حجت‌الاسلام‌ حسن روحانی در جلسه دوره‌ای خود با وزیران و معاونان رئیس‌جمهور در دولت‌های یازدهم و دوازدهم که دیروز برگزار شد، با تبریک روز کارگر و معلم به این دو قشر مهم جامعه، از انتشار پاسخ خود به نامه شورای نگهبان برای ردصلاحیت در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در آینده‌ای نزدیک خبر داد.   او در بخشی از اظهارات خود  از انتشار پاسخ خود به نامه شورای نگهبان برای ردصلاحیت در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در آینده‌ای نزدیک خبر داد و تصریح کرد: من به ایرادات شورای نگهبان پاسخ خواهم داد تا مردم از سطح درک اعضای این شورا از مسائل حیاتی کشور مطلع شوند. موارد ردصلاحیت یکی ادعای اهانت به قوه قضائیه و شورای نگهبان است و دیگری عدم ایستادگی در برابر غرب و اشکال در اجرای برجام و… این پاسخ هم به این دلیل است که باور دارم جایگاه شورای نگهبان مقدس است و این شورا شکل گرفته تا مردم اطمینان حاصل کنند قوانین تدوین‌شده خلاف موازین اسلامی و قانون اساسی نیست. اگر داوری شورای نگهبان مورد تردید قرار بگیرد، به جمهوریت و اسلامیت ما ضربه وارد خواهد شد. مجلس اقلیت، دولت اقلیت و خبرگان اقلیت به نفع کشور و نظام نیست. به همین جهت باید احساس مسئولیت کنیم، ساکت ننشینیم و مردم را به مشارکت در همه امور و پشتیبانی از نظام و کشور تشویق کنیم.   منبع: انتخاب tags # حسن روحانی سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ اطلاعاتی جالب درباره زندگی انسان در کره ماه؛ از قیمت زمین تا وام مسکن در ماه! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • جوکار: طبق قانون " شفافیت قوای سه گانه " آراء نمایندگان باید در دسترس عموم قرار گیرد + فیلم
  • ایرادات شورای نگهبان به جداول بودجه چه زمانی بررسی می‌شود؟
  • ارتقای سه درصدی سهم فرهنگ از بودجه عمومی کشور از موفقیت‌های مجلس یازدهم
  • واکنش محمد مهاجری به دلایل رد صلاحیت روحانی
  • قالیباف و آقاتهرانی برای ریاست مجلس به توافق رسیدند؟ /متفکرآزاد: دعوا بر سر صندلی را دوست ندارم/یوسفی: تصمیمات باید در درون مجلس گرفته شود
  • نامه سوم روحانی به شورای نگهبان درباره ارائه مستندات ردصلاحیتش
  • مردم تقسیم‌بندی‌های سیاسی مجلس را مشخص می‌کنند
  • منع نمایندگان هیات مدیره شرکت‌های دولتی از داوطلبی مجلس
  • افشای دلایل ردصلاحیت حسن روحانی در انتخابات
  • افشای دلایل رد صلاحیت حسن روحانی از سوی شورای نگهبان