Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران بر افزایش صلاحیت حرفه‌ای و توانمندسازی نیروهای شاغل در این مجموعه تأکید کرد.
به گزارش شانا به نقل از شرکت انتقال گاز ایران، مهدی جمشیدی‌دانا، در نشستی که از طریق ویدئوکنفرانس و با حضور مدیران و رؤسای آموزش مناطق ده‌گانه برگزار شد، بر استقرار نظام صلاحیت حرفه‌ای در سطح شرکت انتقال گاز ایران تأکید کرد و گفت: از آنجا که عامل محرک و توسعه به نیروی انسانی ماهر و متخصص وابسته است، صلاحیت حرفه‌ای و افزایش مهارت شاغلان نقش مهمی در بالا بردن بهره‌وری هر صنعت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: با ظهور فناوری‌های نوین و راهبردی در دنیا زمینه پیدایش و توسعه آن در کشور ما نیز به‌شدت احساس می‌شود و توسعه این فناوری‌ها مستلزم دسترسی به نیروهای زبده و مجرب در زمینه نصب و راه‌اندازی، تعمیر، نگهداری، تولید و توسعه ماشین‌آلات است.
مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران با تأکید بر حمایت و مشارکت همه واحدهای مجموعه انتقال گاز برای گسترش و افزایش فرهنگ آموزش، انتقال دانش و مهارت، استفاده از روش‌های نوین یادگیری و یاددهی فعال، افزایش همت همگانی و بهره‌مندی از خرد جمعی در تهیه بسته صلاحیت حرفه‌ای تا پایان امسال را خواستار شد.
در پایان این نشست هر یک از رؤسای آموزش مناطق ده‌گانه، میزان پیشرفت اجرای طرح صلاحیت حرفه‌ای در مناطق خود را توضیح دادند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شرکت انتقال گاز ایران صلاحیت حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۵۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش 6500 میلیارد ریالی قراردادهاي فافق

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛ عباس پورافغان، در جمع مدیران هلدینگ صنایع مس افق کرمان اظهار داشت: با توجه به توسعه صنعت مس در منطقه بیش از 6500 میلیارد ریال قراردادهاي فافق افزایش خواهد یافت. 

وی با اشاره به روند توسعه صنعت مس در استان کرمان گفت:با آغاز فعالیت مجتمع مس در آلو شرکت صنایع مس افق کرمان نيز با دارا بودن تجربه و نیروی انسانی متخصص همگام با شرکت ملی صنایع مس ایران فعالیت خود را با 5 قرارداد بزرگ خدماتی به مبلغ تقريبي 6500 ميليارد ريال آغاز نموده است. 

وی همچنین با بر شمردن ظرفیت های هلدینگ صنایع مس افق کرمان و شرکت های زیر مجموعه افزود: در حال حاضر در استان کرمان طرح ها و پروژه های سرمایه گذاری این هلدینگ در دست اجرا قرار دارند که نشان از توان و همت والای این هلدینگ در ایجاد رشد و توسعه استان و ایجاد اشتغال پایدار در منطقه است.
 
وی ضمن تشریح فعالیت هاي هلدینگ در مجتمع مس در آلو اظهار داشت: شركت صنايع مس افق كرمان و شرکت های زیر مجموعه با توجه به توان فني و تخصصي خود در ارائه خدمات حمل و نقل، تامين نيروي انساني، بهداشت و درمان، فضای سبز و تامین غذا، خدمات فنی و تجهیز ماشین آلات سنگین فعالیت خود را آغاز نموده اندو دراين راستا تعداد زیادی نيروي انساني متخصص جذب و مشغول به كار می گردند.
 
پورافغان، افزود: تحقق توسعه همه جانبه در گرو استفاده از تمامی ظرفیت های موجود در این صنعت است و در این باره با برنامه های هدفمند و حساب شده گام خواهیم برداشت. 

وی،افزود: با توجه به انجام پروژه های اکتشافی توسط شرکت ملی صنایع مس ایران در سال جاری و افزايش میزان ذخایر مس کشور و همچنين با توجه به آغاز بهره برداري شركت ملي صنايع مس ايران از معدن مس سريدون  در نظر داریم از ظرفیت ایجاد شده در صنعت مس به خوبی استفاده نمائيم كه به طور حتم توسعه های آتی هلدینگ در زنجیره  مس پیگیری خواهد شد.

دیگر خبرها

  • استفاده از دانش بنیان‌ها در توسعه کشاورزی ضروری است
  • افزایش 6500 میلیارد ریالی قراردادهاي فافق
  • انتقال مالکیت شرکت هفت تپه به شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی تسریع شود
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • ‌ارزیابی صلاحیت حرفه‌ای بیش از ۸۰۰ نفر از نیرو‌های پیمانکاری شرکت برق فارس
  • افزایش ۱۲۰۰ صندلی روزانه به ناوگان هوایی کشور
  • افزایش سه برابری ظرفیت تبادل برق ایران و ترکمنستان
  • توسعه زیرساخت‌ها در بنادر امری ضروری است
  • دولت، یارانه حمل‌ونقل عمومی را افزایش دهد/ آموزش حفظ محیط زیست باید از دوران کودکی آغاز شود
  • توسعه مزارع نوآور بهره‌ور راهکاری برای ایجاد تحول در کشاورزی