Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@12:47:00 GMT

انجام سی تی اسکن در استان سمنان افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۸۶۳۱۰

انجام سی تی اسکن در استان سمنان افزایش یافت

اکرم از افزایش انجام سی تی اسکن در استان سمنان خبردادوگفت: همزمان با آغاز شیوع ویروس کرونا انجام سی تی اسکن در این استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد داشته است.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان؛« سیدمجتبی اکرم »در جلسه کمیته هماهنگی و نظارت بر درمان ضمن بیان اینکه در شش ماهه ابتدای سالجاری چهار هزارو239 مورد سی تی اسکن در بیمارستان شفا سمنان انجام شده است گفت: این تعداد نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ١٦٠ درصد افزایش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر درمان تامین اجتماعی استان سمنان انجام سی تی اسکن را یکی از روشهای تشخیص ابتلای فرد به کرونا عنوان کردوافزود: در این مدت حجم بیشتر مراجعان به این واحد جهت تشخیص ابتلا به کرونا بوده و به همین سبب حساسیت کاری و همچنین رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی بدلیل جلوگیری از ابتلای کارکنان این بخش و سایر مراجعان به کرونا بسیار مهم و ضروری است.

 

وی با اشاره به اینکه خدمات سی تی اسکن و گرافی ها بصورت رایگان برای بیمه شدگان تامین اجتماعی استان سمنان انجام می شود اظهار داشت: طی شش ماهه ابتدای سالجاری حدود ٢١ هزار مورد رادیوگرافی در مراکز ملکی سازمان در سطح استان و دو هزارو۳۲۷ مورد سونوگرافی برای مراجعان سرپایی و بستری بیمارستان شفا سمنان انجام شده است.

 

اکرم  تصریح کرد: نسبت به مدت مشابه در سال قبل حدود ٤٠ درصد کاهش مراجعه کننده برای استفاده از این خدمات داشته ایم.

 

مدیر درمان تامین اجتماعی استان سمنان ضمن اشاره به گردش اطلاعات بیماران از طریق سیستم PAX در مراکز ملکی استان اظهارکرد: با اجرای این برنامه هیچ کلیشه ای در سطح واحدهای داخلی مراکز جابجا نشده و در صورت نیاز و درخواست بیمار جهت مراجعه به خارج از مراکز ملکی کلیشه چاپ می شود که این میزان در شش ماهه ابتدای سال حدود ١١ هزار کلیشه بوده است.

 

به گفته وی خدمات رادیولوژی در پلی کلینیک تخصصی شهید بیاری شاهرود و درمانگاه های دامغان و گرمسار به بیمه شدگان تامین اجتماعی در حال ارائه  است که در بیمارستان شفا سمنان علاوه بر آن سونوگرافی و سی تی اسکن نیز انجام می شود.

پایان پیام/276

منبع: شبستان

کلیدواژه: انجام سی تی اسکن تامین اجتماعی سی تی اسکن سمنان انجام استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۶۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه قطع برق در برخی مناطق استان سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ ️در این اطلاعیه آمده است:
به مـنظور انجام تعمیرات پیشگیرانه تأسیسات توزیع و افزایش قابلیت اطمینان شبکه، خاموشی‌های برنامه ریزی شده در برخی نقاط استان سمنان به شرح ذیل انجام می‌شود.

شهرستان سمنان:
- مسکن ملی روزیه و شمال بلوار هشت شهریور از ساعت ۹:۰۰ صبح الی ۱۲:۰۰ ظهر
شهرستان شاهرود:
- کوچه چهارم خیابان فردوسی از ساعت ۹:۰۰ صبح الی ۱۱:۳۰
- حدفاصل میدان بسیج تا اداره ثبت احوال در بلوار شهیدمطهری از ساعت ۱۱:۰۰ صبح الی ۱۳:۳۰ ظهر
شهرستان مهدیشهر:
- شهرک طالب آباد از ساعت ۹:۰۰ صبح الی ۱۲:۰۰ ظهر

دیگر خبرها

  • اسکن محوطه کمرزرین اصفهان انجام شد/ تلاش برای آغاز فصل دوم کاوش
  • ویدیو/ تشخیص نارسایی قلبی توسط هوش مصنوعی با اسکن پا
  • تامین برق پایدار حوزه‌های برگزاری کنکور سراسری در استان یزد
  • تامین ۹۸ درصد درآمدهای استان سمنان از درآمدهای مالیاتی
  • پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی
  • تامین و توزیع اقلام ضروری امدادی در سراسر استان سمنان
  • اطلاعیه قطع برق در برخی مناطق استان سمنان
  • استاندار سمنان: تامین آب پایدار یکی از مشکلات اصلی استان است
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید