Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، ارسلان زارع پیش از ظهر چهارشنبه در همایش وحدت بین علمای شیعه و سنی گیلان در مصلای امام خمینی (ره) رشت، اظهار کرد: پیامبر اسلام معجزه کلام وحی، و کتاب آسمانی قرآن صداقت، ایمان، علم و توسعه را برای تمام بشر در همه اعصار به ارمغان آورد.

استاندار گیلان با بیان اینکه پیامبر اسلام مطابق آیات قرآن بهترین الگو در مسیر هدایت است، بیان کرد: پیامبر برای همه اعصار بهترین الگو محسوب می‌شود و امروز در شرایطی میلاد پیامبر را جشن می‌گیریم که بیش از هر زمان دیگری به تمسک جستن به اخلاق و سیره ایشان نیازمندیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه خداوند در سوره توبه عنوان دارد که فرستاده‌ای از میان خودتان به سوی شما آمده که رحمت او همه انسان‌ها را در بر می‌گیرد، افزود: اقدام امام (ره) در نامگذاری هفته وحدت حاصل اندیشه‌ای حکیمانه بود تا جهان اسلام در برابر بدخواهان مصون بماند.

استاندار گیلان با تاکید بر اینکه امروزه مسلمانان باید متحدتر از قبل، با هوشیاری توطئه‌ها را بشناسند و با آنها مقابله کنند، گفت: وحدت، اصلی‌ترین رمز موفقیت و برتری بر صف پیوسته دشمنانی است که از یکپارچگی ما هراس دارند.

وی با اشاره به اینکه باید با تقویت روح برادری و با تاکید بر اشتراکات فراوان در جامعه اسلامی، فرامین قرآنی را اجرایی کنیم، افزود: استان گیلان از جمله جوامع شاخص در اتحاد میان شیعه و سنی است و وحدت از مظاهر تقوای الهی است و باید بر تقویت آن تاکید کنیم.

زارع با بیان اینکه مردم قدرشناس ما همواره در برابر ظلم ایستادگی کرده‌اند، عنوان کرد: با تقویت وحدت ملی، از هویت دینی و اسلامی خود پاسداری و دشمنان را ناامید می‌کنیم و این انسجام، رمز پیروزی بر تمام دشواری‌هاست.

استاندار گیلان اظهار داشت: تنوع اقوام در گیلان و همزیستی مسالمت آمیز میان آنها سرمایه‌ای در جهت توسعه گیلان است که باید بیشتر از گذشته به کار گرفته شود.

کد خبر 5058394

منبع: مهر

کلیدواژه: ارسلان زارع وحدت اسلامی وحدت شیعه و سنی استان گیلان ویروس کرونا شیوع کرونا شیراز آمار کرونا بوشهر شهرکرد نیروی انتظامی گرگان کرمانشاه شهادت امام رضا ع هفته ناجا مواد مخدر سانحه تصادف ستاد ملی مقابله با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۶۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرک صنعتی زرند بازگشایی شد

امیر حسن‌زاده با بیان اینکه شهرک صنعتی شماره ۲ زرند در سال ۱۳۸۶ تملک، ولی متاسفانه به دلایل مختلفی مجوز استقرار و بهره‌برداری واحد‌های صنعتی صادر نشد، گفت: نهایتا در ۲۷ فروردین ماه امسال پس از ۴ بار بازنگری در طرح ارزیابی زیست محیطی مجوز شهرک مذکور به میزان ۳۰ هکتار از اراضی در اختیار و پس از ۱۷ سال وقفه خوشبختانه با همت تیم اقتصادی استان اخذ شد.

وی افزود: امیدوارم با مشارکت و سرمایه‌گذاری شاهد راه‌اندازی صنایع مختلف و ایجاد اشتغال در این شهرک باشیم.

میجانی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان هم با اشاره به زیرساخت‌های موجود آب برق و گاز ودرمجموعه شهرک صنعتی زرند گفت: از هم‌اکنون این شهرک آماده واگذاری به سرمایه‌گذاران و واحد‌های مختلف تولیدی است.

شهرک صنعتی زرند ۱۷ سال راکد بود. 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • آغاز به کار نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی در زنجان
  • نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی در زنجان آغاز به کار کرد
  • شوراهای اسلامی نماد خرد جمعی و وحدت هستند
  • تلاش برای آزار روحی دانشجویان حامی فلسطین
  • شهرک صنعتی زرند بازگشایی شد
  • تصویب اولویت‌های اساسی در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی گیلان
  • همسایگی و قرابت فرهنگی عامل تقویت ارتباطات تجاری کیش و ترکیه
  • تاکید وزیر خارجه مصر بر تقویت روابط مردمی و گردشگری با ایران
  • مهم‌ترین هدف جشنواره اقوام ایران زمین پر کردن شکاف بین نسلی است
  • نقاط قوت و ضعف مجلس یازدهم/ «نظارت» در مجلس آینده تقویت شود